Jump to content

Recommended Posts

Przeczytaj książkę Dana Schawbela Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. Jest w niej kilka błędów i rzeczy z którymi można się nie zgadzać, ale mimo wszystko oceniam ją pozytywnie.

Łukasz Borchmann

Google+ / LinkedIn / GoldenLine

Link to post
Share on other sites

Książka, którą poleciłem była wydana w języku polskim i zawiera wskazówki uniwersalne, które przydadzą się też na naszym rynku. Więcej na jej temat znajdziesz bez trudu w internecie.

Łukasz Borchmann

Google+ / LinkedIn / GoldenLine

Link to post
Share on other sites

Avatara hmm się zastanowię, tymczasem zostaje kotek. Swojej strony nie mam jeszcze i myslę o profilu (bo mi najłatwiej tam zrobić) na about.me

Co sądzicie o tym serwisie ? nadaje się?

no kotek nie buduje dobrego wizerunku, jeżeli próbujesz własne nazwisko to przedewszystkim nie możesz być anonimowa wes przykład z Lexi naszej Marty

Marketing internetowy dla firm

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy