Jump to content

oryginalny nick

Forumowicze
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral
  1. Jak dla mnie taki "bezwzględny zakaz" nic nie da, bo jeśli zleceniodawca nie potrzebuje tekstu, który zamówił, to równie dobrze może go odrzucić zaraz po napisaniu. W jednym i drugim przypadku skutek będzie taki sam - nie zapłaci za tekst, z którego się rozmyślił. Oczywiście takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, ale to już jest kwestia uczciwości klientów. Zakaz anulowania zlecenia nic tutaj nie zmieni. Jeśli ktoś chce zachować się nie fair, to znajdzie na to sposób
  2. Właśnie z tego powodu zawsze piszę tylko takie teksty, co do których mam pewność, że zdążę stworzyć je w czasie pokazanym na stronie.
  3. Ktoś wie może, kto widzi moją średnią ocen na GC? Czy to jest tylko informacja dla systemu, czy jest może ona widoczna dla zleceniodawców?
  4. Dzięki wielkie za ostrzeżenie, na pewno będę unikać. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś niemiłe doświadczenia z klientami, to warto tutaj o tym wspomnieć. Myślę, że niejednemu zaoszczędzi to nerwów, a osobie zlecającej może da to coś do myślenia, jeśli przestaną dla niej pisać najlepsze osoby.
  5. Według mnie próg związany z ilością napisanych i zaakceptowanych tekstów byłby sprawiedliwy, bo to właśnie osoby, które dużo piszą pozwalają zarabiać właścicielowi Good Content. Taki próg dawałby motywację do pisania jeszcze większej ilości dobrych jakościowo tekstów, co przełożyłoby się na wyższe zarobki obu stron.
  6. Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek. Dopiero zaczynam pisanie na Good Content i spotkałam wielu świetnych zamawiających, którzy wiedzą czego chcą i potrafią to zakomunikować. Słyszałam, że niestety są też osoby, które zmieniają warunki zlecenia po jego realizacji i generalnie takie, które warto omijać szerokim łukiem, bo wiecznie coś im nie pasuje. Czy macie jakieś przykłady takich osób? Jeśli tak, to poprosiłabym info na priv, bo przypuszczam, że nikt nie będzie chciał się "chwalić" publicznie wolałabym już teraz wiedzieć, żeby oszczędzić sobie nerwów w przyszłości
  7. @GoodContent.pl A chociaż na wprowadzenie opcji ukrywania nieinteresujących nas ofert możemy liczyć? każdy robiłyby to we własnym panelu, na własny użytek, tak więc nikomu by to nie wadziło, a myślę, że wielu copy mogłoby pomóc w szybszym wybieraniu ofert i pisaniu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy