Pyciak

Forumowicze
  • Zawartość

    706
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

54 Excellent

1 obserwujący

O Pyciak

  • Tytuł
    Google mógłby obalić każdy rząd, gdyby tylko zapragnął.
  • Urodziny 09.03.1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków

Ostatnie wizyty

3458 wyświetleń profilu
  1. Buńczuczny jesteś Mówiłem o pokazywaniu się w TV i w tym, jak to pomaga w uzyskaniu miejsc linkujących, Ty wyleciałeś z współpracy rozpoznawalnej marki z blogerem o dużym zasięgu - nie o to pytałem. Nie pytam, jak prowadzenie dużej marki o dużej rozpoznawalności wpływa na negocjacje z blogerami o dużym zasięgu, ale jak jednorazowe pokazanie się w TV wpływa na uzyskanie nowych miejsc linkujących, kumasz? Bo to, że dużej marce łatwiej o negocjacje jest oczywiste, ale nie odbiegajmy od tematu.
  2. Ten post na serio, czy nabijasz (się i posty) ? Efekt pokazania w TV ma przełożenie na uzyskanie nowych miejsc linkujących? JAK?
  3. @Aleksiejs Fakt, reklama w telewizji to tak, ale przykładowo - wiele było case'ów gdzie np. blogerzy byli zapraszani do śniadaniówek i później pokazywali, jaki dodatkowy ruch tego dnia mieli, a właściwie nie mieli Jasne, duża kampania w mediach tradycyjnych, bez względu na to czy to prasa, radio czy TV, przynosi efekt, ale taki jednorazowy "strzał", to już rzadko.
  4. A potem G. je zweryfikuje i zbita. Efekt wykopu znany już dawno dawno, mniej więcej taki sam, jak efekt pokazania w TV - żaden.
  5. Międzynarodowy sklep internetowy

    Polecam jednak podejść do tematu na chłodno i zakładać, że w ciągu pierwszego roku nie dojdziesz jednak na większość fraz do TOP3. Szczególnie, że sklepy mają naprawdę ogromną ilość czynników decydujących o ich późniejszym działaniu, często potrzebne jest oprócz dobrego SEO "to coś", co sprawi, że będąc w TOP3 wybiorą własnie Twój sklep. Zresztą będąc w TOP3 masz tylko 30% szans (uśredniając, wiem że należałoby to rozbić na pozycje), więc planowany obrót po tym czasie podziel przez 3 (lepiej dmuchać na zimne) Jedna i druga opcja jest OK, pod warunkiem, że podzielisz je językowo zgodnie ze wszelkimi prawidłami sztuki dzielenia wersji językowych Przede wszystkim bardzo dobra optymalizacja UX, potem myśl o treści i BL. Na tym etapie to jest najważniejsze, kwestie które rozpatrujesz mają marginalne znaczenie. Pierwszy rok-dwa skupiasz się na PL, więc wykup w PL, później pomyśl o podbijaniu rynków zagranicznych, bo to naprawdę niełatwy kawałek chleba i jeszcze mocno się zdziwisz ile czasu i przede wszystkim środków finansowych będzie Cię kosztowało rozpoczęcie (bo o wypozycjonowaniu to nawet nie wspominam) działania na rynku brytyjskim czy amerykańskim. I pamiętaj, żeby wszystko mnożyć x4.
  6. Zbyt duży ZUS

    Opcje są 2: 1. Zadbać o sprzedaż 2. Zatrudnić kogoś kto zadba o sprzedaż
  7. ujawniam potege aksarata

    Ja kibicuję, czuję, że w tym szaleństwie jest metoda.
  8. Personal w OVH - ile strona można postawić?

    Ta, ale gdzie indziej, ovh ostatnio zalicza słaby okres.
  9. Przygotowanie oferty pdf

    Dokładnie, a do samego prezesa i tak trafia informacja, seo, 1500msc, tu podpisać
  10. Przygotowanie oferty pdf

    Prezi/Canva i już nie musisz się martwić o nic Właśnie kończę przyklepywać portal za 0,5-0,8 bańki, oferta wyłącznie mailowa, nawet bez prezki na spotkaniu, więc różnie to bywa, zależy z kim się negocjuje. Są tradycjonaliści (najczęściej lokalni biznesmeni), którzy w duuużym poważaniu mają tabelki, wykresiki, świecące ficzery, a po prostu potrzebują konkretnych informacji i muszą czuć "chemię", często też klienci są zdania, że ładnie wyglądające grafiki przykrywają clue oferty, a to jest najistotniejsze. Co nie zmienia faktu, że fajnie zrobiona prezka, szczególnie w obszarze social czy branding to ważna rzecz.
  11. 5 miesięcy pozycjonowania - znikome efekty

    Problemów tu widzę kilka: - Masz sklep na sklepie czy innym Shoperze, przez co opka jest tylko częściowa - Płacąc "kilka stówek" w Twojej branży po prostu działasz z za niskim budżetem - Pozycjonuje Cię duża firma, której Twoje "parę stówek" lata koło nosa, więc robią tyle, ile muszą, nie zagłębiając się mocniej - Ignorujesz konkurencję, która działa 10lat+ Piszesz, że firma wysyła Ci sugestie, co do treści sklepu - podejrzewam, że sugestie dotyczące contentu pozostały sugestiami, czy ruszyłeś coś w tej kwestii? Sam jestem użytkownikiem soczewek i od lat korzystam z 1 firmy, która jest w branży najpopularniejsza, na mniejsze nawet nie patrzę (nie dlatego, że mam -5 dioptrii). Nie prawda. Nie mając konkretnego case'a przed oczami taki post jest bezwartościowy, uogólniający, bez sensu.
  12. był e-sklep teraz go nie ma co było przyczyną

    Sklep to nie zajęcie na "wolną chwilę" 20-40 wejść dziennie to żaden ruch, więc podejrzewam, że po prostu brak marketingu SEO-SEM-Social to nie puste frazy, a konieczność, w którą obecnie trzeba inwestować, żeby sklep mógł przynosić zyski, czy chociażby się zwracać. x000-x0.000-x.00.000 - wszystko zależy od skali przedsięwzięcia.
  13. Poniekąd tak - blog zawsze się przyda, ale jako dodatek. Jak krawat do dobrze skrojonego garnituru. Natomiast wyrzucając go poza domenę, nie ma to większego sensu. Dlatego przygotuj sobie naprawdę konkretny garniak - czyt. budżet marketingowy. I to bardzo porządny. W tej branży inwestycja w SEO, SEM, SOCIAL jest niezbędnym wydatkiem, żeby myśleć o utrzymaniu się na rynku. 60k rocznie na takie działania to niezbędne minimum, nawet nie żeby przyniosło to zysk. Po prostu, żeby przetrwać.
  14. Czy macie kreatywne hobby

    Ja tam z wymienionych tutaj sposobów najbardziej "jaram się" właśnie tą opcją. Latanie dronami... to dopiero nudy...
  15. Kłaniam się :)

    Uważaj na to picie, bo tu był jeden co pił non stop i bana dostał