Jump to content

Pyciak

Forumowicze
  • Content Count

    790
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Pyciak last won the day on October 15 2019

Pyciak had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

1 Follower

About Pyciak

  • Rank
    Google mógłby obalić każdy rząd, gdyby tylko zapragnął.
  • Birthday 03/09/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków

Recent Profile Visitors

4,598 profile views
  1. @Pysio Xiaomi ma automatycznie wbudowaną opcję nagrywania połączeń, nie pobierałem do tego żadnego oprogramowania.
  2. Bardzo trudna kwestia, Google nie ogarnia jeszcze produktów CBD. W organicu także robi pod górkę. Pracuję dla jednego z większych sklepów z produktami CBD w kraju i nam akurat udało się ogarnąć adsy, jeśli mogę coś polecić rzuć okiem tu: https://moblyft.com/blog/how-to-advertise-cbd-on-google-your-complete-guide-to-cbd-advertising/ i tu: https://support.google.com/google-ads/thread/4366489?hl=en Nie poddawać się, nam cały proces zajął prawie 3 miechy
  3. Nie musisz. Sam nagrywam praktycznie każdą rozmowę przeprowadzoną z Klientem, czasami do celów edukacyjnych, czasami negocjacyjnych. Jeśli nagrywasz rozmowę, w której uczestniczysz obowiązuje Cię jedynie art. 23 k.c, który mówi o naruszaniu dóbr osobistych. Według mojego prawnika nagrywanie rozmowy np. w celach dowodowych nie nosi znamion takiego naruszenia.
  4. Tych konkretnych nie warto. 3/4 tych katalogów ma minimalną widoczność, link będzie pozyskany z podstrony z głębokiej struktury serwisu. Jeśli chodzi o spam - robiąc to na taką skalę nie przejmuj się "spamowymi" linkami.
  5. Te rady z posta @romek_rozen brzmią trochę, jak wycięte "Z poradnika młodego SEOwca" - dużo ogólników, zero konkretów. @Jacek_K jaka jest tematyka strony, że zaproponowano Ci inwestycję w SM?
  6. No tak, jeśli chodzi o js' w pełni się zgadzam, jeśli chodzi o technologię - ja uważam, że część usług G. jest już w niej uruchomiona/testowana - jeśli mamy jakieś oficjalne info, że chcą korzystać to znaczy, że już sprawdzali.
  7. Pod tym kątem, jak najbardziej masz rację, ja patrzę na stronę pod kątem sprzedażowym/lepszego rankowania, a chyba zgodzisz się, że produkt powinien mieć w tym przypadku kartę produktową (uwaga z cennikiem raczej także słuszna) Nikt, ale po co?
  8. Tak, jak wspomniał Zgred - strona do całkowitej przebudowy. W tym przypadku ciężko będzie o dobre rankowanie, myślę, że każdy obraz powinien posiadać własną podstronę choćby z podstawowym opisem + opcję zakupu. Strona nie będzie sprzedawać, sam na cennik tych obrazów natknąłem się zupełnie przypadkiem (kto daje cennik do stopki? To tak jakby w sklepie trzeba było podnieść opakowanie, otworzyć je i przeszukać w poszukiwaniu ceny). Już zupełnie z innej beczki - na pierwszy rzut oka bardziej się opłaca u Was kupić na Allegro niż przez stronę, co też jest nieco niezrozumiałe.
  9. Nie zawistni, a wyczuleni. Podejrzewam, że takich userów z 10 postami (+5 dodatkowych już z linkiem) to jest tu z połowa jak nie lepiej.
  10. A skąd wiadomo, że nie wykorzystują już choćby częściowo? Z oficjalnych informacji prasowych - proszę Was Jeśli Google zdecyduje się na wykorzystanie komputera kwantowego dowiemy się o tym - po roku, dwóch, trzech, pięciu, dziesięciu... ale na pewno po fakcie.
  11. Pyciak

    DZIEŃ CAPS LOCKA

    AŻ MI SIĘ PRZYPOMNIAŁ TAKI ARTYKUŁ PROF. MIODKA: https://gazetawroclawska.pl/jan-miodek-nonsensowne-wielkie-litery/ar/704179 NIGDY NIC Z NIEGO NIE ROZUMIAŁEM
  12. Cholera, posłuchać Grześka to nawet i bym się przejechał, wybiera się ktoś z Wro?
  13. Zastanów się, czy Ty jako klient pasujesz do danej firmy/Agencji. Może jesteś za mały, masz za mały budżet, powinieneś poszukać freelancera? Ja odpalam klientów z za małym budżetem z miejsca, ale Agencja nie powie Ci, że nie, bo jest nastawiona na skalę. Freelancer nie zawsze potrzebuje skali, potrzebuje kilku(nastu) stałych klientów z normalnym budżetem, żeby spokojnie pracować. Agencji potrzebny jest stały wzrost, więc handlowiec zrobi wszystko, żeby Cię przekonać, żeby obniżyć oczekiwania/zwiększyć budżet, a później wpadasz do kotła z klientami, losuje Cię jakiś randomowy specjalista i Cię robi na udo. Albo mu się udo albo się nie udo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy