Skocz do zawartości

Google przestal odwiedzac strone


Bucz

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis czas temu wrzucilem link do swojej nowej strony na inna stronke z rankiem 4. Na rezultat nie trzeba bylo dlugo czekac, w ciagu kilku dni nowa strona zostala ladnie skatalogowana i uzyskala nawet rank 3 (pewnie rowniez w wyniku umieszczenia adresu na kilku roznych forach i newsach). Niestety po tygodniu google calkowicie przestal odwiedzac nowa strone i nie odswiezal jej juz od ok 2 tygodni. Zauwazylem, ze zbieglo sie to z usunieciem z serwera (a raczej przeniesieniem pod inny adres) strony na ktorej umiescilem pierwotnie pierwszy link. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy "olewanie" przez google nowej strony moze sie wiazac ze zniknieciem tej pierwszej? Sorry za lamerstwo, ale jestem nowicjuszem w tej kwestii... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem, ze zbieglo sie to z usunieciem z serwera (a raczej przeniesieniem pod inny adres) strony na ktorej umiescilem pierwotnie pierwszy link.

to całkiem możliwe ale nie możesz poprzestać na pojedyńczym linku dodawaj linki gdzie sie da i poświęć kilkanaście godzin na przegląd forum.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Kwestia jest taka, ze nowa strona pojawila sie w google kiedy jedynym linkiem w sieci (przynajmniej znanym mi :) ) do niej byl link ze starej strony (ktora jak podgladalem w logach byla odwiedzana przez robota niemal codziennie). Czy to moze byc jakas forma "kary", spowodowanej tym ze strona z linkiem znikla nagle wiec robot nie odwiedza nowej? Czy to, ze strona ma rank 3 nie powinno powodowac ze robot bedzie ja sam odwiedzal co jakis czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach