Baba Jaga

Forumowicze
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral
  1. U mnie też są - raczej nie znikną, to "nowość" Raczej należy się spodziewać informacji za czas jakiś dotyczącej decyzyjności ocen i nowych progów z tym związanych.
  2. Jeszcze nie wypłacałam, zbieram na wakacje — ale wiem, że pieniądze można wypłacić tylko raz w miesiącu. Natomiast nie tego dotyczy ta rozmowa. Zwyczajnie, po ludzku wydaje misę, że zleceniodawca powinien wykazać się minimum szacunku do naszej pracy i po przeczytaniu decydować co z teksem dalej robi. A nie, czekać aż portal sam "klepnie" po 7 dniach. Jeśli przeczytał i czeka — to nie powinno być to jak dotąd 7 dni, tylko mniej.
  3. Ooooo to ... to ... to.... to Te 7 dni uderza to w nas. Musimy kombinować, prognozować, kalkulować, czasem rezygnować. Bo przecież niektórzy piszą, żeby sobie dorobić w skali miesiąca jak już Matthew1991 słusznie zauważył. Według mnie 3, max. 4 dni byłoby ok. Dlaczego tylko nam ma się dokładać stresów i presji w postaci progów % odrzuconych tekstów i ocen, które ewidentnie są ukłonem w stronę zleceniodawców z pominięciem emocji i opinii copyrighterów, których to dotyka.
  4. Właśnie o tym mówię, że wkładamy w pisanie czas i pracę. Mogliby chociaż przeczytać i zatwierdzić. A nie — olać i czekać aż się samo zatwierdzi. Dlatego powinien być czas max. 4 dni i zatwierdzić się samo, według mnie 7 dni to za długo.
  5. Ewidentnie nasłana Pomyślałam — biznesmeni, może podróżują. Natomiast w dobie internetu w telefonach chyba nie ma większego problemu przeczytać i kliknąć jedną z trzech opcji (odrzuć, odeślij do poprawki, zatwierdź). Uważam, że 4 dni to jest max.
  6. Dodatkowo ta informacja: "Możesz realizować najlepiej płatne zamówienia, jako że masz poniżej 10% odrzuconych tekstów powyżej 9 zł brutto/1000 znaków. Tylko tak dalej! " jest kolejnym obostrzeniem, które "pilnuje" , żeby "nie jechać po bandzie", tylko się starać. Przypomina mi się praca w korporacji. Wyśrubowane plany, presja z każdej strony, system ocen, obcinanie premii za drobnostki. To nie motywuje, wręcz przeciwnie. Przesadna presja nie motywuje.
  7. Odnoszę nieodparte wrażenie, że będzie to raczej w okolicach 4 i mniej. Nie było mnie tutaj przy poprzednim systemie ocen, więc nie wiem, jak to wyglądało. Ale znając mentalność części społeczeństwa i bardzo popularnych Januszy biznesu — może nie być kolorowo. Nie rozumiem zasadności. Zaakceptował, nie odrzucił, nie odesłał do poprawy, to chyba powinno być ok . Więc po co oceny?
  8. No i się zaczęło ocenianie. Napisane, zaakceptowane, i ocena 3. Dlaczego najpierw nie odesłane do poprawy, skoro coś się nie podobało? I takich sytuacji będzie więcej. Dlaczego? Bo oceniającym nie zależy, nic z tego nie mają. Czy GoodContent przeczyta usprawiedliwienie każdej oceny? I co z tym dalej zrobi? Dlaczego copy nie mogą mieć wglądu do wyjaśnienia oceny? Byłoby z korzyścią — można wyciągnąć wnioski i poprawić styl pisania. Copy zależy na dobrych ocenach - bo dla copy oceny będą wiązać się z dostępnością do bardziej płatnych zleceń. Gdzie tu sprawiedliwość?
  9. Nie wiem, czy temat był wcześniej poruszany, nie jestem w stanie przejrzeć wszystkich stron Chodzi o czas wylogowania. Powiedzmy — zabieram się za pisanie tekstu. Mam 6 godzin czy jakoś tak . W międzyczasie wpada kumpel/a na kawę, tudzież dużo czasu "schodzi" mi na szukanie informacji, mijają 4 godziny. Kończę tekst, chcę wysłać do akceptacji i zonk. Nie da się. Kółko się kręci, ponawiam, nadal nic, ponawiam, nadal nic. Wylogowało. Gdybym nie zapisała szablonu albo nie skopiowała sobie w tym momencie to pewnie doopa blada — od nowa trzeba pisać. Dopiero po ponownym zalogowaniu mam możliwość wysłać tekst do akceptacji. Da się coś z tym zrobić? Na przykład wydłużyć czas do wylogowania do tych 6 godzin przeznaczonych na napisanie tekstu?
  10. A ja mam takie pytanko. Od lutego piszę czasem wieczorami po pracy z braku innych zajęć. Szału w zakładce "finanse" nie ma, ale "0" również tam nie figuruje . Nie chcę wypłacać pieniędzy jeszcze przez kilka miesięcy, ponieważ mam nadzieję uzbierać na krótkie wakacje . Coś jak konto oszczędnościowe, ale na konkretny cel I teraz pytanie - czy bez obaw mogę zostawić to tak do wakacji i wypłacić na przykład w lipcu całość?
  11. Mam pytanko - jak mogę sprawdzić oceny, które otrzymałam za teksty? Nie potrafię znaleźć takiej opcji
  12. Wielkie dzięki za pomoc Pewnie jeszcze nie raz napiszę, dobrze że Was tu znalazłam
  13. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Czy mogę wybrać jakoś kolejność tekstu do poprawy? Mam dwa i ładuje mi się, z automatu ten, który chciałabym poprawić jako drugi. A co ze "znikniętym" tekstem? Ty widmo, który wiem, że napisałam i wysłałam, a nie ma go w zakładce archiwum
  14. Witam. Jestem tu nowa, dotąd nie zaglądałam - dopiero uczę się poruszania po GoodContent, teksty pisze o 2 tygodni. Pomimo tego, że strona wydaje się być bardzo intuicyjna w obsłudze - nie znalazłam informacji na kilka pytań. Napisałam już kilka tekstów dla różnych zleceniodawców i wszystkie dotąd zostały zaakceptowane. 1. Wczoraj napisałam 4 teksty dla jednego zleceniodawcy, z czego jeden zaakceptował, dwa zakwestionował a jeden w ogóle zniknął z panelu "archiwum tekstów". Czy to znaczy, że został odrzucony? 2. Zleceniodawca zakwestionował mi tekst i odesłał do poprawki. Poprawiłam i odesłałam mu w wiadomości bezpośredniej "kontakt z klientem" przeklejając poprawiony i napisany w word tekst w okno wiadomości, ponieważ nie zauważyłam opcji i możliwości poprawy teksu na napisanym wcześniej ( bezpośrednio w panelu). Czy tak się właśnie załatwia poprawki, czy w jakiś inny sposób? 3. Zauważyłam, że mam nieaktywne inne zlecenia - czy to oznacza, że dopóki nie zaakceptuje mi tekstu, który odesłałam - nie mam możliwości pisać w międzyczasie innego tekstu? Jeśli tak, to trochę to niekomfortowe, bo mogę czekać kilka dni na akceptację. 4. Zauważyłam, można zarezerwować tylko jedno zlecenie i dopóki go nie napiszę, to nie mam dostępu do innych zleceń. Tak jest? Przepraszam za zawracanie głowy, ale nie znam odpowiedzi i postanowiłam poszukać. Będę wdzięczna za pomoc.