Skocz do zawartości

Serwery VPS od 14 zł brutto miesięcznie. VMLine.pl


VMLinePL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 442
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...

MaxPan, ale sianie zamętu poprzez pisanie nieprawdziwych informacji nie jest czystym zagraniem, zatem albo autor ma jakieś dowody/uzasadnienie albo niech milczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hekko, napisałem zgodnie z informacja na info.gov.pl firma czynna, a realnie VPSy który byli kupowane z administracja, automatycznie stalli się BEZ, a @moskit który napisał temat wyżej 5 dni nie może się doprosić pliki bo VPS leże i nie oddycha, a zrestartować jego nie morze bo o dziwo dostał tylko dostęp do panelu DA. Hekko nie opowiadaj mi tu bajeczek i nie wmawiaj czegoś czego nie powiedziałem. Jeśli nie wiesz nic kto teraz i w jakim stopniu "saportuje" serwery co należały do vmine, to nie wypowiadaj się właśnie a zapytaj ludzi które wiedza.

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyczyło się to wypowiedzi moskita i kolejno Twojej odpowiedzi na uzasadnione pytanie azila. Wiem więcej, niż Ci się wydaje, a jakość Twojej wypowiedzi pozostawia wiele do życzenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... ponieważ nie lubię jak ktoś pisze żebym milczał :) Ogólnie tego słowa bardzo nie lubię...

Zaznaczam odrazu, że wszystko co napiszę mogę poprzeć odpowiednią korespondencją mailową z Panem Arturem, który jest niby właścicielem tej firmy.

Jeśli ktoś jest zainteresowany tematem to proszę czytać ze zrozumieniem, bo specjalnie się rozpisałem, żeby było jak najmniej pytań i niedomówień.

Początek jak u każdego był fantastyczny. Po zakupie serwera otrzymałem szybką i niezbędną pomoc (zainstalowano mi oba skrypty, pod które zakupiłem specjalnie właśnie vps w tej firmie). Później jak się okazało, nie trafiłem w promocję i serwer był bez DA, więc po kontakcie mailowym z Panem Arturem uzgodniliśmy, że zapłacę odrazu za kolejne 12 miesięcy (miałem wykorzystane raptem 4) i dostane odrazu DA a całe oprogramowanie zostanie przeniesione za mnie. Warto jeszcze wspomnieć, że instalacja na 1 serwerze realizowana była na raty i na raty otrzymywałem wszystkie dane dostępowe, wśród których zabrakło danych do ftp i takowych Pan Artur nie mógł znaleźć, więc wygenerował je jeszcze raz..ale wróćmy już do "nowego serwera".

Parę dni opóźnienia, ale spoko, byłem uprzedzony. Ostatecznie informacja, że na serwerze jest tylko seocat, bo niby z powodu kojotka i supportu OS-a nie można zainstalować (Pan Artur nawet wypowiadał się w temacie kojotka..) no i miałem poczekać. Wraz z informacją o instalacji seocata otrzymałem TYLKO DANE DO DA i nic więcej. 3 dni później otrzymałem (jak wszyscy) maila, że jest dużo zgłoszeń i czas reakcji może się wydłużyć, a po paru dniach zaczęło się w tym temacie zamieszanie i informacje o rzekomym wypadku właściciela firmy (życzę szczerze dużo zdrowia) i od tego momentu klęska..

500-tki i 0 dostępu do softu co miało już miejsce wcześniej, nawet gdy seocat stał świeży po zainstalowaniu i nawet nie miał podłączonych cronów (dosłownie DZIEWICZY SERWER) i zostałem wtedy przez Pana Artura przeproszony, że jakiś skrypt się zapetlił ...

Na nowym niby serwerze - 500-tki widziałem co chwilę... raz zachciało mi się to zgłosić przez ticket...na co otrzymałem zapytanie o jaką domenę chodzi (ticket przypisany do serwera i tylko 1 soft na nim..), ale że samo ruszyło to nawet nie chciało mi się odpisywac.

Teraz od soboty nie mogę dostać się do softu bo ciągle serwer jest przeciążony... a support (priorytet ticketu wysoki) odpowiada mi po 2 dniach, że to moja sprawa, bo serwer mam bez obsługi wykupiony:) i żebym sobie logi sprawdził :) no to proszę, żeby pomogli mi tylko dostać się do softu żebym wydostał projekty i zwijam zabawki z ich serwera:) to dostaje odpowiedz, że mogę go sobie przecież zrestartować... no problem w tym, że mam tylko dostęp do DA...

Ostatecznie mam serwer przygotowany do pracy niezgodnie z umową (brak zainstalowanego i działającego OSa, brak danych dostępowych), do którego nie mogę się dostać od 3 dni.

Z tego co wiem support przejął ktoś z innej firmy, kto jak widać wykłada na to wszystko laskę mimo próśb.

JESZCZE sprawdziłem sobie odnośnie tego wspomnianego wyżej przedłużenia, że w panelu widnieje oczywiście zła data ważności usługi:) powinno być 28/06/2014, a jest rok wcześniej (ofertę na którą się zdecydowałem mam w mailu) :) FANTASTYCZNIE:)

Hekko - czy to wystarczy? czy mam milczeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności