Jump to content
LinkGW

Publikowanie informacji prasowych - kto pierwszy ten lepszy?

Recommended Posts

Cześć.

 

Publikuję informacje prasowe na stronie firmowej, ale też rozsyłam je (tekst jest taki sam) do różnych wydawców.

 

Pytanie 1:

Czy jeśli wydawca szybko opublikuje w/w informacje prasową a google prędzej zindeksuje w/w informacje prasową na stronie wydawcy niż na mojej stronie firmowej, to własnie wydawca zdobywa content  a w oczach google ja spamuję?

 

Pytanie 2: 

Co w takim przypadku robić? Zaraz po publikacji newsa zgłaszać stronę do pobrania w GSC? Czy jest na to jakiś inny paten?

 

Pytanie 3:

Czy jest jakieś narzędzie, które sprawdza, którą treść google bierze jako oryginalną a które jako kopie?  Czasami (w zupełnie innych przypadkach) sprawdzam czy treści nie są już gdzieś w necie. 

https://smallseotools.com/plagiarism-checker/

 

Może znacie jakiś odpowiednik w/w narzędzia który rozwiązuje ten problem?

 

BTW. O dodawaniu linków kanonicznych przez wydawców nie ma mowy

 

Dzięki za wskazówki

 

 


Chętnie projektuję strony internetowe dla MŚP.

Dodatkowo projektuje także strony internetowe dla mikro firm.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
24 minuty temu, LinkGW napisał:

ale też rozsyłam je (tekst jest taki sam) do różnych wydawców.

Treść tutaj nie jest najistotniejsza a Tytuły - jak w tytule masz na początku podane źródło (nazwa firmy) to nie ma problemu.

24 minuty temu, LinkGW napisał:

to własnie wydawca zdobywa content  a w oczach google ja spamuję?

jak wyżej. Spamować możesz co najwyższej meta title - czyli jak w serpach początek meta title pojawi się kilka razy wygra ten kto silniejszy, treść jest oceniana później. Wiadomo jak wydawca ma lepszy profil linków niż ty to ona ma lepiej a nie ty.

 

24 minuty temu, LinkGW napisał:

którą treść google bierze jako oryginalną a które jako kopie?

Jak Google takiego czegoś nie oferuje to nie ma. Każde jest na zasadzie "lustereczko powiedz przecie ..."  

 

Edited by Grey Ronin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pytania 3. 

W mojej ocenie Google patrzy conajmniej dwa czynniki. Data zaindeksowania oraz dane ze schema. Od lat w sumie panuje opinia o tym pierwszym, a ten drugi to wynik moich testów. 

 

Oczywiście mogę się mylić, ale jako wydawca portalu muzycznego powiem Ci, że mało która świadoma redakcja opublikuje prasówkę 1:1. Ja wymagam unikalnego lub informuje, że jeżeli zdecydujemy się opublikować to wrzucamy w kolejkę do edycji co wydłuży czas. 

 


Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy