Skocz do zawartości

Brak słów kluczowych w <meta>


kaj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na co dzień nie zajmuję się SEO, miałam okazję poprawiać stronę na czyjeś zlecenie we współpracy z innymi osobami. Jakiś czas po uruchomieniu okazało się,  że na nowej stronie nie zostały zamieszczone słowa kluczowe i description w <meta>.

Mam pytania:

1. Jak mocno brak tych słów w okresie 1-2 miesięcy mógł w Waszej opinii wpłynąć na SEO? (czy jest to kardynalny i niewybaczalny błąd?)

2. W jaki sposób mogę zrekompensować to niedopatrzenie?

Z góry dziękuję za pomoc,

kaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dać description żeby mieć sexi opis pod wynikiem w G :D

Myślałam bardziej o rekompensacie dla klienta, bo niedopatrzenie było po mojej stronie. Klient oczekuje propozycji :/

Oczywiście słowa i description zostały uzupełnione od razu po zgłoszeniu usterki. Wygenerowałam mu także mapę witryny, bo w google webmaster tools widziałam, że była widoczna tylko jedna strona, teraz jest ich 20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka rekompensata, skoro klient raczej na tym nie ucierpiał?

Keywords w ogóle jest niepotrzebny, a description może tylko (albo aż:D) dobrze wyglądać w serpach.

Description jednak i tak jest automatycznie dobierany przez algorytm, dlatego nawet jego ustawienie w meta nie zawsze gwarantuje jego wyświetlenie w wyszukiwarce.

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka rekompensata, skoro klient raczej na tym nie ucierpiał?

Klient niestety stwierdził, że po zmianie strony na nową nie miał nowych klientów z internetu (stara strona działała przez 2 lata, nowa działa od października 2011). I czuje się stratny :/

Czy dobrym pomysłem byłoby porównanie starej strony z nową pod kątem wcześniejszych "zabiegów" SEO i ew. uzupełnienie ich na nowej stronie?

Miałam co do tego trochę obaw, bo może wcześniejsze działania były nie do końca zgodne ze sztuką, ale jakoś tam działały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Na pewno brak znaczników meta nie miał na to wpływu.

Klient powinien liczyć się z ryzykiem, jakie niesie zmiana strony na nową.

Jeśli strona jest zrobiona zgodnie z jego zaleceniami, to wszystko jest w porządku..

E:Oczywiście przy założeniach, że strona nie wymaga optymalizacji, ale tym powinien się już chyba zająć ktoś od SEO, tak jak i samym pozycjonowaniem strony.

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Description można spokojnie sobie odpuścić - Wielkie G tak czy inaczej najczęściej "wie lepiej" i odpowiedni fragment zawartości strony pojawi się w SERPach automatycznie.

Co do słów kluczowych, to są obecnie przydatne jak druga dziura w d.... i najlepiej nie zawracać sobie nimi głowy.

Zmiana strony zawsze niesie ryzyko chwilowych (albo i długotrwałych) spadków, ale jak się klient będzie chciał przyczepić to się przyczepi i każdy powód jest dobry - jak nie brak słów kluczowych to nieurodzaj ryżu w Chinach...

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klient niestety stwierdził, że po zmianie strony na nową nie miał nowych klientów z internetu (stara strona działała przez 2 lata, nowa działa od października 2011). I czuje się stratny :/

Ale pozycjonowanie to nie jest usługa która "gwarantuje" klientów tylko pozycje i ewentualny ruch na stronie.

Jak klient da ceny 2x wyższe niż na starej stronie to trudno, żeby miał więcej klientów.

Myślę, że tu jest problem natury "Co ja mam z SEO rzeczywiście" i "Co mi się wydaje, że będę miał z SEO".

Jak nie rozliczasz się z klientem "za pozyskanego klienta" to nie ma tematu, niech obliczy ile dokładnie stracił i na jakiej podstawie to obliczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności