Jump to content

AlexandraD

Forumowicze
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Recent Profile Visitors

677 profile views
  1. Super, że strona działa. Tylko ostatnio jak była taka dłuższa awaria to pamiętam, że zlecenia same były przedłużone o kilka godzin. Teraz cała paczka zleceń mi przepadła, konto zablokowane, punkty karne, pojawiła się dodatkowo jakaś opcja "Przedłuż realizacji swoich zleń o 24 godziny" która nie działa...
  2. Cześć Proszę Was o interpretację części zlecenia: "jakie są główne firmy działające na rynku". Jest to tematyka konkretnego rodzaju pożyczek. Czym są te pożyczki, na czym polegają + opis powyżej. Czy w tym przypadku mogę wymienić nazwy głównych firm działających na rynku? Właśnie otrzymałam odrzucenie tekstu, ponieważ "Jeśli klient o to nie prosi, w tekstach zapleczowych proszę nie wymieniać nazw konkretnych firm, produktów, itp."... No więc klient prosi, czy nie prosi? :)
  3. Ja też nie. Może jest jakaś awaria? :/ mam tylko nadzieję, że teksty zostaną przedłużone o ten czas, gdy nie dało się zalogować. Kiedyś tak przynajmniej było
  4. W serwisie nie ma tylko jednego copy, który realizuje zlecenia w tym języku. Na maile odpisują, ale z małym poślizgiem. Od kilku lat nigdy nie zdarzyło mi się, żeby zgłoszenie zostało samo rozwiązane bez jakiejkolwiek informacji z serwisu.
  5. To chyba raczej wina ferii zimowych, tak myślę. W wakacje chyba bywało podobnie, a serwis nadal działa.
  6. Czy ktoś także ma problem z wypłatami? Pieniądze miałam otrzymać w czwartek, mamy niedzielę, a nawet nie jest napisane, że zrealizowano...
  7. Teraz liczyłam i też rzeczywiście podwójnie. Jeszcze jedno zlecenie mi wisi w aktywnych i póki co mam 10 pkt, ale zastanawiam się, czy za te co "wisi" też już mi naliczyło czy nie. Jeżeli nie, to blokada konta - czyli miesięczny odpoczynek
  8. To chyba jakiś żart. Serwis działa bez żadnych zakłóceń?! Od kilku miesięcy nie naprawiono systemu przyznawania punktów karnych, o czym dobitnie przekonałam się dziś. Znów za niezrealizowane zlecenie przyznawany jest nie jeden punkt, a dwa, trzy lub cztery. Zlecenia po upływie czasu nie znikają z listy aktywnych zleceń. W efekcie czego znowu mam zablokowane konto i znowu trzeba porozumieć się ze wspomnianym help desk, który odpowie po miesiącu... Już wcześniej ten problem był kilka razy zgłaszany i dalej nic z tym nie zrobiono. Nawet nie chcę wiedzieć, czy kara za niezrealizowanie zlecenia jes
  9. Teksty są wykonywane, bo copy dostają terminowo wypłaty. Też nie wiem skąd te obawy. Może na odpowiedź serwisu na maile trzeba trochę poczekać, ale to chyba nie powód do podsycania plotek o zawieszeniu działalności przedsiębiorstwa?
  10. Zamiast 30- 3 zł, zamiast 70- 56 zł. Może źle napisałam, to razem daje ok. 44 zł. Niby nie jest to dużo, ale jestem w szoku, ponieważ nigdy coś takiego mi się nie przytrafiło. Chciałam zlecić wypłatę wczoraj, ale nie wiem co mam robić w tym przypadku. Też jakoś nigdy nie przykładałam wagi do tych mejli z podsumowaniem zlecenia, a jednak.
  11. Czy ktoś oprócz mnie również ma problem z naliczaniem zarobionych środków? Dzisiaj nie naliczyło mi tylko 45 zł...za zlecenie za 30 zł otrzymałam 3 zł :/ Warto sprawdzić sobie też podsumowania realizacji zlecenia. Za zlecenie za 70 zł widnieje "56 zł"...
  12. Pół roku?! Poważnie? Jestem w szoku. Ja na szczęście nie mam tak złych doświadczeń. Jasne, że na odpowiedź czasem trzeba było poczekać (szczególnie w wakacje), ale najdłużej był to może okres ponad miesiąca...
  13. Ja otrzymuje odpowiedzi jak najbardziej. Ale też nie natychmiast Także raczej odpisują, nie ma nowych zasad
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy