przemeks Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ostatnio zacząłem właśnie korzystać z Zadań Google, ale ta usługa jest strasznie uboga... Można jakoś rozszerzyć funkcjonalność tego, bo u mnie to tylko małe pole do wprowadzania treści i praktycznie nic więcej :/ https://www.employear.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dMien Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Polecam Getting Things Done. Wg mojej oceny dwie najlepsze aplikacje to: https://doit.im/ - darmowy (klienty: webowy, na Maka, Windows, Androida, iPada i iPhone'a) https://www.nozbe.com/ - płatny (klienty: webowy, na iPhone'a, iPada oraz Androida). Obowiązkowo do przeczytania książka o GTD: https://helion.pl/view/5561Y/getting-things...llen,gettin.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malec Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ostatnio zacząłem właśnie korzystać z Zadań Google, ale ta usługa jest strasznie uboga... Można jakoś rozszerzyć funkcjonalność tego, bo u mnie to tylko małe pole do wprowadzania treści i praktycznie nic więcej :/ Masz racje. W porównaniu z innymi systemami Zadania wyglądają na/są bardzo surowe. Jeszcze nic nie spotkałem do rozszerzania funkcjonalności. Korzystam z rozszerzenia do Chrome albo używam ich w osobnym oknie przeglądarki. Uważam, że ubogość Zadań jest albo ich wadą albo zaletą. W moim przypadku się sprawdzają - ale ja jestem amatorem i nie ma wielkich projektów do ogarnięcia. Pozdraiwam. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Nooo właśnie. U mnie wygląda to bardzo skromnie: Widok mini w Gmailu: Widok rozszerzony w Gmailu: I widok też okrojony w kalendarzu Google: Jakoś średnio mnie to zachęca do przetrzymywania tam notatek + zaplanowanych zdań, ale z drugiej strony fajnie byłoby mieć to wszystko zagregowane w jednym miejscu - w Gmailu... https://www.employear.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vspak Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Może zoho.com? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Widzę, że to strasznie rozbudowany soft, a mi chodzi o to, żeby Notatki Google były po prostu nieco bardziej rozwinięte, bo na razie nie potrzebuje jeszcze tak rozbydlonego kombajnu do administrowania czasem i zdaniami. Szkoda, że Google nie dopracowało bardziej tej usługi... https://www.employear.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.