Skocz do zawartości

Proszę o radę dla początkującego

blendi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

od 2 miesięcy staram się zwiększyć ilośc linków do mojej strony w google i nic. (PR=2)

Mam 8-10 w zależności i nie wiem od czego to zależy?? według moich statystyk mam ok 150 linków do mojej strony bez podstron.

Natomiast w msn, yahoo, altavista po kilka tys (4-6 tys).

Dodałem stonę do kilkudziesięciu katalogów i nic.

W kilku przypadkach moja strona w google pojawia sie w pierwszej 10, natomiast w słowach, w których by mi zależało najbardziej nie wyświetla się nawet top 500.

Czy jakieś rady dla mnie się znajdą w miarę jasne, nie ukrwam że jestem początkujący w tym temacie.

pierwsza rada - lektura forum

druga rada - cierpliwość

trzecia rada - czyt. pierwszą rade

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

postaraj się o linki z jakis wartościowych stron, nie ukrywajmy że większośc qlwebów ( a podjrzewam że do nich dodawałeś) jest na razie "mało wartościowa" Zdobadź "kilka" z PR 4 i PR5 takich które nie mają 100 linkorów wychodzących i powinno podziałać, poza tym bez podania adresu to my wróżyć musimy....

Canon sony aparaty cyfrowe, kamery cyfrowe - promocja. Atrakcyjny system ratalny. Katalog stron www

zrób w tym mambo przyjazne linki

błąd popełniłeś na starcie - najpierw strone się linkuje z katalogów

a dopiero jak juz musisz to dajesz ją do sys linkujących jak juz koniecznie musisz.

Masz ponad 350 seo friendly katalogów jesteś w nich wszystkich ?

zrób mape witryny

zrób podstrone do wymiany linków zbuduj dla niej PR

to tak na szybkiego

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

zrób w tym mambo przyjazne linki