Skocz do zawartości

jak przegonić starą domenę

loel

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda tak, w top1 siedzi stara, 10 letnia strona z 3k site i wpisem w dmoz, PR 3. Od długiego czasu nieaktualizowana, nie pozycjonowana, specjalnej ilość bl też nie ma. Dodatkowo słowo kluczowe ma w nazwie domeny i tylko dlatego wyświetla się w SERPach na top1.

Moja strona: świeża domena, 20 site i... no właśnie jak się do tego zabrać, żeby wejść w top1. Jak określilibyście trudność wskoczenia do top1.

Napisz tego posta, jak Twoja strona będzie na 2 pozycji, ewentualnie w top10.

topx.pl - linki SEO | publ.pl - artykuły sponsorowane | linktak.pl - statyczny SWL

Linki ze stron w różnych językach! PL, EN, DE, IT, ES, NL, SK...↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Może nie mam wielkiego doświadczenia, ale trochę już ogarniam. Pozycje 3-10 są łatwe do osiągnięcia bo są tam przypadkowe strony.

Proszę jedynie o określenie stopnia trudności, bo nie wiem czy taniej wyjdzie mi to zlecić czy jednak zabrać się samemu. Chodzi o stronę firmową, która będzie gotowa dopiero za jakiś tydzień.

Jeśli konkurencji nie ma, to osiągniesz pierwszą pozycję dobrymi katalogami, ale... no właśnie, nie podasz konkretów, konkretów nie dostaniesz

topx.pl - linki SEO | publ.pl - artykuły sponsorowane | linktak.pl - statyczny SWL

Linki ze stron w różnych językach! PL, EN, DE, IT, ES, NL, SK...↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Sprawa wygląda tak (...) Jak określilibyście trudność wskoczenia do top1.
Proszę jedynie o określenie stopnia trudności, bo nie wiem czy taniej wyjdzie mi to zlecić czy jednak zabrać się samemu.