theqkash

Forumowicze
  • Zawartość

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana theqkash w dniu 4 Maj

Użytkownicy przyznają theqkash punkty reputacji!

Reputacja

56 Excellent

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.simpleideas.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    simpleideas.pl Łukasz Nowak
    biuro@simpleideas.pl
    tel. 327970707
    NIP 6492196784
    REGON 243585475

Ostatnie wizyty

1398 wyświetleń profilu
  1. theqkash

    Problem z powtarzającymi się atakami DDoS

    @Ivellios jeżeli chcesz, odezwij się na maila biuro@simpleideas.pl - zerknę co się tam święci.
  2. theqkash

    Problem z powtarzającymi się atakami DDoS

    Czy masz w logach informację na temat tego co dokładnie powoduje zamieszanie? Jak wygląda obciążenie serwera w trakcie ataku? Pytam dlatego, bo znane mi są przypadki podejrzenia DDoS'a, a okazało się, że strona internetowa była tak kiepsko zoptymalizowana i naśmiecona zapętlającymi się skryptami, że potrafiło to wszystko przewrócić serwer.
  3. theqkash

    Nazwa.pl wyłączyła mi przypadkiem stronę. Za karę zniknęła z Google

    Przez weekend zapewne nie pracują, dostaniesz pewnie dziś odpowiedź. Pamiętaj, że jeśli masz problem z obsłużeniem takich rzeczy jak zmiany DNSów u obecnego operatora, warto żebyś wydał sobie do tych domen kody umożliwiające migracje do innego operatora, abyś w przyszłości pozbawił się problemów.
  4. theqkash

    Dziwny mailing od NASK

    Co za bzdury :-) OVH dostosowując się do wytycznych RODO usunęło z whois adresy email oraz w niektórych przypadkach numery telefonów. Stąd dla niektórych domen mogłeś takiego maila dostać. Nie ma powodu do obaw.
  5. Dokładnie tak sam to widzę - to mógł (ale nie musiał) być gest dobrej woli. Można na tej podstawie (pomijając już samą kwestię płatności za audyt i umowę powierzenia) jedynie domniemywać, jakie nazwa.pl ma podejście do klientów.
  6. Backupy niestety mogą na przykład trzymać tylko na wypadek awarii we własnej infrastrukturze i w żadnej sytuacji nie muszą go udostępniać klientowi jeśli coś się rozsypie.
  7. Zapobiegawczość jest często wskazana jak widać.... pytanie ile osób tak samo wylądowało...
  8. Mieli na to miesiąc i w gruncie rzeczy nie można powiedzieć że nazwa.pl nie dała im czasu na zmigrowanie. W tej chwili mogli nawet faktycznie usunąć te dane.
  9. Kopii nie musi być, mają być logi. Oczywiście teraz się będą wzbraniać, że ustawa, a przecież dane zebrane przed wejściem w życie RODO mogły być na sklepie, ustawa nigdzie nie stwierdza że nie mogą być. I nawet w większości przypadków nie trzeba byłoby nikogo o niczym informować. No ale, podejście jak widać.
  10. Nie wiem, były wypowiedzi w tej sprawie jakichś prawników i generalnie przedstawili sprawę w ten sposób, że działanie zgodne z prawem, ale nieetyczne. Nie wiem jak się do tego mają regulaminy i inne umowy i czy faktycznie mogli czy nie mogli.
  11. Dla mnie najbardziej rozczarowujący jest fakt, że wyłączyli ludziom sklepy na tydzień przed wdrożeniem RODO i myślę, że tu prawnik na pewno mógłby zająć stanowisko. Samo rozwiązanie usługi wraz z 25.05 myślę że jest jakoś uzasadnione.
  12. theqkash

    Nazwa.pl wyłączyła mi przypadkiem stronę. Za karę zniknęła z Google

    @Mateusz Jakubowski W dużej mierze po przywróceniu normalnego funkcjonowania strony i rozwiązaniu problemów które się pojawiają,, wyniki powinny w miarę wrócić do normy. Jeżeli masz ciągnący się problem z dotychczasowym usługodawcą, nie czekaj, ponieważ czas będzie działał na Twoją niekorzyść.
  13. Wewnętrzne procedury nakazały zamknąć nam sklep prawie tydzień wcześniej. To z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych i staranność. Brak słów. Jednocześnie do działania wkroczyło home.pl: https://www.facebook.com/homepl/posts/1792060760839597
  14. theqkash

    RODO / GDPR czyli nowa ochrona prywatności

    Przecież wtyczka jest albo ma być na dniach, ale kompleksowo zmiany trzeba przede wszystkim wprowadzić w pojmowaniu tego po co to wszystko jest.
  15. theqkash

    RODO / GDPR czyli nowa ochrona prywatności

    Nie wiem po co jakieś problemy z OVH robicie, shoper na przykład elegancko rozwiązał temat https://www.shoper.pl/regulamin/umowa-powierzenia-przetwarzania-danych-osobowych/