Skocz do zawartości

Strona o psach


cakper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Strona która chcę poddać ocenie to: https://uzrodelwisly.com

Stroną jakiś czas temu przeniosłem na PHP-Fusion, skórka jest mojego autorstwa(pod kolor ubarwienia psa)

Jeśli chodzi o pozycjonowanie zależy mi na hasłach Landseer(tu pozycja w googlach mnie satysfakcjonuje) oraz Berneński pies pasterki.

Gorzej jest z sytuacją w innych wyszukiwarkach ;)

Jeszcze jedno, Google AdSense umieściłem niedawno, nie znam się jeszcze na tym, ale strona ma wg bardzo niskie CRT(na poziomie 0,6%)

AA jeszcze liczba dziennych odwiedzin: średnio jakieś 30 :yahoo:(w tym mieciącu, bo w zeszłych było lepiej)

Proszę o ocenę i o rady, co dodać do strony, co zmnienić itp itd :)

Z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to z tym odswiezaniem tak ma byc?

Raczej nie powinno, bo nawet nie zdaze strony zescrollowac na sam dol a juz mi odswieza i wracam na gore. Nie ma sie nawet jak przyjrzec stronie.. koniecznie zrezygnuj z odswiezania! A jak juz wylaczysz to sie zglos ponownie, zajrzymy co tam masz w kodzie.

La Palma tu żyję.

Strony www, ilustracja to robię.

Link Vault jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jakim odświeżaniem? mi strona się ładuje i jest i tak jest w podstawowych przeglądarkach(Opera, FF, Mozilla IE) i pod dwoma systemami win98 i FC4

zmieniłem jedną rzecz i powinno być OK, ale zdziwiło mnie to, bo nikt mi takich problemów nie zgłaszał, ale dzięki za cynk :)

Edytowane przez cakper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz już nie odświeża. Uf.

W description możesz sobie odpuścić takie coś jak "kontakt, linki", po pierwsze zbędna informacja dla odwiedzającego (widzącego taki opis w wynikach wyszukiwania G) a po drugie strata "przestrzeni reklamowej".

Do kodu zajrzawszy znalazłam takie kwiatki:

<a href='forum/index.php''>

W dwóch miejscach to widzę, do poprawki.

Takie duże zdjęcia na stronie głównej nie są wskazane, ponieważ 1) długo się ładuje (strona główna powinna być lekka) 2) Szybko straciesz transfer (bo to główna jest najczęściej odwiedzana).

Link do glownej nie powinien prowadzic do strona.com/index.php tylko do strona.com.

Nie za bardzo podoba mi sie kolorystyka (jest dosc ciezka), rzecz gustu, wole lekka (patrz: linki ze stopki).

Moduł weblinks stosuje linki niebezpośrednie, raczej niewskazane (uzrodelwisly.com/weblinks.php?cat_id=2&weblink_id=11)

Reszta przyzwoicie :-)

La Palma tu żyję.

Strony www, ilustracja to robię.

Link Vault jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kodu zajrzawszy znalazłam takie kwiatki:

<a href='forum/index.php''>

chodzi Ci o podwójny znak ' ? czy o to, że link jest źle skonstruowany

Takie duże zdjęcia na stronie głównej nie są wskazane

Dzięki za radę

Link do glownej nie powinien prowadzic do strona.com/index.php

OK

Nie za bardzo podoba mi sie kolorystyka

to już nie mój wybór, bo to strona mojego barta i on o tym decydował

Dzięki za rady, czakam na dalsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolorki, tak jak mówiłem były pod kolor psa, ale postanowiliśmy(czytaj mój brat) to zmienić

tabelkowo - patrz wyżej co się równa zmianie layoutu, postaram się by była ładniejsza :)

co do linka - też się chętnie wymienię

Mam teraz trochę wolnego czasu to nad nią popracuję, wypozycjonuję trochę i myślę że będzie lepiej ;)

Pozdrawiam

Edytowane przez cakper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Adres kiepski, nieczytelny ze względu na liczne polskie znaki. Rozumiem dlaczego taka nazwa ale czy to konieczne?

2. Kolorystyka. Kolor brązowy w dużej ilości wprowadza w nastrój przygnębienia. Należy o tym pamiętać i nie dawać go jako barwy dominującej. Ponadto ten typ brązu jest koszmarny w połączeniu z większością kolorów i wymusza niewielką gamę. Sam chyba widzisz, że biel w kontakcie (bez przejścia) odpada a zieleń się z tym gryzie. Jeśli chcesz zachować kolorystykę -proponuję przejście w jesienne brązy, delikatnie w żółcie, pomarańcze - więcej ciepłych kolorów i rozbijaj to zimną bielą, ewentualnie jakimiś błękitami, ale oddzielonymi i daleko od tych brązów (nie w kontakcie). Jak narazie strona depresyjna.

3. Po co nazwa pliku pod zdjęciem losowym? JD310075.jpeg.jpg -to wygląda koszmarnie i jest niepotrzebne.

4. Musisz ustalić hierarchię ważności na stronie. Na czym ci zależy? Bo menu z boku, mało widoczne, reklamy na czerni w samym centrum - i to nie tylko centrum strony ale też centrum koncentracji wzroku. Bo wzrok nie koniecznie musi iść na środek i są na to sposoby.

Bałagan, brak jakiejś filozofii treści (zaczynasz od cytatu, witania gości, tylko nie myślisz po co tu wchodzą)

5. Grafika a raczej jej brak. Na to już wskazywano wcześniej - tabelkowa strona. Przecież delikatne, dyskretne ramki w połączeniu z formatowaniem tekstu (akapity, nagłówki, czcionki) pozwalają na świetne efekty i nie trzeba do tego grafiki 3D.

pozdrawiam i chętnie dorzucę więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź ;) Możesz dorzucić, uczę się na błędach, to pierwsza moja poważna strona.

1. Adres raczej konieczny.

2. Kolorystyka, jak w moich postach wyżej, dzięki za rady.

3. Zdjęcia to niedopatrzenie i lenistwo, bo miały nie mieć takich brzydkich nazw.

4. Reklamy poprzemieszczam, jak będę robił nowy layout

5. Na grafice się nie znam ;) Ale postaram się popracować przy zmienianiu wyglądu.

Jedno pytanie, jakie kolory proponujecie(obojętnie, nie tylko brązowe i ciemne) Tak by się kojażyło z psiakami i miejscem w którym żyją.

edit:

Zdjęcia już poprawione, został tylko tytuł albumu(czy go też zlikwigować?)

Edytowane przez cakper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Co do zdjęć - możesz to zorganizować jako zdjęcie lus opis, choć na ogół wychodzi takie coś kiepsko. Pomysły na opisy kończą się po 10 zdjęciach, zwłaszcza jeśli ich tematyka jest podobna. Zatem obecna forma jest ok. Wyraz inne proponuję zastąpić strzałkami - w plewo i prawo i dać oglądającym możliwość przeglądania galeriiw ten sposób. Podpis obecnie nie linkuje wogóle! Minimalizacja tekstu i używanie znaków ogólnie rozpoznawalnych zwiększa czytelność strony i ułatwia nawigację intuicyjną (ale też nie można przesadzić).

2 Co do grafiki - nie musisz używać kolorów psów. Rozumiem, że w pobliżu jest piękna okolica, lasy. Dlaczego tego nie wykorzystać? Poza tym proponuję wycinać obiekty ze zdjęć, po obrysie. Daje to większe pole manewru z kolorystyką i nie narzuca tła i granicznych barw.

Wogóle to należy zacząć prace w odpowiedniej kolejności:

-ustalić co na stronie chcemy zawrzeć

-ustalić jaka jest ważność tych treści -dla użytkowników i dla nas; chcesz pozyskiwać klientów? czy chcesz promować wiadomości o danej rasie psów? czy o hodowli jako takiej i jak to trzeba robic (rodzaj poradnika?)

-przyjęta ważność treści musi zostać wykorzystana do posegregowania zawartości -wyjdą ci z tego podkategorie i możesz zacząc projektować menu i zawartość poszczególnych podstron.

-przygotowujesz layout dopiero jak wiesz ile treści musi się znaleść na stronie głównej i ile średnio na podstronach - wtedy można dopiero poszaleć z grafiką.

Strona to treść a grafika to uzupełnienie i za zadanie ma "nie przeszkadzać" a wspomagać odbiór treści.

Ale sie rozpisałem, łoł.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ze zdjęciami już prawie zrobiłem pożądek

2. Kolorystykę postanowiłem zmienić(jak już pisałem w poście wyżej)

3. Na stronie chcę mieć zawarte informacje na temat hodowli(ile i jakich psów), na temat ras psów, które się w niej znajdują, informacje o sprzedaży. To są główne informacje, które chcę tam mieć, następnie mogłyby być informacje na temat jak wychowywać takie psy itp.

To tak pokrótce.

Jeszcze pytanie o kolory. Czy odcienie zieleni i brązu mogą być?

mariosoft jeśli nadal chcesz się wymienić linkiem to napisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności