
Convertiser
Forumowicze-
Content Count
106 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Convertiser last won the day on March 29
Convertiser had the most liked content!
Community Reputation
14 GoodProfile Information
-
Gender
Male
-
@cannot Dziękujemy za zwrócenie uwagi na zaistniały problem. Nie ma w tym przypadku cienia wątpliwości, że cofnięcie prowizji nie powinno było mieć miejsca. Najmocniej przepraszamy za sytuację, ze swojej strony wprowadzimy dodatkowe procedury uniemożliwiające powtórzenie się takiego problemu w przyszłości. Anulowane środki niebawem wrócą na konto.
-
@cannot Dziękujemy za zwrócenie uwagi na zaistniały problem. Nie ma w tym przypadku cienia wątpliwości, że cofnięcie prowizji nie powinno było mieć miejsca. Najmocniej przepraszamy za sytuację, ze swojej strony wprowadzimy dodatkowe procedury uniemożliwiające powtórzenie się takiego problemu w przyszłości. Anulowane środki niebawem wrócą na konto.
- 70 replies
-
- 3
-
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@LucekLS @WydacaW zamykając temat teorii spiskowych: można spróbować promować ten program w kilku innych sieciach. Wszędzie jest dostępny bezpośrednio i na dokładnie takich samych warunkach z dokładnie takimi samymi efektami. Wręcz przeciwnie. Statystyki potwierdzają, że 77% odrzutów nastepuję w odstępie powyżej 1h. Kilkuminutowe odrzuty to normalna sytuacja w każdym programie współpracującym gdziekolwiek (nawet poza nami) z kodami rabatowymi. Pomijąc brak podstaw do jakichkolwiek rozczeń prawnych wobec nas, możemy w każdej postaci potwierdzić, że
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@WydacaW FYK, rozkład odrzuconych konwersji w tym programie wygląda w następujący sposób: Odrzucone: 57.70% W tym duplikaty: 3.33% Odrzucone w czasie narastająco (od kliknięcia do konwersji): <5min: 3.56% <15min: 9.84% <30min: 16.39% <45min: 20.77% <60min: 23.95% <1d: 99.99%
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@WydacaW implementacja zmian atrybucji w dużych e-commerce zawsze trwa bardzo długo. Takie problemy, raczej nigdy nie wynikają ze złej woli czy nieuczciwego podejścia reklamodawcy - przyczyną zawsze jest brak odpowiedniej technologii, zwłaszna w przypadku dużych sklepów, gdzie afiliacja to tylko jeden z nastu płatnych kanałów ruchu, dostarczających bardzo często tych samych użytkowników. Na ten moment opracowaliśmy dla reklamodawców narzędzie dzieki któremu będą mogli prawidłowo atrybuować sprzedaże i deduplikować je w locie – teraz jest kolej na wdrożenie i testy. Nie spotkali
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@LucekLS Nie widzimy tutaj powodów do działań prawnych, lecz są rzeczy które powinny być wyprostowane technologicznie – atrybucja. Pracujemy nad tym.
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@WydacaW nie do końca rozumiem pytanie LC jest we wszystkich programach oprócz Decathlon'u (tam jest FC & LC), inna sprawa co może nadpisywać LC i jak bardzo agresywnie. Case eobuwie (pracujemy nad wyprostowaniem tego tematu) jest pojedyńczym przypadkiem. Od lutego zaczynamy wdrażać nasze rozwiązanie do deduplikacji i wielokanałowej atrybucji ruchu u reklamodawców - Convertiser TouchPoint, które pozwoli na "wyłączenie" ruchu afiliacyjnego z nadpisywania innymi źródłami. Z LC jest jeden program który chcemy rozwiązać poprzez TouchPoint – retargeting, który albo nie będzie nadpisywać afilia
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
Czy takie zachowanie to norma? Sprytnapozyczka.pl – mało tego, że korzysta z wtyczki Convertiser, którą przerobiono na współpracę z ciastkarzami (co nie jest nielegalne, ale zwyczajnie chamskie), to jeszcze kopiuje praktycznie 1 do 1 landingi naszych wydawców. Wstyd. p.s. Ukryta reklama wtyczki – https://pl.wordpress.org/plugins/convertiser-widgets/
-
@WydacaW w takim razie, można się zastanowić czy warto taki program promować.
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@WydacaW nie resellujemy programów innych sieci. Większość – a raczej prawie wszystkie są programami bezpośrednimi. Raptem w kilku programach traking musi iść przez zewnętrznego partnera, ale w praktyce nie robi to różnicy dla wydawców (wyjątkiem takiej różnicy jest bonprix). To się zdarza w każdej sieci. Czy tak powinno być? Nie. Wydawcy powinni zwyczajnie przestawać promować program w którym reklamodawca spóźnia się z rozliczeniem lub walidacją. Nic tak dobrze nie wpływa na poprawe programu partnerskiego jak brak ruchu. Przy większej ilości partne
-
@LucekLS zmowy nie ma, ani oszukiwania wydawców. Problem polega na atrybucji last-click w tym programie. Ruch z SEO bardzo dobrze się konwertuje na poziomie EPC 50gr. Problem z walidacja występuje u tych wydawców, którzy kierują ruch dokonywujący zakupu po znacznym czasie (kilka-kilkanaście dni), bo taki użytkownik najczęściej już zdąży wrócić do sklepu innymi kanałami (np. retargeting reklamodawcy). W idealnym świecie retargeting reklamodawcy nie powinien nadpisywać kanał afiliacji, ale szreg programów prowadzi działania bazując wyłącznie na Last Click. To wybór wydawcy czy promować taki prog
- 70 replies
-
- performance marketing
- programy partnerskie
- (and 5 more)
-
@Grubyy w każdym programie jest widoczny wskaźnik średniego czasu walidacji sprzedaży przez reklamodawcę (panel wydawcy, widok programu). To nie zależy od nas, lecz od polityki zwrotów w danym programie. Przykładowo w Zalando darmowy zwrot przysługuje przez 100 dni od daty zakupu, a więc reklamodawca nie waliduje konwersji młodszych niż 100 dni. Do tego okresu dochodzi kilka dni wgranie pliku walidacji przez reklamodawcę & 7-14 dni na opłacenie faktury. Jak tylko pieniądze trafiają na konto reklamodawcy – odpowiednie konwersje automatycznie zaznaczane są jako opłacone, a wydawcom zostaje n
-
@Grubyy śmiało pytaj zmiany są - na lepsze.
-
Convertiser started following [KONKURS] Maraton e-Commerce 2018 w Convertiser
-
W e-commerce nie brakuje okazji do zakupowego szaleństwa. Maraton zakupów to nie tylko Black Friday i Cyber Monday, ale również Dzień Darmowej Dostawy, Mikołajki, okres zakupów przed i poświątecznych. To też idealny okres na monetyzację ruchu na swoich stronach, grupach fb czy mailingów. Jak zarobić więcej niż tylko CPS/CPL? To proste – weź udział w konkursie dla Wydawców Convertiser i wygraj to co najlepsze – gotówkę! Nawet 10.000zł. Więcej informacji o nagrodach i warunkach konkursu znajdziesz na stronie: Konkurs dla Wydawców: Maraton e-Commerce 2018
-
- convertiser
- konkurs
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Program partnerski na prezenty na Święta
Convertiser replied to arve_lek's topic in Programy partnerskie
@arve_lek to bardzo popularny temat w naszej sieci. Tymbardzie, że dostajesz dostęp do wszystkich feedów produktowych w jednolitym formacie.