Skocz do zawartości

marketing szeptany


luman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to ci proponuje ustalić frazy i tematy które cie interesują ,następnie znaleść "żyjące" fora pod nie ,potem znaleśc uzytkownika/ów którzy są naj aktywniejsi na nim i tacy z którymi chętnie inni rozmawiają nastepnie z ta osoba sie dogadać czyli płacić aby promował delikatnie twój produkt czy stronę ,ewentualnie jak nie będzie chciał to zapłacić za link w postach(stopce chyba) . ale to tylko taki mój pomysł dziwny :(

Edytowane przez intermax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw polecam zrozumienie co to jest marketing szeptany, bo wątkodawca pisze o marketingu szemranym

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

istnieje dziwne przekonanie że marketing szeptany jest czymś prostym i każdy może się tym zająć. Wbrew pozorom to nie takie proste w użyciu narzędzie i wykonując MS po łebkach możemy zrobić więcej złego niż dobrego

Mayko.pl - skuteczne pozycjonowanie stron www
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie działa bo odpuściłem sobie, 100% potencjalnych klientów na szeptanie wymiękało jak usłyszało o darmowych próbkach, ambasadorach marki itp. To było coś na kształt "skutecznego pozycjonowania za 9,90" i pytania ile kosztuje jeden post na forum.

Polski rynek dopiero w temacie raczkuje ludzie mylą buzz marketing z marketingiem szeptanym nawet władają do tego samego worka marketing partyzancki ;)

Napiszę, że samo przygotowanie do jakiejś akcji w miare sensownej na forach wymaga kilku miesięcy przygotowań. W marketingu szeptanym nie ma się tak naprawdę wpływu na opinie o produkcie, można jedynie próbować ukierunkowywać dyskusję.

a czym się niby różni marketing szeptany od szemranego?

jest jedna zasadnicza różnica - marketing szeptany to jest budowanie opinii wśród znajomych przez osobę która miała styczność z produktem/usługą w każdym innym przypadku jest to marketing szemrany ...

edytowane, widzę , że Mirek na swoim blogu wrzucił do jednego worka nawet buzz marketing a to zupełnie inna para kaloszy (sprawdźcie sobie co tak naprawdę oznacza i jakie jest znaczenie słowa buzz- jest to wzudzenie zainteresowania, zrobienie szumu wokół czegoś - działanie jednorazowe ale z możliwością powtarzania, natomiast marketing szeptany to jest działanie rozłozone w czasie , ciągłe i co najwyżej ukierunkowywane)

Edytowane przez Beerbant

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim marketing szeptany nie ogranicza się do działań w internecie, tylko ma szersze zastosowanie i działanie.

W tym temacie raczej mowa jest o marketingu szeptanym w sieci lub jeszcze węziej - marketing szeptany na forach.

Edytowane przez RedWeb

Poradnia Dietetyczna Magia Zdrowia, a w niej przyjazny dietetyk :).

Kancelaria prawna z Opola - porady i usługi prawne.

Strona internetowa poświęcona unikatowej chińskiej sztuce walki - wejdź na kung fu Wrocław!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności