Jump to content

mezon123

Forumowicze
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

553 profile views
  1. W takim razie jeszcze jedno pytanie. Lepiej robić fqa z użyciem zakładek toggles czy po prostu najzwyczajniej w postaci zwykłego tekstu?
  2. Krótko i konkretnie, czy w 2019 roku warto jeszcze robić podstronę typu Q&a (czy FAQ jak kto woli)? Pytanie ma oczywiście podtekst związany realnym wpływem na poprawę pozycjonowania strony.
  3. Właśnie kończę okres testowy aplikacji CallPage i z przykrością muszę stwierdzić, że skuteczność tej aplikacji w moim przypadku jest zerowa.
  4. Nie jest dziwne że blog prowadzę pod potrzeby pozycjonowania. W tej chwili lanie wody i wypełnianie pustą treścią ekranu monitora kiepsko wpływa na pozycjonowanie. Blog piszę tak żeby były w treści zwroty, zdania, zbitki słowne które google wyłapie. Nie chce żeby to była treść w typie "Och jak bardzo ciebie kocham kochanie moje.... róże na górze , fiołki na dole " itd:. Co do porad to temat jest śliski. trudno żebym na blogu wyjaśniał jak samemu naprawiać gaz w samochodzie :). Celem bloga jest pokazanie że firma ma wiedzę, doświadczenie i budowanie wokół firmy atmosfery profesjonalizmu. Budżet był jak najbardziej rozsądny w stosunku do zakresu prac a w dodatku byłem elastyczny co do wynagrodzenia. Tak jak w każdej branży tak samo w robieniu stron internetowych jest masa cwaniaczków którzy żerują na niewiedzy klienta. Wciskają odchody za cenę markowych perfum.
  5. Zależy czy oglądasz stronę na stacjonarnym komputerze czy telefonie. Na domowym komputerze na samiutkiej górze każdej strony jest obok logo podawany email i numer telefonu. W wersji na komórki z przyczyny wielkości ekranu nie jest to już widoczne. Ogólnie cały czas strona główna jest w zamyśle do zrobienia całkiem od nowa. To jeszcze nie jest to co powinno i co bym chciał. Jednak sam nie mam pomysłu jak to pod względem ergonomii, UX i elegancji zrobić. Pozostałe strony ( poza główną) z tego co słyszę od klientów to robią na klientach bardzo dobre wrażenie. O dziwo ciężko mi znaleźć kogoś kto zrobi mi profesjonalną stronę główną. Jak szukałem wykonawcy na stronę główną to dostawałem oferty cwaniaczków co chcieli mi sprzedać darmowy szablon i mierne zdjęcia z darmowego stocka :).
  6. Na pomysłem z CallPage to muszę się zastanowić. Może to mieć sens a przynajmniej warto przez 7 dni spróbować za darmo. Jedyne co mnie niepokoi to to że oni obsługują sklepy internetowe i duze serwisy. A ja prowadzę maleńką firmę i konsultanta do telefonu nie mam.
  7. Co do newslettera to jestem sceptyczny. Myślę że to już nie te czasu kiedy ludzie klikali w takie zapisywanki . Sam takie wyskakujące okienka ignoruję i myslę ze 99% ludzi też nie che dostawać na maila ofert.
  8. Nie wiem czy to jest dobre forum żeby zadawać problematyczne pytanie ale spróbuje. Mam stronę firmową warsztatu samochodowego. To co mogę robić żeby żeby się jakoś "bez kosztowo" pozycjonować to prowadzenie bloga. Strona dzięki blogowi całkiem rozsądnie się pozycjonuje. NIe tak super jakbym chciał ale biorąc pod uwagę realia finansowe jest chyb nieźle. Patrzę na statystyki i widzę, że mam około 90-110 wejść dziennie na stronę. Myślę, że jak na stronę warsztatu samochodowego to bardzo dobry wynik. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że wiele wejść jest bezpośrednio na wpisy na moim blogu firmowy. Jednak niepokoi mnie to, że przełożenie na telefony do warsztatu jest niewielkie. Do kogo powinienem zwrócić się żeby ktoś mi ogarnął gdzie jest problem. Taki powiedzmy audyt ale nie techniczny a bardziej biznesowo-marketingowy ?
  9. Miałem niezadowolonego klienta , takiego jaśnie pana hrabiego co myśli że świta kręci sie wokół niego. obsmarował mnie w opiniach na mapach googla i dał jedna gwiazdkę. Ja w poczuciu rzetelności przedstawiłem moje stanowisko w formie obszernej odpowiedzi pod jego opinią. Wygląda że to był ogromny błąd z mojej strony że odpowiedziałem na negatywną opinie. Sprawa jest z ponad miesiąca temu, w tym czasie zebrałem kilka 5-gwiadkowych opinii ( prawdziwych) a mimo to na pierwszym miejscu wyświtla się negatywna opinia gościa sprzed miesiąca. Do jasnej cholery co to gogle wyprawia????. promuje stare negatywne opinie a parę nowych zebranych po tej negatywnej wyświetla na dalekich pozycjach. czy moge coś zrobić , jakąś rekalmację , skargę do tego googla wysłać ? reagują na takie reklamacje czy maja człowieka w du....pie? Z mojego punktu widzenia jest to skrajna nieuczciwość googla.
  10. Ja wcale nie zamierzam robić tego sam. Dla mnie to jest poważne przedsięwzięcie finansowe, bo żeby to rozkręcić pewnie będę musiał posiłkować się pomocą mojego banku przy zakupach towaru do sklepu intenetowego. Dlatego właśnie z dużym wyprzedzeniem o tym projekcie zaczynam myśleć. To nie ma być partyzantka tylko profesjonalne pod względem organizacji i inżynierii finansowej podejście. Nie ma miejsca w wtopę bo bank by mnie zlicytował. Sklep ma być kierowany do profesjonalistów i zwykłego Zenak co nie chce dać zarobić gazownikowi i sam sobie kupi filtry i sam je w instalacji gazowej w swoim samochodzie wymieni. Główny gracz na rynku sprzedaży internetowej detalicznej i dla warsztatów to https://jacus.pl/ . Ten sklep istnieje od lat w internecie i zgarnia dużą cześć ruchu. To będzie moja główna konkurencja i kilka podobnych e-sklepów.
  11. Przepraszam z góry jak to co pisze wyda się głupie. Nie jestem specem od pozycjonowania. Doszedłem do wniosku, że muszę rozwijać firmę żeby osiągnąć rozsądny poziom dochodów w firmie i stabilizacji finansowej. Naturalnym krokiem jest rozwinięcie się w kierunku sklepu(małej hurtowni ) internetowego. W realnym świecie zajmuję się instalacjami gazowymi w samochodach - autogaz. Sklep o którym myślę będzie dodatkiem do głównej działalności. Konkurencja tego typu sklepów, nie licząc Allegro, nie jest jakaś olbrzymia, realnie silnych konkurentów kilkanaście sztuk , reszty może kilkadziesiąt konkurentów. Tyle że ci z top3 są już bardzo bardzo mocno usadowieni. Żeby sklep był opłacalny muszę być na pozycji 1 lub 2. Pierwsze 2 może 3 sklepy zgarniają jakieś 90% ruchu. Ponieważ nie podchodzę do tematu na hura a bardzo twardo stąpam po ziemi jeżeli chodzi o kwestie finansowania projektu w internecie i wydatków na zakupy towarów dręczy mnie taka sprawa. Czy mogę powiedzmy podjąć jakieś działania pozycjonerskie żeby za rok jak sklep realnie ruszy to znajdzie się w topie wyszukiwań. A nie żeby było tak, za rok sklep zaczyna działać i jestem w wynikach wyszukiwania na pozycji 22 pozycji a nie 2 jakbym chciał? Czyli czy można przygotować grunt z duzym wyprzedzeniem pod sklep który realnie pojawi się w necie powiedzmy za rok?
  12. Polski oddział google ma osoby fizyczne i mikroprzedsiębiorstwa głęboko w d.... Nie znam nikogo komu udało sie porozmawiać telefonicznie z pracownikiem google i załatwić swój problem.
  13. Jakimś cudem mam na mapach google zaznaczone 2 lokalizacje firmy. Dawno temu zgłosiłem usunięcie jednej ale wygląda że nikt się tym nie przejął. Na jednej lokalizacji ktoś mi nasmarował kilka negatywnych opinii. Czy warto jest pod takimi opiniami pisać swoją odpowiedź? Zdrowy rozum podpowiada mi żeby nie wchodzić w internetowe przepychanki, nie odpowiadać na agresję ze strony klienta. Czy nie spowoduje to promowanie lokalizacji przez google z tymi złymi komentarzami kosztem lokalizacji na mapie z dobrymi opiniami? Jak nakłonić google żeby usunęło jedną z lokalizacji , tak żeby na mapach był tylko jedenk punkt z lokalizacją firmy , zamiast 2 punktów jak jest teraz. Dlaczego google nie krzyczy do mnie że mam 2 lokalizacje na mapie z todkłądnie tym samym adresem i danymi firmy? Za to z wielką dbałością usuwa mi dobre komentarze klientów. Mniej więcej 80% dobrych komentarzy ( nie piszę ich sam dla siebie) jest w ciągu 1-2 tygodni od umieszczenia kasowane. To jest jakaś paranoja. Co wpływa na pozycję na liscie przy szukaniu na mapach google. Na mapach podobnie jak w wyszukiwarce płaci się za bycie na 1,2,3 na tej liście z lewej strony firmy obok mapy ?
  14. Obserwuję od dłuższego czasu że znikają mi opinie o firmie na mapie google. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak jest, jakie są reguły kasowania opinni. Czuję , że to robione na zasadzie siekiery. Coś jest z tym nie w porządku. Do googla pisać nie będę bo i tak nikt mi nie odpowie. Wyjaśni ktoś jak oni decydują że jeden opinie zostają a inne które istnieją nawet długi czas bez słowa wyjaśnień kasują. To jest jakaś paranoja.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy