Skocz do zawartości

Wartość linka w forum Joomla


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący, i tak naprawdę to nie jestem pozycjonerem. staram się tylko pozycjonować swoją stronę www.foto.jaskolski.eu. I teraz moje kilka pytań. W związku z ograniczony w tej chwili budżetem i w pełni świadomości że masowe dodawanie do tysięcy katalogów może być uznane za spam, dodaję ręcznie stronę do katalogów które wydają mi się sensowne (raczej płatnych).

I teraz moje kilka pytań

1. Po pierwsze jak w tytule - Jaka jest wartość linka z forum.joomla.org zważywszy na to że strona główna to PR8. i czy warto się udzielać na tym forum w kontekście pozycjonowania mojej strony??

2. wg https://www.backlinkwatch.com istnieje około 1300 lików do mojej strony z tym że sporo z nich jest linakmi ze strony znajomego który wrzucił linka na stronę główną i wkażdym newsie jest link do mnie więc nie wiem jak to traktować czy to pomaga czy może być potraktowane jak spam.

3. Strony z czuba (mojej frazy kluczowej)są diametralnie różne jedna z nich ma 140000 linków do siebie, a inna ze ścisłej czołówki ma niecałe 300. Wiem oczywiście że są linki wartościowe i mniej wartościowe ale podpowiedzcie mi w czym tkwi diabeł bo linki tej z 300 baclinkami nie wydają się bardziej wartościowe.

4. (Tylko tak ciekawostkowo)Kiedyś bardzo dawno słyszałem że bardzo trudno jest wypozycjonować stronę opartą w 100% na flash'u, a na 1 miejscu przy słowach fotografia ślubna jest strona w 100% oparta na flashu. czy to co wcześniej słyszałem to bujda czy po prostu to wyższa szkoła jazdy??

Dziękuję za odpowiedź starałem się poszukać w szukaczce wcześniej ale nic sensownego nie znalazłem.

Najtrudniej nauczyć się że nawet głupiec ma czasami rację (Winston Churchill)

fotografia

hochzeitsfotograf berlin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link na stronie kumpla na pewno pomoże. O ile jest to w miarę dobra strona. Linki na forach o wysokim PR też.