Jump to content

Pysio

Forumowicze
  • Content Count

    321
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Pysio last won the day on October 1 2018

Pysio had the most liked content!

Community Reputation

53 Excellent

Contact Methods

  • Twitter
    twitter.com

Recent Profile Visitors

2,173 profile views
  1. Dla wersji angielskiej gdyż takei jużywam. Conversions>Multi-Channel funnels>Model Comparision Tool I tam możesz porównać sobie konwersje. Pozdrawiam Pysio
  2. @Finan tutaj to cytowanie Beerbanta ne wyszło Pozdrawiam Pysio
  3. Masz 0,24%. Procenty ech.... Pozdrawiam Pysio
  4. @Grzegorz Cz. wejdź na wersję EN strony to przekierowanie już będzie działało. @genju2Masz hreflanga ustawionego na en dlatego Cię przekierowuje narzędzie, które identyfikuje się z en językiem. Pozdrawiam Pysio
  5. @okazwłoka bardzo dobry program niestety przy rozbudowanych serwisach (>10k stron) bardzo mocno się krztusi. Możliwe, że to efekt słabego kompa. Pozdrawiam Pysio
  6. W przypadku instrukcji lub poradnika możesz rozważyć wykorzystanie danych strukturalnych HOW-TO https://developers.google.com/search/docs/data-types/how-to Pozdrawiam Pysio
  7. To pozostało Ci renegocjowanie. Jak pisał @mion jeżeli zależy im na kliencie to dodadzą co nieco. Na rynek ES jak szukałem firmy to już podczas prezentowania oferty dostałem chyba lepszą analizę widoczności niż TY. Od razu miałem wykazanych ~10 słów z potencjałem (faktycznym) na których warto się skupić i jak wyglądają obecnie w Google. Pozdrawiam Pysio
  8. Nie sądzie aby Google czekało z reakcją aby utrudnić pozycjonowanie. Prędzej jest to kwestia indeksacji linków. Pytanie czy wspomagasz zdobyte linki ich indeksacją czy nie. Najpóźniejszą reakcje miałem chyba po 2 miesiącach ale zdobyczne linki nie były ani indeksowane, ani wspierane czymkolwiek. Reakcja zależy również od trudności słowa ale tutaj to jest raczej kwestia ilości i jakości linków. Pozdrawiam Pysio
  9. Pytanie czy raport to tylko ten jeden zrzut. Jeżeli w raporcie sa sugestie co i jak będzie dalej robione to nie koniecznie jest do niczego. Otworzyłem raport agencji dla nas sprzed roku. Sama widoczność to 3 strony z zrzutami ekranu z senuto porównaniem konkurencji itp. Natomiast na kolejnych 40 stronach sugestie jak i co ewentualnie poprawić i co działa dobrze. Sam raport u mnie to ponad 90 stron. Byłem z niego zadowolony. Pozdrawiam Pysio
  10. @Mazzur to agencja Ci ograniczyłą prawa? Pozdrawiam Pysio
  11. Czyta mało ale ma duży wpływ na efektywność sprzedaży. Jak pisałem wcześniej podnieśliśmy liczbę znaków, napisaliśmy lepiej teksty i wzrosła nam konwersja na sklepie. Pozycje pozycjami ale co z tego jak będziesz top 1 i nie będziesz sprzedawał? W ostatecznym rachunku liczy się to ile klient zarobi na SEO a nie które ma pozycje. Oczywiście wyższa pozycja poprawia zarobki jednak konwersja może dużo nadrobić. Ale to już kwestie UX projektowe. Pozdrawiam Pysio
  12. A naszym przypadku zwiększenie tekstu z 4k zzs do 8k zzs poprawiło nam konwersje mimo, że jakoś drastycznie nie wzrósł czas na stronie (ludzie nie zaczęli nagle tego czytać) czy wartość scrolla. Widząc więcej wartościowego, eksperckiego tekstu zwiększa się zaufanie do produktu/eksperckości sklepu. Oczywiście tekst ten jest wrzucony na sam dół strony. Kiedyś mieliśmy nawet zajawkę na górze strony ot 200-500 znaków zachęty i reszta na dole ale zrezygnowaliśmy z niej. Po tym nie odczuliśmy żadnych spadków a konwersje wzrosły. Pozdrawiam Pysio
  13. Google rozszerzyło standard microdata bardziej niż standard na schema.org Tutaj przykładowy kod, który działa: <script type="application/ld+json"> { "@context": "https://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [{ "@type": "ListItem", "position": 1, "name": "Books", "item": "https://example.com/books" },{ "@type": "ListItem", "position": 2, "name": "Authors", "item": "https://example.com/books/authors" },{ "@type": "ListItem", "position": 3, "name": "Ann Leckie", "item": "https://example.com/books/authors/annleckie" },{ "@type": "ListItem", "position": 4, "name": "Ancillary Justice", "item": "https://example.com/books/authors/ancillaryjustice" }] } </script> Pozdrawiam Pysio
  14. I dostałeś odpowiedź. Zobacz konkurencję, sprawdź zmiany algorytmu, przeanalizuj swoje działania. Może te kilka linków zamienić na kilka innych lepszych. Nikt Tobie nie powie zrób to czy zdobądź link ze strony A oraz D a B i C sobie daruj. Po pierwsze nie znamy strategi długofalowej o ile taka jest. U mnie 2 razy przy działaniach długofalowych miałem w drugim miesiącu spadki aby finalnie zająć pozycje top 5-10. Po drugie nie znamy działań podjętych i zaplanowanych. Może już zareagowałeś dobrze tylko trzeba czasu. Po trzecie może robisz wszytko dobrze ale za mało. Może konkurencja napisała lepsze teksty więcej lepszych linków i budżet jednak poza Twoim zasięgiem? Spostrzeżenia i pomoc dostałeś ale nie oczekuj nawet (mini)audytu. Pozdrawiam Pysio PS. Taki mini audyt w umiejętny sposób można sobie załatwić za pół darmo.
  15. Skąd masz pewność, że nie robiła nic szczególnego? Może to ukryła. Czy spadki były tylko u Ciebie, czy ogólnie Topy się pomieszały. Zobacz, kto zajął Twoje miejsce. Pamiętaj też, że spadek mógł być spowodowany działaniami konkurencji przeprowadzonymi wcześniej o dopiero G. zareagowało na nie. Pozdrawiam Pysio
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy