Skocz do zawartości

Sklep wielojęzyczny - pozycjonowanie


netlider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem na etapie przygotowywania sklepu w domenie www.waterdosers.com. Sklep będzie wielojęzyczny (angielski, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, słowacki).

I teraz pytanko jak podejść do pozycjonowania żeby każdy z tych krajów trafił na produkty ze sklepu? Czy do każdego języka trzeba podejść indywidualnie czy może można to rozwiazać jakimś wspólnym czynnikiem?

Na pewno bez tłumaczy się nie obejdzie :) Jeżeli trzeba by było każdy język pozycjonować tak jak polskie strony to pojawia się problem listy katalogów, precji w danym języku, plus umiejętność poruszania się po nich (np. jak oddać do precla po francusku :))

Generalnie temat do ugryzienia jak ktoś może pomóc swoim doświadczeniem w tego typu działaniach to będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

I teraz pytanko jak podejść do pozycjonowania żeby każdy z tych krajów trafił na produkty ze sklepu? Czy do każdego języka trzeba podejść indywidualnie czy może można to rozwiazać jakimś wspólnym czynnikiem?

.....

jeden język = jedna domena = jeden sklep

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonuje się "staroświecko" ... linki z katalogów, presell'i, innych źródeł ... ale oczywiście lepsze wyniki pod np. google.fr będzie miała Twoja strona jeżeli do wersji francuskiej będą prowadziły linki z francuskich serwisów ... bez tłumacza się nie obędzie :)

jak oddać do precla po francusku
Francuzi też znają WordPress'a ... wystarczy tylko znać francuski i odpowiednio poszukać w google.fr :)

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Grim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup domene z LTD wyższego rzędu przykładowo eu lub com. Możesz przydzielić geolokalizacje na poszczególne subdomeny lub katalogi. Pamiętaj jednak o krótkiej, treściwej strukturze linków wewnętrznych, tak żeby geo nie uległo uśrednieniu.

UX+SEM=ROI!

mail:dszpak(malpa-at)gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

I teraz pytanko jak podejść do pozycjonowania żeby każdy z tych krajów trafił na produkty ze sklepu? Czy do każdego języka trzeba podejść indywidualnie czy może można to rozwiazać jakimś wspólnym czynnikiem?

.....

jeden język = jedna domena = jeden sklep

A dlaczego nie można mieć wersji kilkujęzycznej na jednej domenie?

Ja jestem innego zdania. Jest wiele stron z wieloma językami i wiele z nich (jak nie wszystkie) są na jednej domenie z możliwością przechodzenia między językami.

Więc ja bym postawił na jednej domenie.

A co do pozycjonowania.

Tak, do każdego języka trzeba podejść indywidualnie. Geolokalizacja myślę, że jest tutaj priorytetem.

Tak jak Grim napisał. Na francuskie frazy pozycjonujesz się poprzez francuskie katalogi/presell/linki sponsorowane/zaplecza.

No i oczywiście dobre linkowanie wewnętrzne.

Ale co ja się tam znam.

multikonto, recydywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności