Skocz do zawartości

Jak stworzyć blog dofollow?

messina
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałabym stworzyć zaplecze w postaci bloga. Nie wiem za bardzo na jakich blogach mogę dodawać linki w celu pozycjonowania, bo zdecydowana większość jest nofollow.

Dlatego pomyślałam, że będę tworzyć własne blogi. Tylko że nie wiem jak to zrobić żeby były one dofollow. Czy blogi z założenia są nofollow i trzeba coś w nich zmienić w kodzie? Jeśli tak to co? Chodzi o to, żeby taki blog miał sens z punktu widzenia pozycjonowania.

Edytowane przez messina

źle zadajesz pytanie - za szeroko - przez to nie wiadomo jak ci na nie odpowiedzieć. Nie piszesz jaki skrypt bloga masz na myśli więc ciężko się do tego ustosunkować.

Także jestem początkująca i chcę załozyc bloga. Prosze podpowiedźcie na jakie rozwiązania się zdecydowac.

Polecam MIKIRAD - kule ortopedzcyne i balkoniki rehabilitacyjne.

Ale co dofollow? jak blog może być do/no follow?

Chodzi Ci o linki w treści?

O linki w komentarzach "strona www" ?

W tym przypadku wystarczy plugin do wordpresa

https://www.google.pl/search?hl=pl&clie...mp;aql=&oq=

Google wskaże Ci drogę :czarodziej:

Edytowane przez Kede

Tylko (nie? :czarodziej:) pamiętaj, żeby zabezpieczyć bloga przed spamiarkami, bo będzie stanowił niezły kąsek i może być niezłe kuku ;)

KryptoPoradnik - twoje źródło wiedzy o kryptowalutach

Dyskusje o kredytach i pożyczkach - Forum Kredytowe | Kantory walut online - KantoryWalut.pl     

Chciałabym stworzyć zaplecze w postaci bloga. Nie wiem za bardzo na jakich blogach mogę dodawać linki w celu pozycjonowania, bo zdecydowana większość jest nofollow.

Dlatego pomyślałam, że będę tworzyć własne blogi. Tylko że nie wiem jak to zrobić żeby były one dofollow. Czy blogi z założenia są nofollow i trzeba coś w nich zmienić w kodzie? Jeśli tak to co? Chodzi o to, żeby taki blog miał sens z punktu widzenia pozycjonowania.