Skocz do zawartości

Jak się pozbyć SWLi?


Cestro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dręczy mnie pytanie. Moja stronka już jakiś czas jest w sieci. Mam zaindeksowanych ~300 podstron, PR=1 ... i stety, niestety dodatkowo mam SWL na stronie. Chciałbym się go pozbyć ale martwię się po pozycję strony w google? Jak duży wpływ na to ma SWL? I jak skutecznie się go pozbyć aby jak najmniej stracić ... ?

SWL = LinkMe

Jeżeli taki tematu już był to wybaczcie, podajcie link a marudzić nie będę :lol::jezyk1:

multikonto, recydywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowany SWL nie wpływa na pozycję strony (teoretycznie), linkowanie z SWL do danej strony ma (też teoretycznie :jezyk1: ) wpływ na stronę. Więc nie problem w tym że masz SWL na stronie tylko co z niego linkujesz.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz SWL na stronie, tak chamsko wstawione 15 linków obok siebie to jesteś narażony na jakieś filtry, bany i Bóg wie co jeszcze...

Druga sprawa jest taka, że punkty, który zebrałeś z domeny a.pl nie wystarczą na jej linkowanie.

Co ja proponuję? Zrobić 2-3 zapleczówki, które podpinasz do linkme, masz z tego punkty, którymi linkujesz główna stronkę.

Z głównej stronki usuwasz linkme i jesteś na "+" :jezyk1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz SWL na stronie, tak chamsko wstawione 15 linków obok siebie to jesteś narażony na jakieś filtry, bany i Bóg wie co jeszcze...

Druga sprawa jest taka, że punkty, który zebrałeś z domeny a.pl nie wystarczą na jej linkowanie.

Co ja proponuję? Zrobić 2-3 zapleczówki, które podpinasz do linkme, masz z tego punkty, którymi linkujesz główna stronkę.

Z głównej stronki usuwasz linkme i jesteś na "+" :jezyk1:

Super pomysł, nie wpadłem na to sam :lol:

Ps. SWL'e są po prostu w stopce. 8 linków bodajże