Jump to content

dj.kluczbork

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

40 profile views
  1. Zamówiłem rozmowę z technikami Google. Dzięki!
  2. Witam ponownie, chciałbym wrócić na momencik do tematu, i prosić o weryfikację. Mam realne dowody na to że z grup na facebooku są rejestracje - wiem dokładnie z których UTM poprzez rozmowę z zarejestrowanymi. Jednakże... ANALYTICS wrzuca mi to do refferer... i zastanawiam się dlaczego. Czy powodem może być logowanie Facebookiem? https://ibb.co/VVrBKYz Kolejna anomalia... CPC ---- mam rejestracje, w GOOGLE ADS były konwersje bo kod zdarzenia jest dodany poprawnie, śledziłem każdą konwersję - one także analytics zapisał w m.facebook / referrer https://ibb.co/GJsNb4V Wydaje mi się że problem tkwi w sposobie logowania do gry. Jeżeli się mylę prosze raz jeszcze o pomoc. Wszystkie tagi są w 100% poprawne. i dalej zaburza mi to obraz : /
  3. Ach tak! Teraz wszystko rozumiem, Bardzo, ale to bardzo dziękuję Zapisałem sobie link do Twojej strony, żebym wiedział do kogo się zwrócić, i kogo polecać. Jeszcze raz dziękuję, wydaje mi się że teraz już wszystko będzie po mojej myśli. Gdyby nie, pozwolę sobie jeszcze napisać. Ale raczej bęzie super. Bardzo dziękuję!!
  4. To dlaczego nie działa , nie ma go skoro jest poprawnie, a wyświetla się w FB / GRUPA ?
  5. Dziękuję bardzo za odpowiedź, Zarejestrowałem się i konwersja wskoczyła, w źródle dla FB/GRUPA Link do screena: https://i.ibb.co/5Bgz1kC/7.jpg W związku z powyższym chyba muszę mieć to źle otagowane skoro pokazało mi się w FB/Grupa zamiast FB / UTM. Czy moge prosić o informację jak poprawnie mam to otagować i przetestować? Wówczas będę wiedział jak we wszystkich mediach tagować, i mierzyć gdzie jest największy odzew. - wymiar dodatkowy "Pełna strona odsyłająca" - kliknąłem sobie i działa dla refferali, ale będącymi stronami internetowymi / dla SOCIAL MEDIÓW to nie działa, ale to jest dla mnie zrozumiałe - dziękuję!
  6. Witam ponownie, dziękuję za odpowiedź. Już tłumaczę o co mi dokładnie chodzi. Na grupie facebookowej mam linka do którego dodałem UTM-a, Chcę aby w analytics zliczana była ilość rejestracji która pochodzi z tego linku, droga jest nastepująca: LINK z UTM ----> Użytkownik ląduje na stronie z rejestracją (domena ta sama, link juz bez UTM-a) ------ > Użytkownik dokonuje rejestracji i automatycznie trafia na THANK YOU REGISTRATIO PAGE realizując cel = 1 KONWERSJA Cele mam zrobione dobrze, ponieważ zgodnie z tym co mam w bazie danych, zlicza się również w Analytics. Na przykład wczoraj miałem 3 konwersje, trzy rejestracje https://ibb.co/GWYPX2J I co ja chcę móc z tymi danymi robić, teraz będę pisał o tym, dlaczego napisałem na forum. Chcę wiedzieć - skąd mam te rejestracje Czy z UTM-a z grupy na Facebooku? Czy z grupy na facebooku ale nie z UTM-a tylko z np. komentarza od jednego z użytkowników? Czy z fanpage-a na facebooku? Czy z ruchu organicznego tj. wyszukiwarki google? Czy z kampanii płatnej na facebooku? Czy z kampanii w Google ADS? Chcę stworzyć sobie obraz kanału, który najlepiej konwertuje. Wszystko mam ogarnięte, ale w Analytics zdecydowanie kuleję. Jeżeli będę wiedział jak mierzyć rejestracje z UTM-ów, będę wiedział jak mierzyć z kampanii FB i GOOGLE ADS gdzie również są UTMy. Jeżeli rejestracja pochodzi z poradnika, który odpowiadając na potrzeby klientów zaprasza ich również do strony z rejestracją, to także... chciałbym wiedzieć że TA rejestracja pochodzi z TEGO artykułu, właśnie w ANALYTICS. Dodaję kilka screenów, może coś pomogą :) https://ibb.co/JsRHPny https://ibb.co/JrhCF5s https://ibb.co/TKyBvXR Dlaczego wejścia z UTM w ogóle się nie zliczają? https://ibb.co/Q62Ytqr Wyrażenie regularne, zaczyna się od, równa się... przy każdej z możliwości nie działa, nie zlicza, testowane wielokrotnie. Mój utm w linku na grupie FB adresstrony.pl/?utm_source=fb&utm_medium=grupa Będę wdzięczny za dalszą pomoc :) Jeszcze jedno, istotne. Dwie konwersje wczoraj w postaci rejestracji mam z m.facebook.com / referral a jedną z facebook.com / refferal .. no i super. Tylko że ja dalej nie wiem skąd one są. Z czapki nikt się nie zarejestrował nagle na stronie. Czy da się sprawdzić dokładniej, gdzie te 3 osoby, i jak otrzymały informację o produkcie a następnie się zarejestrowały? Nie wiem do których działań marketingowych mam przypisać te konwersje, a to dla mnie teraz kluczowe. Bardzo dziękuję za poświęcenie mi czasu!
  7. Cześć, mam pytanko do Was, mam adres z UTM-ami https://adresmojejwww.pl/?utm_source=fb&utm_medium=grupa po kliknięciu przenosi na adresmojejwww.pl , tam aby wyśietlić zawartość trzeba się zarejestrować, finalnie, osoba która się zarejestruje ląduje jednorazowo na https://adresmojejwww.pl/rozdzialy?registered Link z UTM-em jest wrzucony na grupie FB która zwiększa swoją społeczność Chcę w Analytics mieć obraz ile rejestracji jest właśnie z grupy, z tego linka z doklejonym UTM Jak to dodać w Analytics żeby działało ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc Dodałem cel dla adresu UTM, osobno dla Registered... tylko jak je połączyć bym miał obraz jasny: z UTM-a jest Rejestracja Czy ścieżka w celach za to odpowiada?? Będę wdzięczny za pomoc :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy