Jump to content

zkp

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Presta gdybym znał odpowiedz myslisz że pytalbym o to na forum? Wolałbym uzyskać odp na postawione przeze mnie pytanie która nie będzie w formie pytania xD
  2. Koledzy mam pytanie - byc może banalne... Na innym forum spotkałem się z takim stwierdzeniem "Adresy powinny być statyczne, czytelne i zawierać pozycjonowane słowo. Np dla zegarki męskie domena.pl/zegarki/meskie" Czy to oznacza, że adres URL w całości składa się na pozycjonowana frazę i nie ma potrzeby powtarzać po sleszu słowa zegarki (domena.pl/zegarki/zegarki-meskie) Jeśli tak jak uniknąć kanibalizacji jeśli np w kilku kategoriach tworzy się adres url na podstawie np. koloru (domena.pl/zegarki/meskie/zlote i domena.pl/zegarki/damskie/zlote) Czy /złote nie będą się kanibalizować? Jeśli ustawie rel="canonical" na zegarki męskie złote stracą na tym damskie zegarki złote. ...?
  3. Całkowicie się z Tobą zgadzam ... trudno o unikalne opisy produktów w większości e-commerce tym bardziej kiedy jeden produkt występuje np w kilku odsłonach np kolorystycznych. No chyba, że ma się za sobą armie profesjonalnych edytorów ...
  4. Prowadząc stronę e-commerce z 50tyś produktów duplicate content i crawl budget to zagadnienia które jak najbardziej są istotne ale trudne do ugryzienia w znaczeniu globalnym. Pogodzić wszystko w takim wielkim projekcie to jest mega wyzwanie. Sortowanie, filtrowanie , ilość filtrów i mnogość tych wszystkich produktów generuje sporo problemów. Mam wrażenie że cos naprawie kosztem innych zagadnień.
  5. Mam jeszcze jedną zagwozdkę: Na mojej stronie jest filtrowanie i chcialbym zeby niektóre filtry generowały dodatkowe adresy url. Pytanie brzmi czy w takim linku musi paść słowo filtr np. strona-internetowa.pl/kategoria-główna/filtr/proste-banany ("proste banany" to nazwa filtra) czy wystarczy strona-internetowa.pl/kategoria-główna/proste-banany ?
  6. No właśnie moja branża jest bardzo konkurencyjna a firmy z topki bardzo różnią się w działaniu SEO. Obserwuje je cały czas i chciałbym połączyć wszystkie najlepsze praktyki.
  7. Chce uskutecznić strukturę od ogółu do szczegółu, ale jestem zmuszony skrócić url aby zmieściły sie w zakresie 65 znaków piekąc na tym samym ogniu jeszcze pieczeń z napisem "budowanie długiego ogona" (nawigacje wesprę breadcrumbs'em).
  8. Ja to zrozumiałem choć wg mnie piszesz troszkę nieczytelnie (bez obrazy). Będę wiercił dziurę w brzuchu (wybacz - ale chce uchwycić Twój tok myślenia). W przypadku "www.pimpusiowo.pl/dla-2-dzieci" rozumiem że wg Ciebie słowo W CAŁOŚCI NIE PADA w strukturze (biorąc pod uwagę ze słowo kluczowe to "wózek dziecięcy")?
  9. Czyli czy tak www.adres-strony.pl/podkategoria-2-rzedu czy tak www.adres-strony.pl/główna kategoria/podkategoria1-rzedu/podkategoria-2-rzedu nie ma wiekszego znaczenia? Gby słowem kluczowym było "wózki dzieciece" wydaje mi sie że w tej pierwszej opcji (www.adres-strony.pl/podkategoria-2-rzedu) w podkategorii 2 rzędu powinno padać słowo kluczowe np "wozek-dzieciecy-dla-2-dzieci" (www.adres-strony.pl/wozek-dzieciecy-dla-2-dzieci) bo samo "dla-2-dzieci" nie wzmocni frazy kluczowej (www.adres-strony.pl/dla-2-dzieci) ... prawda?
  10. No troszkę się przejmuje to prawda, ale chciałbym poszerzyć swoja wiedze tez i wiedzieć, czy ma to jakieś przełożenie w wynikach. Który sposób wymieniony w tej dyskusji zbuduje silny długi ogon frazy kluczowej...?🤓
  11. Dla produktów chce wprowadzić wskazany przez Ciebie system czyli produkt po domenie: www.adres-strony.pl/produkt Menu mam jednak 3 poziomowe: kategoria główna/podkategoria-1-rzędu/podkategoroia-2-rzedu Chciałbym wzmocnić frazę kluczową i zbudować długi ogon. Czy zaproponowane przez Ciebie rozwiazanie czyli podkategoria 2 rzedu po domenie (www.adres-strony.pl/podkategoria-2-rzedu) będzie miała ta soma moc co dłuższy adres mieszczący sie w 65 znakach (www.adres-strony.pl/główna kategoria/podkategoria1-rzedu/podkategoria-2-rzedu lub www.adres-strony.pl/kategoria-główna/podkategoria-2-rzedu)?
  12. Cześć wszystkim, Jestem nowy na forum i bardzo mi miło że mogę zaczerpnąć choć troszkę z tej ogromnej studni wiedzy jaka są wasze umysły Mam problem ze stworzeniem struktury strony nad ktora pracuje. Ma to być sklep online. Chodzi mi dokładnie o wygląd adresu URL. Moje menu składa się z kategorii głównej i podkategorii 1 i 2 rzędu. Chciałbym wiedzieć jak zbudować poprawny wielopoziomowy adres dla strony i nie wiem jak powinien wygladać tak aby zbudował długi ogon frazy kluczowej. (załużmy że fraza kluczowa to "wózek dziecięcy") www.adres-strony.pl/wozek-dzieciecy/wozek-sportowy/wozek-dla-2-dzieci czy www.adres-strony.pl/wozek-dzieciecy/sportowy/dla-2-dzieci Czy ten drugi adres stworzy długi ogon sam w sobie czyli "wózek dziecięcy sportowy dla 2 dzieci"? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy