-
Content Count
157 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralProfile Information
-
Gender
Male
-
Location
Łódź
Recent Profile Visitors
1,661 profile views
-
Witam chyba mam zaćmienie umysłu bo nie mogę sobie poradzić z prostym -chyba- 301. Mam domena.pl i chcę aby strona permanentnie otwierała się na podstronie: domena.pl/podstrona Jak to zrobić w htaccess?
-
Dzięki za odp!
-
Hej jak wiadomo w GA mamy trochę zmian, jedną z nich jest pogrupowanie ruchu przychodzącego na kanały: referral, social, direct it. Mam pytanie. Kiedy badam tabelę "Cały ruch" i koncentruję się na ruchu z sociali np. Facebook mam takie opcje: facebook / referral facebook / post_en facebook / banner itp. Czym rożnią się poszczególne źródła?
-
Dziekuję wszystkim za pomoc. Będę badał sytuację
-
@Analityk Internetowy - wedle tej rozpiski masz racje i ruch z tej subdomeny powinien być przypisany do Adwords. Nie wiem w takim razie dlaczego u mnie tak nie jest... Dzięki za info, muszę dalej testować.
-
Witam mamy taką zagwozdkę. Kampania Adwords na sklep internetowy, zwykła, w sieci wyszukiwania. Do tego podpięte śledzenie konwersji (wejście na określony step przy składaniu zamówienia). Niestety sklep jest tak skonstruowany, że wylistowane produkty od poszczególnych producentów skupione są nie na domenie sklepu tylko na poszczególnych producenckich subdomenach: mamy sklep.pl oraz adidas.sklep.pl nike.sklep.pl puma.sklep.pl i in. Jak wspomniałem wyżej na subdomenach są tylko listy produktów. Strony produktowe są normalnie na domenie sklepu i na nich zachodzi cały proces zakupu. T
-
Niestety nic to nie dało. Teraz mam sytuacje kiedy mam adres /de/podstrona.php i segment /de/ łapie 100% odwiedzin ale dodatkowe kilkadziesiąt łapie segment /en/ Nie mam pojecia czemu tak jest. W konfiguracji zaawansowanych segmentow nie wpisuje "uwzględniaj en" tylko "uwzględniaj /en/" tak aby GA łykał tylko "en" zawarte w slashach. Niestety nie działa
-
Cześć mam problem z odpowiednim ustawieniem zaawansowanych segmentów - może ktoś się spotkał z czymś podobnym. Mamy domenę domena.pl, która występuje w różnych wersjach językowych: angielska: domena.pl/en niemiecka: domena.pl/de Za pomocą zaawansowanych segmentów chciałbym wyszczególnić statystyki dla poszczególnych wersji językowych. Tworzę zatem zaawansowany segment 'english' w taki sposób: Uwzględnij ->strona -> zawiera -> /en/ ewentualnie Wyklucz ->strona -> zawiera -> /de/ I analogiczny segment dla wersji niemieckiej. Kiedy włączam oba segmenty suma ruchu to 10
-
Czyli wg Ciebie chodzi o IP? Jeżeli badam wyniki np. dla Google.ae (Emiraty Arabskie), które jest dostepne w wersji angielskiej i arabskiej, to wyniki nie są takie same.
-
Hej no te opisy znam, ale jak je interpretować? Skłaniam się jednak, że "wszystkie lokalizacje" to wszystkie domeny Google. A konkretna lokalizacja to poszczególna domena. Piszę skąd to moje pytanie: nawet jeśli ustawię w Google Keyword Tool kraj jako Polska i wyszukam sobie jakieś słowo kluczowe, to po kliknięciu na nim opcji "sprawdź w Google" otrzymuje wyniki nie z Google.pl tylko z Google.com...
-
Może spróbuj dodać trochę wartościowego contentu oraz zdobądź naturalne linki
-
Hej mam takie pytanie. Google Keyword Tool podaje szacunkowe miesięczne wyszukiwania danej frazy. Podaje dane lokalne oraz globalne. I teraz pytanie: na jakiej odstawie jest to ustalone. Czy miesięczne wyszukiwanie lokalne dla Polski, dla frazy "stokrotka" to wyszukiwania z Google.pl czy też także z innych źródeł: np. z Google.com z interfacem ustawionym na język polski. I pytanie także w drugą stronę: co oznacza miesięczne wyszukiwanie globalne? Czy jest to suma wyszukiwań z wszystkich domen Google, czy też np. tylko z Google.com? Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat i chciałby się nią podz
-
Dzięki za odpowiedzi! Ta opcja z google docs najlepsza. Wtyczka do chrome też OK, ale nie załatwia sprawy sprawdzenia na raz wszystich podstron serwisu.
-
No i właśnie dlatego pytam czy jest jakis zamiennik