Jump to content

Linkhouse

Oficjalne
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About Linkhouse

  • Birthday 10/15/2014

Contact Methods

  • Website URL
    https://linkhouse.co

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

3,856 profile views
  1. O wartości można mówić w przypadku transakcji. Oferta, to tylko oferta, można chcieć dowolną kwotę za dowolny przedmiot Na start przyjęliśmy pewne widełki maksymalnych cen oparte o wartość odtworzeniową serwisu lub wielokrotność jego zarobków - z czasem będziemy sprawdzać czy nie są zbyt luźne i w razie potrzeby je zawężać. Zwróciłeś uwagę na bardzo istotną rzecz, którą pominęliśmy przy moderacji, czyli unikalność treści z których zbudowany jest serwis. Jest to szczególnie ważne przy zapleczach. Dodamy weryfikację kilku losowych podstron pod kątem unikalności do naszego procesu m
  2. W ramach platformy Linkhouse uruchomiliśmy zupełnie nowe narzędzie - Giełdę Stron. Jak sugeruje nazwa, jest to marketplace na którym możecie kupować i sprzedawać strony każdego rodzaju. Począwszy od zapleczy SEO, przez blogi, fora, narzędzia internetowe po duże portale tematyczne. Już teraz pracujemy nad kilkoma nowymi elementami Giełdy Stron, ale chętnie poznamy Wasze pomysły na usprawnienie narzędzia. Obecnie w kolejce czekają: - powiadomienia o nowych ofertach spełniających określone kryteria - funkcja negocjacji cen - wystawianie ofert w
  3. Jest mocna delegacja (a nawet kilka) z Miasta Krasnali
  4. Już w ten piątek w Katowicach druga edycja SEO Barcampu. W porównaniu do poprzedniej będzie więcej miejsca, więcej atrakcji, open bar, świetna oprawa muzyczna i dużo więcej uczestników 🔥 👨‍🎓 Na scenie ponownie 4 świetnych prelegentów i 3 mięsne prezentacje: Grzegorz Strzelec – Ahh, gdybym był prezesem. Czyli z czym się mierzy szef SEO w firmie Szymon Słowik – Nieoczywiste taktyki link buildingu Damian Sałkowski i Robert Niechciał – Analiza semantyczna 🍾 W drugiej części Barcampu również nie zabraknie atrakcji - o dobre brzmienie zadbają Kasia Malenda, S
  5. Troszkę będzie odkop, ale tak jak Zgred wspomniał - w Linkhouse.co możesz sprzedawać też bannery oraz linki w już istniejących artykułach redakcyjnych - jeżeli rankują na ciekawe słowa, to dobrze na nich zarobisz. Wynajem powierzchni pod bannery lub linki tekstowe działa jak w Bookingu - reklamodawca w wyklikuje w kalendarzu interesujący go okres i jeśli masz wolne sloty, to zamówienie do Ciebie trafia. Jeśli je zaakceptujesz, to zarabiasz. W razie pytań pisz na bok@linkhouse.co
  6. Cześć Shade90 od początku wychodzimy z założenia, że nie ma sensu robić selekcji dostępnych ofert za użytkowników. Na ten moment baza na rynek polski to ponad 7500 serwisów. Oferty o których wspomniałeś są i zapewniam Cię, że się sprzedają - ludzie potrzebują naprawdę różnych linków do różnych celów. My ze swojej strony dokładamy starań do tego, aby umożliwić użytkownikom jak najlepsze i najwygodniejsze znalezienie takich miejscówek, jakie ich interesują. Dlatego dajemy do każdego serwisu w bazie bezpłatnie dane z Ahrefs, Majestic, Semrush, Senuto i Semstorm, które są aktualizowane co 7 dni. D
  7. @cannot To my jesteśmy Twoim klientem, a nie Ty naszym. My kupujemy od Ciebie reklamę, którą sprzedajemy dalej naszym klientom. Jeżeli nazywasz swojego klienta "januszem biznesu", to musisz się liczyć z tym, że mu się to nie spodoba i może zaniechać korzystania z Twoich usług - i dokładnie tak stało się w tym przypadku. To tyle z naszej strony, dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy spokojnych oraz wesołych świąt
  8. Zapraszamy na organizowany przez Linkhouse.co SEO barcamp w Katowicach 8 lutego 2019 - 17:00 | City Pub – ul. 3 Maja 23, KatowiceCena: 30 PLN [do wykorzystania na barze] Bilety: https://seobarcamp.evenea.pl/ Wydarzenie na FB: https://web.facebook.com/events/948691292186240/ Strona: seobarcamp.pl Agenda:17:00 – Rejestracja18:00 – Prezentacje: Sławek Borowy – Gruba ryba: jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów i czego można się od nich nauczyć. Damian Sałkowski – Popyt, podaż i customer journey w strategii contentowej Szymon Słowik – Au
  9. Wyniki badania Link Building w Polsce 2018 - 25 pytań, 412 uczestników i wiele ciekawych wniosków: 96,3% ankietowanych z budżetem na link building ponad 500 PLN korzysta z płatnych artykułów sponsorowanych, 48 groszy z każdej złotówki wydawanej na SEO jest przeznaczane na link building, Co 3 agencja SEO nie prowadzi testów skuteczności link buildingu, 39,7% osób ze stażem 5+ lat używa linków zagranicznych – wśród osób posiadających maksymalnie 2-letnie doświadczenie jest to tylko 25,8%, Średni budżet na link building wzrósł od 2017 roku o 31,3%. Zobacz:
  10. Wyniki są już od pewnego czasu dostępne na naszym blogu: https://linkhouse.co/link-building-w-polsce-2018-wyniki-badania/
  11. Dzień dobry W tym roku po razu kolejny przeprowadzamy badanie dotyczące link buildingu w naszym pięknym, nadwiślańskim kraju. W porównaniu do zeszłorocznej edycji dodaliśmy kilka brakujących pytań i zebraliśmy jeszcze więcej partnerów i bonusów , które może otrzymać każdy kto podzieli się z nami swoimi odpowiedziami. W paczce bonusy m.in. od: Senuto, SurferSEO, Brand24, Callpage, Semstorm, sembot.io, Uxfeedback.us i oczywiście Linkhouse. Cieszymy się, że po raz kolejny badanie zostało objęte patronatem medialnym przez Forum PiO i zapraszamy do wypełniania: Ankietę znajdziecie tuta
  12. Dzień dobry Panie Mateuszu. Przykro nam czytać taką wypowiedź, zarówno z uwagi na jej ton jak i zawartość nieprawdziwych informacji. Faktycznie w trakcie realizacji zlecenia pojawiły się problemy komunikacyjnie, nie była natomiast naszą intencją zarzucana nam próba oszustwa w kwestii dostępnego budżetu. Teksty do publikacji artykułów sponsorowanych przygotowywane są od podstaw przez naszych pracowników oraz kontrahentów. Nie kopiujemy ich z zewnętrznych źródeł dlatego chętnie zapoznamy się z konkretnymi przykładami wspomnianych nieprawidłowości (sprawdziliśmy wszystkie zrealizowane
  13. Marketing rekomendacji (określany też często jako marketing szeptany lub buzz marketing) polega na wykorzystaniu istniejących lub stworzeniu nowych dyskusji na forach internetowych do zarekomendowania własnych produktów lub usług. Dzięki temu możliwe jest trafienie bezpośrednio do osób, które są zainteresowane daną ofertą. W swojej bazie posiadamy ponad 800 forów internetowych, na których posiadamy zarejestrowane konta z historią (6 miesięcy i dłuższą). Są to zarówno fora tematyczne, czasami nawet poświęcone bardzo wąskiej tematyce jak i fora ogólne. Dobierając fora na których realizujem
  14. Linkhouse.pl to największa w Polsce agencja link buildingu. Stale rozwijamy naszą ofertę, stawiając duży nacisk na artykuły sponsorowane. Na dzień dzisiejszy baza portali niemieckojęzycznych liczy ponad 420 portali i cały czas jest rozwijana. Dodatkowo w naszej ofercie znajdziesz ponad 3700 polskich portali jak i ponad 3500 serwisów anglojęzycznych. Nowością są artykuły sponsorowane ze stron Hiszpańskich. Wszystkie dostępne portale oraz blogi możesz znaleźć pod adresem https://linkhouse.pl/sklep/91-artykuly-sponsorowane-de Treść artykułu możesz dostarczyć we własnym zakresie lub
  15. Linkowanie abonamentowe Usługa polega na stałym (co miesiąc) pozyskiwaniu nowych linków dla Twojej strony. Wystarczy, że usługa zostanie zakupiona raz, aby zapewnić systematyczny dopływ nowych linków pozycjonowanej stronie. Oczywiście możesz zrezygnować w dowolnym momencie – wystarczy, że nie opłacisz usługi na kolejny miesiąc. W zależności od wybranego pakietu linkowanie abonamentowe zawiera w sobie poniższe rodzaje linków/usług: - linki z sygnatur pod postami na forach - linki z treści postów na forach - linki z profili - linki tematyczne (profile,
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy