Jump to content

Lesiu

Forumowicze
  • Content Count

    2,922
  • Joined

  • Days Won

    14

Lesiu last won the day on August 15 2018

Lesiu had the most liked content!

Community Reputation

187 Excellent

About Lesiu

  • Rank
    stary dziad z PiO
  • Birthday 04/01/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Łódź

Recent Profile Visitors

10,557 profile views
  1. Dorzucę coś jeszcze do tego wątku. Jeszcze nie miałem na tyle czasu, żeby przenieść sklep stojący na shoperze na CS-Cart lub PrestaShop. Niemniej zrobiłem na serwerze aktualizację MYSQL z 5.6 na 5.7 i wszystko jakimś cudem bez problemu działało dobrze. Wszystko oprócz sklepu na oprogramowaniu shoper. Chciałbym napisać, że byłem tym zaskoczony, ale nie... jakoś nie byłem. Temat ogarnąłem, ale powiem szczerze, że nie wiem, czy się z tego cieszę. Gdyby dalej nie działał ten sklep to już pewnie byłbym w trakcie przenoszenia na któryś z wymienionych wyżej softów. A tak to pewnie jeszcze trochę czasu minie.
  2. Hej, od jakiegoś czasu myślałem o implementacji chatbota poza godzinami pracy i na weekendy. Kupiłem kilka miesięcy temu continual.ly, który miał świetne oceny (zweryfikowane, na appsumo można dodać opinię dopiero po zakupieniu). Kupiłem kilka licencji i zostawiłem temat na jakiś czas, a jak do tematu wróciłem to się okazało, że to dość prymitywny chatbot, który bazuje na scenariuszach i predefiniowanych odpowiedziach. Większość chatbotów tak działa niestety. Jakiś czas temu w necie jako klient natrafiłem na naprawdę "mądrego" chatbota, który działał jak normalny konsultant. Nie pamiętam, co to było, nie sprawdziłem, bo się spieszyłem i potem zapomniałem, co to było. Bardzo żałuję, bo podejrzewam, że część ludzi może nawet nie połapać się, że to AI. Szukałem więc chatbotów z AI, ale takich, które można wrzucić na stronę oraz messengera. Część z nich jak najpopularniejsze na rynku Chatfuel oraz MobileMonkey są jedynie do messengera. Część nie posiada opcji przejęcia rozmowy przez prawdziwego konsultanta itp. Wybrałem więc 4, którym miałem się dokładniej przyjrzeć - Odus, Botsify, ActiveChat oraz Flow XO. Tradycyjnie czasu nie znalazłem od razu, ale akurat się pojawiła oferta LTD na Odus - płacisz jednorazowo, dostęp dożywotni - pakiet business. Niektórzy docenią integrację z zapier. Brak obrandowania, czyli white label. Gwarancja zwrotu pieniędzy 30 dni. Obsługuje messenger, WhatsApp, Telegram, Viber, VoIP, widget na stronę oraz landing page. https://lesiu.click/odus - $149 jednorazowo Jak to bywa w ofertach LTD - czas promocji ograniczony liczbą 1000 sprzedanych licencji. To może zająć kilka godzin lub kilka dni. Nie wiadomo. Nie wiem też, czy ten licznik na stronie DM jest prawdziwy, bo to mój pierwszy zakup na akurat tej stronie z ofertami LTD. Link z ref.
  3. Z kilku. Zadowolony jestem z CS-Cart oraz PrestaShop. To nie są aplikacje typu zainstaluj i zapomnij, ale po wielu latach pracy z różnymi aplikacjami uważam, że te 2 są warte zachodu.
  4. Wyszła właśnie bardzo przyjazna apka na android do narzędzia SE Ranking, zaś apka na jabłko jest dostępna od dawna i ma bardzo dobre opinie.
  5. Dziękuję za zaufanie. Jeśli masz jakieś pytania to śmiało. Postaram się odpowiedzieć.
  6. Na WP działa znakomicie. Głównie do tego używam, ale nie tylko. Grafiki na stronie firmowej, czy sklepach też lecą przez ShortPixel. Ograniczeniem jest to 12k zdjęć/miesiąc, ale możesz kupić więcej sztuk i zwielokrotnić liczbę optymalizowanych zdjęć. Ja mam konto z oferty zeszłorocznej i tam było 5000 zdjęć/miesiąc i tak nie wykorzystuję tego. Domen możesz podłączyć ile chcesz.
  7. Tegoroczna promocja na ShortPixel ruszyła. https://appsumo.click/shortpixel Za jedyne $39 jednorazowej opłaty dostajecie możliwość optymalizacji 12,000 zdjęć miesięcznie. Moim zdaniem nie ma na rynku lepszego narzędzia do optymalizacji zdjęć.
  8. Tegoroczna promocja na ShortPixel ruszyła. https://appsumo.click/shortpixel Za jedyne $39 jednorazowej opłaty dostajecie możliwość optymalizacji 12,000 zdjęć miesięcznie. Moim zdaniem nie ma na rynku lepszego narzędzia do optymalizacji zdjęć.
  9. Hej, mam problem natury technicznej i już mnie krew zalewa, bo nie mam pomysłu, a nie jestem specem w temacie. Mam na serwerze MySQL 8, a konkretnie fork MySQL Percona 8.0.15. Tabele są InnoDB, co może być istotne. Problem dotyczy puchnących (przestrzeń na dysku) tabel, a konkretnie tabeli wp_options. Sytuacja na wielu stronach WordPress. Gdy wyeksportuję dane z tabeli wp_options i zaimportuję wraz z DROP TABLE to nagle z 500 MB robi się 1-2 MB. To samo, gdy w phpMyAdmin zaznaczę tabelę i wybiorę opcję optymalizuj, a następnie analizuj. Nagle z horrendalnych rozmiarów robi się normalna tabela, choć liczba rekordów pozostaje taka sama. Gdzie szukać przyczyny? Czy to normalne, że tabele InnoDB rosną, ale nie zmniejszają się po usunięciu rekordów? Czy może to kwestia konfiguracji serwera MySQL? Konfig jest domyślny dla MySQL 8.
  10. Promocja już dobiegła końca, ale pojawi się niebawem na 24 godziny dla spóźnialskich. Najpierw kupiłem dla siebie prywatnie, potem jeszcze dokupiłem do firmy, żeby mieć osobne konta. Naprawdę polecam.
  11. Promocja -92% na jotUR - świetne narzędzie do zarządzania skróconymi linkami (coś jak bitly). Tylko $49 za dożywotni dostęp. Korzysta z tego np. Vodafone. Dotychczas używałem Mighty URL z CodeCanyon, ale jotURL daje zdecydowanie więcej możliwości, jak choćby podpinanie pikseli w celu prowadzenia kampanii remarketingowych. Można dodawać swoje własne domeny, marki, użytkowników itp. https://appsumo.click/joturl (ref) Możliwości wykorzystania jest bardzo dużo. Na pewno social media, ale można też używać do e-mail marketingu. Można na przykład podpiąć do maili transakcyjnych, by mieć jakiekolwiek dane z klikania. Jeśli by ktoś się zastanawiał, dlaczego się przeniosłem z Mighty URL na JotURL to choćby dlatego, że tutaj dodając sobie 2 domeny np. domena1.pl oraz domena2.pl mogę mieć skrócony link domena1.pl/url oraz domena2.pl/url i mogą one prowadzić w 2 miejsca. W przypadku Mighty URL każda z podpiętych domen musiała mieć inny tzw slug. A druga sprawa to fakt, że w Mighty URL statystyki kliknięć były dostępne publicznie, o ile ktoś wiedział, co trzeba dodać do skróconego URLa, by wejść na stronę statystyk.
  12. Lesiu

    Mega promocja OVH

    Na stronie OVH jest mega promocja na różne usługi, w tym domeny, hosting, serwery dedykowane oraz VPSy. Nie wszystko jest w promocji. Akurat niestety dedyk, który chciałem wziąć jest tylko z dyskami SSD, nie NVMe, jednak VPSy można kupić za 50% ceny. Za cenę niezłego hostingu można mieć porządny VPS z 2 vCore'ami, 8 GB RAM oraz 80 GB dysku SSD. Polska serwerownia. Polecam. Promocja trwa do 28-go lutego.
  13. Dodajmy jeszcze do tego, że nawet jeśli pozyskasz narzędzie, które coś zrobi samo, zautomatyzuje proces to zaoszczędzisz ileś tam czasu, który i tak zainwestujesz w jakieś inne działania. Samo się nie zrobi. Automaty bazują na schematach, a robiąc marketing (w tym SEO) potrzeba myślenia i to często "outside the box". Jedne narzędzia i technologie się zwijają, inne zaś rozwijają i pojawiają się nowe. Jeśli ktoś 15 lat temu robił strony we flashu i postanowił przy tym pozostać to już jego decyzja. W e-marketingu masz do czynienia z nowoczesnymi technologiami, nowymi narzędziami, nowymi kanałami kontaktu/sprzedaży/dystrybucji itp. Zobacz, co amazon sprzedawał 20 lat temu. I myślisz, że tam się też wszystko robi samo? Pamiętam jak tu na PiO pojawiały się narzędzia, które same generowały zaplecze. Miliony podstron śmieci. To była automatyzacja. Kilka klików i miałeś serwis wielkości wikipedii. Copywriterzy pewnie ręce załamywali, a jak się od tego czasu rozwinął copywriting właśnie?
  14. @Tobi on się raczej obawia o to, że branża niebawem zaniknie, bo każdy sobie będzie mógł kliknąć 5 razy i już.
  15. Temat jest złożony. Dochodzą narzędzia, które Cię w pewnych sprawach wyręczają, ale nie oznacza to, że marketer jak zawód zanika. Pamiętam jak tu na PiO jeden taki wydał narzędzie ze "sztuczną inteligencją". Coś na sieciach neuronowych, o ile dobrze pamiętam. Jakoś świata nie zwojował Wracając do tematu przyszłości e-marketingu. Ja się nie obawiam. Mam dużo więcej obowiązków oraz możliwości niż 10 lat temu. Rynek ewoluuje i trzeba się przystosowywać. Codziennie uczyć nowych rzeczy, tak jak Maliniak - żeby być na wysokim C Jeśli chcesz się skupić jedynie na FBA to owszem, masz problem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy