Jump to content

blendi

Forumowicze
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://ebanco.com.pl
  1. Witam Wiadomo w onet pozycjonuje pani Jadzia i boxy. MI to Pasi. Byłem na miejscach między 1-5 i tu nagle w wynikach wyszukiwania nie ma mnie wogóle, Jedyne wejścia na stronę z boxów. Może mi ktoś pomóc wejść spowrotem na poprawne miejsca Może jakiś kontakt do jadzi, Bo tam wysyłamem wiadości i nik nawet nie raczy odpowiedzieć http://ebanco.com.pl- to ta stronka
  2. chyba ci padł niestety nie udało mi się nic dodać mocno moderowany
  3. To co robić? Zdjąc linkora, czy zostawić? Qlweby dodawać czy nie, czy Czekać, czekać .....
  4. a masz jakiś namiar na ich maile czy szukać w narzędziach googla??
  5. To Jest chyba złośliwość Googla. Miesiąc temu kiedy zaczął sie ten temat G. przsunęło mnie daleko w tył w wyszukiwarce na 300-400 pozycję potem powróciłem do 10-20 miejsca i w weekend znów zagrzmiało Wywaliło mnie z wyników i usnęło stronę z indexu Czy jest ktoś mi w stanie odpowiedzieć co zrobić by to zmienić www.ebanco.com.pl
  6. witam moim guru Mariusz Stramowski Prawie na wszystkie słowa jest 1. Właściciel nawigator. biz i innych z kredytami. Gonię go i we wszystkim naśladuję wyniki poprawiaja się znacząco
  7. blendi

    paragraf 31

    w linkorze ok 2k na hasło razem 10k, a było normanie od 6miesięcy A IP w googu spadlo 4x do 1900 stron
  8. blendi

    paragraf 31

    hmmm to ja dostałem 10 x p31 bo spadłem do top300-500 w zależności od frazy. i nie wiem co to spowodowało używam linkora i linkorna i oczywiście katalogów, zawsze standardowa liczba pktów i liczba dodanych katalogów a tu 18 istopada taka muka Mógłby ktoś mnie oświecić??
  9. Raczej chodziło mi o to że jak wpiszesz słowa kluczowe, strony nie ma w wynikach wyszukiwania (ebanco.com.pl) na którą szły wszystkie linki z wymiany Jedynie ebanco/coś tam /coś tam/ coś tam, która pojawia się na na xxx miejscach Zauważułem że czasem sie pojawia na xxx miejscach ale wogóle bez opisu. Z konkurencją też to samo poza nawigatorem i jego stronami on nieruszony zawsze na 1 miejscu,. I jeden wzrost u konkurencji "nazwajakaś tam .v10.pl." Na moich qlwebach króluje, dodaje po kilka podstron dziennie, więc to co było w wątkach wcześniej że qlweb kuleje nie ma poparcia. Dodaje cza
  10. Witam U mnie to samo doszedłem do pozycji 5-20 w zależności od słów w wywaloło mi wogóle stronę Zostały jedynie jakieś odpady- podstrony na 300 miejscach Do dziś nie odzyskałem pozycji Myślałem że to zmiana sitemapy, ale już dawno powinno wrócić. Jakiaś rada dla malucha www.ebanco.com.pl strony głównej wogóle nie ma w wynikach
  11. Witam Ja używam linkora i jakoś się nie kłócimy Mam prośbę o modyfikację tego skryptu Niestety nie kumam php, a tam trzeba jakieś zmiene i brakuje return $jakas_zmienna. jeżeli ktoś by pomógł, byłbym wdzieczny. A viagra już mnie wk...
  12. to że później mnie nie interesuje, ważne kiedy dane się pokazały. poza tym gość na stronie zapomniał zmienić jednego odniośika, który wskazuje ze to z mojej strrony idą zlecenia a nie z jego. Wiec wszyscy co wysyłają wnioski o pewien produkt są zaliczani na moje konto. A to chyba więcej znaczy kto z kogo zerżnąl projekt. Poza tym ta domena została odsprzedana od innego Partnera, który przedstawił mi papier na sprzedaż praw do nazwy. Dziś dostrałem odpowiedni papier od byłego właściciela, stąd też moje było pytanie jak ustalić nowego właściciela. Starego ustaliłem przy pomocy innych narzędzi b
  13. Witam Znalazłem stronę, która jest skopiowana i żywcem przeniesiona na inny serwer pod inna nazwą. Wszystkie teksty są moje. Jak mogę znaleźć właściciela serwisu.Co mam zrobić, żeby gość mi zapłacił za prawa autorskie. jak znaleźć serwer na którym jest zaparkowana domena?? Z góry dzięki za info
  14. Http://ebanco.com.pl Jeszcze małe poprawki i wstawienie grafiki mnie czeka, ale ..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy