Jump to content

dj.kluczbork

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Zamówiłem rozmowę z technikami Google. Dzięki!
  2. Witam ponownie, chciałbym wrócić na momencik do tematu, i prosić o weryfikację. Mam realne dowody na to że z grup na facebooku są rejestracje - wiem dokładnie z których UTM poprzez rozmowę z zarejestrowanymi. Jednakże... ANALYTICS wrzuca mi to do refferer... i zastanawiam się dlaczego. Czy powodem może być logowanie Facebookiem? https://ibb.co/VVrBKYz Kolejna anomalia... CPC ---- mam rejestracje, w GOOGLE ADS były konwersje bo kod zdarzenia jest dodany poprawnie, śledziłem każdą konwersję - one także analytics zapisał w m.facebook / referrer https://ib
  3. Ach tak! Teraz wszystko rozumiem, Bardzo, ale to bardzo dziękuję Zapisałem sobie link do Twojej strony, żebym wiedział do kogo się zwrócić, i kogo polecać. Jeszcze raz dziękuję, wydaje mi się że teraz już wszystko będzie po mojej myśli. Gdyby nie, pozwolę sobie jeszcze napisać. Ale raczej bęzie super. Bardzo dziękuję!!
  4. To dlaczego nie działa , nie ma go skoro jest poprawnie, a wyświetla się w FB / GRUPA ?
  5. Dziękuję bardzo za odpowiedź, Zarejestrowałem się i konwersja wskoczyła, w źródle dla FB/GRUPA Link do screena: https://i.ibb.co/5Bgz1kC/7.jpg W związku z powyższym chyba muszę mieć to źle otagowane skoro pokazało mi się w FB/Grupa zamiast FB / UTM. Czy moge prosić o informację jak poprawnie mam to otagować i przetestować? Wówczas będę wiedział jak we wszystkich mediach tagować, i mierzyć gdzie jest największy odzew. - wymiar dodatkowy "Pełna strona odsyłająca" - kliknąłem sobie i działa dla refferali, ale będącymi stronami internetowymi / dla SOCIAL M
  6. Witam ponownie, dziękuję za odpowiedź. Już tłumaczę o co mi dokładnie chodzi. Na grupie facebookowej mam linka do którego dodałem UTM-a, Chcę aby w analytics zliczana była ilość rejestracji która pochodzi z tego linku, droga jest nastepująca: LINK z UTM ----> Użytkownik ląduje na stronie z rejestracją (domena ta sama, link juz bez UTM-a) ------ > Użytkownik dokonuje rejestracji i automatycznie trafia na THANK YOU REGISTRATIO PAGE realizując cel = 1 KONWERSJA Cele mam zrobione dobrze, ponieważ zgodnie z tym co mam w bazie danych, zlicza się również w Anal
  7. Cześć, mam pytanko do Was, mam adres z UTM-ami https://adresmojejwww.pl/?utm_source=fb&utm_medium=grupa po kliknięciu przenosi na adresmojejwww.pl , tam aby wyśietlić zawartość trzeba się zarejestrować, finalnie, osoba która się zarejestruje ląduje jednorazowo na https://adresmojejwww.pl/rozdzialy?registered Link z UTM-em jest wrzucony na grupie FB która zwiększa swoją społeczność Chcę w Analytics mieć obraz ile rejestracji jest właśnie z grupy, z tego linka z doklejonym UTM Jak to dodać w Analytics żeby działało ? Będę bardzo wdzięczny za pom
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy