Jump to content
centrum-opinii.pl

Znaczna różnica wejść goo.gl a Analytics

Recommended Posts

Dzień dobry. Zauważyłem pewną dziwną prawidłowość. Pozyskuję ruch na stronę z facebooka.

Dodaję wpisy przez skracacz linków (np goo.gl) i statystyki wynoszą załóżmy kilka tysięcy wejść. W tym samym czasie statystyki analytics pokazują tylko kilkaset wejść. Sposób reklamy jest taki, że raczej wyklucza pojedyncze osoby klikające wielokrotnie w link (przynajmniej aż na taką skalę). Spotkał się ktoś z Was z czymś takim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też zauważyłem że w Google Analytics pokazuje znacznie mniej wejść z tego adresu niż obliczyłem. Tu poruszono podobny temat (problemem wejścia z aplikacji mobilnej):

 

https://www.pl.advertisercommunity.com/t5/Raporty/Google-Analytics-nie-zlicza-pojednyczych-odslon-z-urzadzen/td-p/33820

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By skibbbi
      Hej,
      Znikają mi dane w Analytics... przed chwilą miałem chat z help deskiem od Google Ads i konsultant potwierdził problem i ma odpowiedzieć za 72 godziny. Jestem ciekaw czy u Was też to występuje czy to tylko problem mojego konta.
      Temat dotyczy małej strony firmowej. Jak odtworzyć problem... procedura powtórzona przez konsultanta Google i też wystąpił ten błąd.
       
      1. Google Analytics -> Zachowanie -> Zawartość witryny -> Wszystkie strony
      2. Zakres dat: 16.04.2015 - 28.11.2018
      3. Wymiar podstawowy: Strona
      4. Unikalne odsłony - podsumowanie: 545 253 - 1.jpg
      5. Po włączeniu wymiaru dodatkowego - Typ ruchu: już tylko 312 639 - 2.jpg
      6. Zniknęło ponad 200 tys. odsłon
      7. Poprawne działanie systemu występuje od dnia 29.09.2016 sprawdźcie załącznik 3.jpg i 4.jpg i parametr %całości w poszczególnych kolumnach.
       
      Co ciekawe gdy nie jest włączony wymiar dodatkowy to w posumowaniu % całości: jest prawidłowo 100 %, ale po dodaniu wynik wygląda następująco % całości: 57,34%. Wygląda na to, że dane statyk mają jakieś metadane i przy tak długim okresie analizy system je filtruje.
      Problem odtworzony przez konsultanta Google na moim koncie, jestem ciekaw czy tylko u mnie to występuje...
       
      Pozdrawiam,
      Skibbbi
       

      1.jpg
       

      2.jpg
       

      3.jpg
       

      4.jpg
       
    • By ojciec17
      Cześć.
       
      Dawno nie używałem GTM. Może ktoś powiedziec, dlaczego nie działa panel debugger po włączeniu w tryb podglądu?
      Mam problem z ustawieniem kodu śledzenia dla połączeń telefonicznych.
      Tag opublikowany, ale Tag Assistant go nie pokazuje.
       
      Z góry dzięki za pomoc.
    • By FLOWSEO
      Dzień dobry!
      strona Klienta, któremu prowadzę kampanię ma elementy onepage - jest nim na przykład kontakt, który ma strukturę url nazwa-firmy.pl/#kontakt.
      Ustawienie celu na przejście na kontakt nie działa, prawdopodobnie z uwagi na hash.
      Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie lub sposób utworzenia takiego celu?
    • By asseq
      W jaki sposób zrobić raport w Analytics podstron zyskujących popularność? Czyli podstrony, w które w ostatnim czasie mają znacznie więcej wejść niż w poprzednich tygodniach/miesiąc. Robił ktoś coś kiedyś takiego?
    • By Damino
      Zastanawia mnie pewna kwestia na którą nie mogę znaleźć odpowiedzi. Robię sobie 3 strony o różnej tematyce. Chcę poduczyć się trochę pozycjonowania, i to są bardzo proste tematyki i frazy, i zajmuję się też linkowaniem, z tym że źródła moich linków pokrywają się, czyli pochodzą z tego samego źródła, dla każdej ze stron. Każda ze stron stoi na innym serwerze oraz we who is  mają różne rzeczy wpisane, albo jest ukryte.
       
      Nie wdając się w szczegóły wiem że google lub porównywać dane na różnych kontach w jednej z swoich usług, czyli próbuje powiązać konta na podstawie jednej danej jak numer telefonu czy karty, czy nawet mi się zdarzało że tych samych prefixów w różnych danych, a jeśli znajdzie wtedy na nich coś co nie powinno się powtarzać po ich powiązaniu razem, zawiesza wszystkie.
       
      Z tego powodu nie zainstalowałem analytics na tych stronach, bo wydaje mi się że jakbym dodał te strony do jednego analytics to nie trzeba zaawansowanej matematyki by wiedzieć że w domniemaniu strona ma jednego właściciela, w tym przypadku zobaczy bez problemu że wszystkie strony mają 30-40% linków z tych samych stron, domen, ip itp .... a tak oczywiście nie powinno być, więc filtr / ban. To samo dotyczy się pewnie adsense, czy dobrze myślę? Więc nie można kilku stron trzymać na jednej ich usłudze, jeśli mają te same lub w znacznym procencie źródła linków ? Czyli na analytics, gsc, adsense.
       
      Czy macie jakieś doświadczenia z tym związane? A może ktoś ma strony, podpięte pod jedno analytics i adsense, na których backlinki znacznie się pokrywają, i działa to miesiącami i jest ok? Chociaż wiedząc jak działa ta firma to nie sądze, oni mają pieniądze i programują wymyślne metody na sprawdzenie wszystkiego, by z automatu uwalić to co się da.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy