Jump to content

Convertiser

Forumowicze
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,741 profile views
  1. @LucekLS @WydacaW zamykając temat teorii spiskowych: można spróbować promować ten program w kilku innych sieciach. Wszędzie jest dostępny bezpośrednio i na dokładnie takich samych warunkach z dokładnie takimi samymi efektami. Wręcz przeciwnie. Statystyki potwierdzają, że 77% odrzutów nastepuję w odstępie powyżej 1h. Kilkuminutowe odrzuty to normalna sytuacja w każdym programie współpracującym gdziekolwiek (nawet poza nami) z kodami rabatowymi. Pomijąc brak podstaw do jakichkolwiek rozczeń prawnych wobec nas, możemy w każdej postaci potwierdzić, że
  2. @WydacaW FYK, rozkład odrzuconych konwersji w tym programie wygląda w następujący sposób: Odrzucone: 57.70% W tym duplikaty: 3.33% Odrzucone w czasie narastająco (od kliknięcia do konwersji): <5min: 3.56% <15min: 9.84% <30min: 16.39% <45min: 20.77% <60min: 23.95% <1d: 99.99%
  3. @WydacaW implementacja zmian atrybucji w dużych e-commerce zawsze trwa bardzo długo. Takie problemy, raczej nigdy nie wynikają ze złej woli czy nieuczciwego podejścia reklamodawcy - przyczyną zawsze jest brak odpowiedniej technologii, zwłaszna w przypadku dużych sklepów, gdzie afiliacja to tylko jeden z nastu płatnych kanałów ruchu, dostarczających bardzo często tych samych użytkowników. Na ten moment opracowaliśmy dla reklamodawców narzędzie dzieki któremu będą mogli prawidłowo atrybuować sprzedaże i deduplikować je w locie – teraz jest kolej na wdrożenie i testy. Nie spotkali
  4. @LucekLS Nie widzimy tutaj powodów do działań prawnych, lecz są rzeczy które powinny być wyprostowane technologicznie – atrybucja. Pracujemy nad tym.
  5. @WydacaW nie do końca rozumiem pytanie LC jest we wszystkich programach oprócz Decathlon'u (tam jest FC & LC), inna sprawa co może nadpisywać LC i jak bardzo agresywnie. Case eobuwie (pracujemy nad wyprostowaniem tego tematu) jest pojedyńczym przypadkiem. Od lutego zaczynamy wdrażać nasze rozwiązanie do deduplikacji i wielokanałowej atrybucji ruchu u reklamodawców - Convertiser TouchPoint, które pozwoli na "wyłączenie" ruchu afiliacyjnego z nadpisywania innymi źródłami. Z LC jest jeden program który chcemy rozwiązać poprzez TouchPoint – retargeting, który albo nie będzie nadpisywać afilia
  6. Czy takie zachowanie to norma? Sprytnapozyczka.pl – mało tego, że korzysta z wtyczki Convertiser, którą przerobiono na współpracę z ciastkarzami (co nie jest nielegalne, ale zwyczajnie chamskie), to jeszcze kopiuje praktycznie 1 do 1 landingi naszych wydawców. Wstyd. p.s. Ukryta reklama wtyczki – https://pl.wordpress.org/plugins/convertiser-widgets/
  7. @WydacaW nie resellujemy programów innych sieci. Większość – a raczej prawie wszystkie są programami bezpośrednimi. Raptem w kilku programach traking musi iść przez zewnętrznego partnera, ale w praktyce nie robi to różnicy dla wydawców (wyjątkiem takiej różnicy jest bonprix). To się zdarza w każdej sieci. Czy tak powinno być? Nie. Wydawcy powinni zwyczajnie przestawać promować program w którym reklamodawca spóźnia się z rozliczeniem lub walidacją. Nic tak dobrze nie wpływa na poprawe programu partnerskiego jak brak ruchu. Przy większej ilości partne
  8. @LucekLS zmowy nie ma, ani oszukiwania wydawców. Problem polega na atrybucji last-click w tym programie. Ruch z SEO bardzo dobrze się konwertuje na poziomie EPC 50gr. Problem z walidacja występuje u tych wydawców, którzy kierują ruch dokonywujący zakupu po znacznym czasie (kilka-kilkanaście dni), bo taki użytkownik najczęściej już zdąży wrócić do sklepu innymi kanałami (np. retargeting reklamodawcy). W idealnym świecie retargeting reklamodawcy nie powinien nadpisywać kanał afiliacji, ale szreg programów prowadzi działania bazując wyłącznie na Last Click. To wybór wydawcy czy promować taki prog
  9. @Grubyy w każdym programie jest widoczny wskaźnik średniego czasu walidacji sprzedaży przez reklamodawcę (panel wydawcy, widok programu). To nie zależy od nas, lecz od polityki zwrotów w danym programie. Przykładowo w Zalando darmowy zwrot przysługuje przez 100 dni od daty zakupu, a więc reklamodawca nie waliduje konwersji młodszych niż 100 dni. Do tego okresu dochodzi kilka dni wgranie pliku walidacji przez reklamodawcę & 7-14 dni na opłacenie faktury. Jak tylko pieniądze trafiają na konto reklamodawcy – odpowiednie konwersje automatycznie zaznaczane są jako opłacone, a wydawcom zostaje n
  10. @Grubyy śmiało pytaj zmiany są - na lepsze.
  11. W e-commerce nie brakuje okazji do zakupowego szaleństwa. Maraton zakupów to nie tylko Black Friday i Cyber Monday, ale również Dzień Darmowej Dostawy, Mikołajki, okres zakupów przed i poświątecznych. To też idealny okres na monetyzację ruchu na swoich stronach, grupach fb czy mailingów. Jak zarobić więcej niż tylko CPS/CPL? To proste – weź udział w konkursie dla Wydawców Convertiser i wygraj to co najlepsze – gotówkę! Nawet 10.000zł. Więcej informacji o nagrodach i warunkach konkursu znajdziesz na stronie: Konkurs dla Wydawców: Maraton e-Commerce 2018
  12. @arve_lek to bardzo popularny temat w naszej sieci. Tymbardzie, że dostajesz dostęp do wszystkich feedów produktowych w jednolitym formacie.
  13. @bennie_amin my jesteśmy uczciwi – nie mamy ani shaving'u wydawców ani stuffingu reklamodawców Tworzymy tą firmę myśląc globalnie i długoterminowo. Oszustwa partnerów biznesowych, to najgorsze co może być. Karma istnieje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy