Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 21.01.2019 o 21:22, Convertiser napisał:

@LucekLS zmowy nie ma, ani oszukiwania wydawców. Problem polega na atrybucji last-click w tym programie. Ruch z SEO bardzo dobrze się konwertuje na poziomie EPC 50gr. Problem z walidacja występuje u tych wydawców, którzy kierują ruch dokonywujący zakupu po znacznym czasie (kilka-kilkanaście dni), bo taki użytkownik najczęściej już zdąży wrócić do sklepu innymi kanałami (np. retargeting reklamodawcy). W idealnym świecie retargeting reklamodawcy nie powinien nadpisywać kanał afiliacji, ale szreg programów prowadzi działania bazując wyłącznie na Last Click. To wybór wydawcy czy promować taki program czy nie. My jako sieć zarabiamy tylko wtedy, kiedy zarabiają nasi Wydawcy – nie mamy interesu w odrzucaniu konwersji.

3 min, 2 min, 4 min, 7 min to nie jest znaczny czas od ciasteczka :) ani kilka- kilkanaście dni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WydacaW w takim razie, można się zastanowić czy warto taki program promować. 

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.01.2019 o 21:22, Convertiser napisał:

@LucekLS zmowy nie ma, ani oszukiwania wydawców. Problem polega na atrybucji last-click w tym programie. Ruch z SEO bardzo dobrze się konwertuje na poziomie EPC 50gr. Problem z walidacja występuje u tych wydawców, którzy kierują ruch dokonywujący zakupu po znacznym czasie (kilka-kilkanaście dni), bo taki użytkownik najczęściej już zdąży wrócić do sklepu innymi kanałami (np. retargeting reklamodawcy). W idealnym świecie retargeting reklamodawcy nie powinien nadpisywać kanał afiliacji, ale szreg programów prowadzi działania bazując wyłącznie na Last Click. To wybór wydawcy czy promować taki program czy nie. My jako sieć zarabiamy tylko wtedy, kiedy zarabiają nasi Wydawcy – nie mamy interesu w odrzucaniu konwersji.

 A tak z ciekawości jaki macie kampanie z LC? Przeglądałem dziś Wasze kampanii i nie widzę  takich kampanii. Rozliczacie wszystkie kampanie bez LC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WydacaW nie do końca rozumiem pytanie :) LC jest we wszystkich programach oprócz Decathlon'u (tam jest FC & LC), inna sprawa co może nadpisywać LC i jak bardzo agresywnie. Case eobuwie (pracujemy nad wyprostowaniem tego tematu) jest pojedyńczym przypadkiem. Od lutego zaczynamy wdrażać nasze rozwiązanie do deduplikacji i wielokanałowej atrybucji ruchu u reklamodawców - Convertiser TouchPoint, które pozwoli na "wyłączenie" ruchu afiliacyjnego z nadpisywania innymi źródłami. Z LC jest jeden program który chcemy rozwiązać poprzez TouchPoint – retargeting, który albo nie będzie nadpisywać afiliacji, albo nie będzie nawet uruchamiany dla kanału afiliacji.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Styczniowy boom w convertiserze, szykowanie się do wiosny przez klientki eobuwie :) Wielki buuum dla eobuwie i anulowane na finiszu konwersje dla wydawców.

 

@convertiser piszesz o tym aby się zastanowić nad promowaniem produktów EOBUWIE. Dlaczego więc nie reagujecie jeśli wiecie doskonale o tym procederze, ile procent macie z tego, żeby wydawcy dostali figę z makiem? Przecież to jest ewidentnie do udowodnienia. Chcecie testowych zakupów? Mogę kupić osobiście 10 par butów z eobuwie, zczytać sobie trackindid, datę, godzinę i minutę transakcji a to i tak wpadnie w "remarketing google" eobuwia. Przecież to są dowody do pozwu, jawne oszustwo.

tekst bez linka w stopce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LucekLS Nie widzimy tutaj powodów do działań prawnych, lecz są rzeczy które powinny być wyprostowane technologicznie – atrybucja. Pracujemy nad tym.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Convertiser napisał:

@LucekLS Nie widzimy tutaj powodów do działań prawnych, lecz są rzeczy które powinny być wyprostowane technologicznie – atrybucja. Pracujemy nad tym.

@ConvertiserA kiedy przestaniecie robić z ludzi wariatów? 
Jak wynika z rozmów każdemu wydawcy piszecie, że już wyjaśniacie sprawę, a wasz opiekun wydawcy mówi,że nie wie w czym jest problem. 

Problem tylko polega na tym, że wiecie doskonale jakie jest źródło problemu od roku czasu, a cały czas odpowiadacie, że rozmowa z eobuwie trwa.
Tak jak napisał @LucekLS to sie z biznesowego punktu wiedzenia nie składa, jeśli zarabiacie tylko na akceptach czyli około 5-10%.
Jak wytłumaczycie anulacje sprzedaży po 3 -4 min od ciasteczka?

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WydacaW implementacja zmian atrybucji w dużych e-commerce zawsze trwa bardzo długo. Takie problemy, raczej nigdy nie wynikają ze złej woli czy nieuczciwego podejścia reklamodawcy - przyczyną zawsze jest brak odpowiedniej technologii, zwłaszna w przypadku dużych sklepów, gdzie afiliacja to tylko jeden z nastu płatnych kanałów ruchu, dostarczających bardzo często tych samych użytkowników. Na ten moment opracowaliśmy dla reklamodawców narzędzie dzieki któremu będą mogli prawidłowo atrybuować sprzedaże i deduplikować je w locie – teraz jest kolej na wdrożenie i testy. 

 

1 hour ago, WydacaW said:

Jak wytłumaczycie anulacje sprzedaży po 3 -4 min od ciasteczka?

Nie spotkalismy się z takim case'em. Można zrobić taki test na czystej przeglądarce, bez wtyczek w "gołej" maszynie wirtualnej. Na dzień dzisiejszy użytkownicy mają zainstalowane dziesiątki "darmowych" aplikacji które potrafią i kradną ciastka afiliacyjne. Np. tak przyłapaliśmy na cookie stuffingu kilka popularnych programów antywirusowych z pluginem "internet security".

 

1 hour ago, WydacaW said:

Tak jak napisał @LucekLS to sie z biznesowego punktu wiedzenia nie składa, jeśli zarabiacie tylko na akceptach czyli około 5-10%.

Gdyby dla nas to była satysfakcynująca sytuacja, nie byłoby nas na tym forum i nie szukalibyśmy rozwiązań technologicznych niezbędnych dla rozwoju tego rynku.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Convertiser przecież problem z eobuwiem macie od samego początku i doskonale od początku wiecie w czym jest jego źródło.  W warunkach kampanii eobuwie nie ma słowa o nadpisywaniu ciasteczek przez remarketing, zatem na podstawie jakiego regulaminu/ warunków promocji rozliczany jest wydawca, a na podstawie jakiego eobuwie?
Ilość wydawców pokrzywdzonych jest już tak duża, że chyba warto zaprosić eobuwie do rozmowy na polu wydawcy - eobuwie.

A to ciekawe dlaczego sprzedaże 3, 4, 10 , 15 , 20 min są rozliczane a raczej anulowane jako remarketing eobuwia?  
 

 

15 minut temu, Convertiser napisał:

@WydacaW implementacja zmian atrybucji w dużych e-commerce zawsze trwa bardzo długo. Takie problemy, raczej nigdy nie wynikają ze złej woli czy nieuczciwego podejścia reklamodawcy - przyczyną zawsze jest brak odpowiedniej technologii, zwłaszna w przypadku dużych sklepów, gdzie afiliacja to tylko jeden z nastu płatnych kanałów ruchu, dostarczających bardzo często tych samych użytkowników. Na ten moment opracowaliśmy dla reklamodawców narzędzie dzieki któremu będą mogli prawidłowo atrybuować sprzedaże i deduplikować je w locie – teraz jest kolej na wdrożenie i testy. 

 

Nie spotkalismy się z takim case'em. Można zrobić taki test na czystej przeglądarce, bez wtyczek w "gołej" maszynie wirtualnej. Na dzień dzisiejszy użytkownicy mają zainstalowane dziesiątki "darmowych" aplikacji które potrafią i kradną ciastka afiliacyjne. Np. tak przyłapaliśmy na cookie stuffingu kilka popularnych programów antywirusowych z pluginem "internet security".

 

Gdyby dla nas to była satysfakcynująca sytuacja, nie byłoby nas na tym forum i nie szukalibyśmy rozwiązań technologicznych niezbędnych dla rozwoju tego rynku.

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WydacaW FYK, rozkład odrzuconych konwersji w tym programie wygląda w następujący sposób:

Odrzucone: 57.70%
W tym duplikaty: 3.33%
Odrzucone w czasie narastająco (od kliknięcia do konwersji):

<5min: 3.56%
<15min: 9.84%
<30min: 16.39%
<45min: 20.77%
<60min: 23.95%
<1d: 99.99%

 

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym co mówi WydawcaW, problem rozwiązujecie od miesięcy i finalnie nawet potraficie napisać, że eobuwie nie zmieni swojej polityki. To nie miejsce na udowadnianie wam takich spraw, od tego są niezawistne instytucje. Zaprzeczacie sami sobie pisząc tutaj bzdury, które są przeciwieństwem tego pod czym się imiennie podpisujecie.

 

Skoro macie u siebie kampanię, która budzi tak wiele kontrowersji, rodzi się z dnia na dzień coraz więcej dowodów na to, że te działania są wyłącznie by "wyssać" z wydawców pieniądze, na które przecież my wszyscy pracujemy z osobna, inwestując kontent, linkbuilding czy programistów chociażby. 

 

Wiecie doskonale, że jeśli dojdzie do wyliczeń na sprawie sądowej to będziecie musieli ujawnić ile zarobiliście na eobuwie kiedy to w tym samym czasie proporcjonalnie tracili wydawcy współpracujący z tą kampanią. 

 

Podsumuję to tak - kopiecie coraz głębszy dołek przed swoim produktem, myślę, że ta gra nie jest warta grzechu bo jeśli choć odrobinę znacie się na biznesie to doskonale wiecie, że dobry wydawca grosik do grosza będzie robił na Wasz pasywny dochód a i wydawców zacznie przybywać. Przecież ten wątek na forum nawet przeczytają dziesiątki zainteresowanych. Zobaczcie sami, że już na takie frazy post jest w topach a ludzie szukają opinii:

eobuwie forum pio

 

ja podbiję wątek takimi :) niech trafiają w odpowiednie miejsce:

eobuwie program partnerski

eobuwie feed xml

eobuwie błędne konwersje

opinie o programie partnerskim eobuwie

  • Thanks 1

tekst bez linka w stopce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LucekLS @WydacaW zamykając temat teorii spiskowych: można spróbować promować ten program w kilku innych sieciach. Wszędzie jest dostępny bezpośrednio i na dokładnie takich samych warunkach z dokładnie takimi samymi efektami. 

 

3 hours ago, WydacaW said:

czyli jednak macie problem z odrzutami  kilku minut, a jeszcze chwilę wcześniej nie znaliście problemu. 

 

Wręcz przeciwnie. Statystyki potwierdzają, że 77% odrzutów nastepuję w odstępie powyżej 1h. Kilkuminutowe odrzuty to normalna sytuacja w każdym programie współpracującym gdziekolwiek (nawet poza nami) z kodami rabatowymi. 

 

3 hours ago, LucekLS said:

Wiecie doskonale, że jeśli dojdzie do wyliczeń na sprawie sądowej to będziecie musieli ujawnić ile zarobiliście na eobuwie kiedy to w tym samym czasie proporcjonalnie tracili wydawcy współpracujący z tą kampanią. 

 

Pomijąc brak podstaw do jakichkolwiek rozczeń prawnych wobec nas, możemy w każdej postaci potwierdzić, że nie działamy na szkodę wydawców i zarabiamy wyłącznie wtedy, kiedy zarabiają nasi wydawcy.

 

 

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Convertiser Jeżeli jesteście świadomi naruszeń czytaj "skubania wydawców"  ze strony reklamodawcy -ów to działacie na szkode wydawców i z całym szacunkiem to nie są "jakieś teorie spiskowe". Jeżeli chodzi o podstawy to takowe przy odrobinie dobrej woli zawsze się znajdą, tak na marginesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maqriusz182 napisał:

@Convertiser Jeżeli jesteście świadomi naruszeń czytaj "skubania wydawców"  ze strony reklamodawcy -ów to działacie na szkode wydawców i z całym szacunkiem to nie są "jakieś teorie spiskowe". Jeżeli chodzi o podstawy to takowe przy odrobinie dobrej woli zawsze się znajdą, tak na marginesie.

dokładnie, to co piszesz maqriusz182 - to nie teorie spiskowe a wytkanie Convertiser'owi palcem tego do czego zresztą zarówno w korespondencji mailowej jak i tutaj na forum się przyznali.

 

No nic, najwidoczniej czas budować dalej statystykę i zacierać rączki :) szykujcie się ekipo convertisera i zbierajcie doooobre argumenty na zaprzeczenie tego co już jest czarne na białym bo wątków jest coraz więcej a wystarczy, że takich ludzi jak już nasza 3 (WydawcaW, ja czy maqriusz182 zbierze się więcej). Zbiorowo raźniej w końcu :) 

 

 

tekst bez linka w stopce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności