Jump to content

Skalmar

Forumowicze
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

Recent Profile Visitors

563 profile views
  1. Przy imporcie usług trzeba sobie samemu naliczyć podatek a potem go odliczyć - ostatecznie wychodzi na 0 Niestety zdarzyło mi się kilka lat temu przeoczyć i nie zaksięgować faktury Google. Miałem kontrolę z US, która dotyczyła akurat transakcji z Google. Też tak myślałem, że jak nie wrzucam czegoś w koszty to jest OK i tylko US powinie się cieszyć bo wówczas podatek jest większy. Ale nie musiałem zrobić korektę VAT, i myślałem, że to koniec historii Jednak okazało się jeszcze, że od tego naliczonego (a później odliczonego) podatku muszę zapłacić odsetki
  2. To chyba rozwiązanie dla Ciebie: https://useme.com/pl/
  3. Doskonale zdaje sobie sprawę, że Af, Ms, to zewnętrzne nie Goolowskie produkty. Tylko, że w kontekście tego problemu nie ma to znaczenia. Jeżeli Goole chciało by wytropić zaplecza to, żeby to zautomatyzować powinno szukać jakichś punktów wspólnych. A chyba większość zapleczy właśnie wyklucza boty Af, Ms - i to jest wspólna cecha stron zawleczkowych.
  4. @meehow Też mnie to od jakiegoś czasu zastanawia. Na miejscu Google tak bym właśnie zrobił. @zgred @MaxPan Chyba nie wyłapaliście o co tak właściwie chodzi @meehow Istota sprawy jest w pytaniu, które zacytowałem.
  5. Na starym koncie cały czas korzystam z płatności przepłaconych (przelewem) - więc Google nie zlikwidowało tej opcji. Być może po jakimś czasie będziesz miał dostępny ten rodzaj płatności. Ale najlepiej zapytać o to Google.
  6. Zobacz https://neilpatel.com/ to darmowe narzędzie do analizy słów kluczowych. Jak sprawdzałem to wyniki pokrywają się z wynikami Keyword Plannera Google
  7. Został ostania dzień aby oddać głos w ankiecie.
  8. Po aktualizacji do 6.9.7 nadal nie działa: "Ostatni sukces: [wszystkie]" A czy likowanie %link1% zostało prawione?
  9. @zgred No zdarza się Ale pytanie dotyczy tylko tych lików, które "spodobały" sie Googlowi
  10. Chodzi przede wszystkim o to, że opóźnienie występuje i dobrze byłoby wiedzieć jaki jest jego przedział czasowy, bo wówczas wiadomo kiedy oceniać czy konkretne linkowanie zadziałało czy nie. Jaki jest powód tego opóźnienia to tak naprawdę sprawa drugorzędna. Chociaż @Pysio zwróciłeś uwagę na istotną kwestię. Najlepiej było mierzyć zmianę od momentu indeksacji strony z linkiem. P.S. W ankiecie można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  11. Zauważyłem, że po optymalizacja strony i jej ponownym zindeksowaniu efekty (wzrost pozycji) widać niemal z dnia na dzień. Niestety w przypadku linkowania jak wiadomo Google opóźniania reakcję (pewnie, żeby utrudnić pozycjonowanie). Dlatego ośmielam się zaproponować, abyśmy w tym wątku umieszczali ramy czasowe reakcji G. Czyli po jakim czasie: najwcześniej zauważył ktoś z nas wzrost pozycji oraz maksymalny czas po którym widać zmianę. Zrobiłem w tym celu ankietę, żeby łatwiej było zebrać wyniki. Czy możecie podzielić się swoim doświadczeniami (z ostatnich miesięcy) po jakim czasie od podlinkowania widzicie efekty w google?
  12. Niech znajomy się nie zastanawia, tylko ucieka od niego.
  13. Nie można mieć wszystkiego Coś trzeba czasem poświęcić, żeby coś innego zakasać. Ja zawsze daje jakiś link do innej (nie mojej) strony.
  14. Nie musisz linkować od razu do konkurencji Link może być do strony luźno związanej z "tematem" który pozycjonujesz. Jeżeli pozycjonujesz np. "krzesła biurowe" możesz dać jeden link do jakichś poważnych badań naukowych nad ergonomia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy