Jump to content

Linkhouse

Oficjalne
  • Posts

    367
  • Joined

  • Last visited

About Linkhouse

  • Birthday 10/15/2014

Contact Methods

  • Website URL
    https://linkhouse.co

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

4,313 profile views

Linkhouse's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputation

  1. Oczywiście, wydawanie kodu AUTH jest zautomatyzowane (zakładka Zarządzaj Domenami), nie robimy żadnych problemów :) Jeśli w momencie przechwycenie na koncie były środki, domena jest opłacone automatycznie i trafia od razu do zakładki Zarządzaj Domenami. Jeśli na saldzie nie było wystarczająco dużo pieniędzy, zostaną pobrane po zasileniu salda. Warto przy tym pamiętać, że NASK blokuje transfery przez 5 dni po rejestracji domeny - to już niezależne od nas.
  2. Wiemy, że kilku użytkowników prowadzi już swoje testy i zamierza podzielić się wynikami, pewnie niebawem
  3. Przy okazji wprowadzania do oferty nowej usługi postanowiliśmy przetestować skuteczność dostępnych na rynku rozwiązań. W tym momencie komercyjne przechwytywanie domen oferują 3 firmy: - Aftermarket - Premium - Linkhouse Sposób przeprowadzenia test był bardzo prosty i umożliwiający przeprowadzenie obiektywnego porównania mimo, że jednym ze sprawdzanych narzędzi było nasze własne. Na przełomie października i listopada wybraliśmy 183 domeny, których przechwycenie zleciliśmy u każdego z 3 usługodawców. Wyniki prezentują się następująco: Pełny artykuł o teście znajduje się na blogu: https://linkhouse.co/przechwytywanie-domen-test-skutecznosci-uslug-przechwytywania/ Podobny test (choć na mniejszej próbce) przeprowadził także jeden z beta testerów, wyniki dostępne są na LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/nowy-gracz-na-rynku-przechwytywania-wygas%C5%82ych-domen-tomasz-jeska/
  4. O wartości można mówić w przypadku transakcji. Oferta, to tylko oferta, można chcieć dowolną kwotę za dowolny przedmiot Na start przyjęliśmy pewne widełki maksymalnych cen oparte o wartość odtworzeniową serwisu lub wielokrotność jego zarobków - z czasem będziemy sprawdzać czy nie są zbyt luźne i w razie potrzeby je zawężać. Zwróciłeś uwagę na bardzo istotną rzecz, którą pominęliśmy przy moderacji, czyli unikalność treści z których zbudowany jest serwis. Jest to szczególnie ważne przy zapleczach. Dodamy weryfikację kilku losowych podstron pod kątem unikalności do naszego procesu moderacji, żeby wyłapywać takie "kwiatki"
  5. W ramach platformy Linkhouse uruchomiliśmy zupełnie nowe narzędzie - Giełdę Stron. Jak sugeruje nazwa, jest to marketplace na którym możecie kupować i sprzedawać strony każdego rodzaju. Począwszy od zapleczy SEO, przez blogi, fora, narzędzia internetowe po duże portale tematyczne. Już teraz pracujemy nad kilkoma nowymi elementami Giełdy Stron, ale chętnie poznamy Wasze pomysły na usprawnienie narzędzia. Obecnie w kolejce czekają: - powiadomienia o nowych ofertach spełniających określone kryteria - funkcja negocjacji cen - wystawianie ofert w trybie aukcja Opis narzędzia: https://linkhouse.co/gielda-stron-kupuj-i-sprzedawaj-strony-dowolnego-typu-w-linkhouse Panel: https://app.linkhouse.co/panel/websites/market
  6. Jest mocna delegacja (a nawet kilka) z Miasta Krasnali
  7. Już w ten piątek w Katowicach druga edycja SEO Barcampu. W porównaniu do poprzedniej będzie więcej miejsca, więcej atrakcji, open bar, świetna oprawa muzyczna i dużo więcej uczestników 🔥 👨‍🎓 Na scenie ponownie 4 świetnych prelegentów i 3 mięsne prezentacje: Grzegorz Strzelec – Ahh, gdybym był prezesem. Czyli z czym się mierzy szef SEO w firmie Szymon Słowik – Nieoczywiste taktyki link buildingu Damian Sałkowski i Robert Niechciał – Analiza semantyczna 🍾 W drugiej części Barcampu również nie zabraknie atrakcji - o dobre brzmienie zadbają Kasia Malenda, Sara Derejczyk i DJ Mike Basgrow. Będzie na Was czekać open bar, tort i SEObudka. Każdy bilet pozwala na zaproszenie osoby towarzyszącej na część "afterową" ➡️ Bilety w cenie 30 PLN, a zysk z nich przeznaczamy w całości na Fundacja Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu Bilety i wszystkie przydatne informacje znajdziecie na stronie wydarzenia: seobarcamp.pl
  8. Troszkę będzie odkop, ale tak jak Zgred wspomniał - w Linkhouse.co możesz sprzedawać też bannery oraz linki w już istniejących artykułach redakcyjnych - jeżeli rankują na ciekawe słowa, to dobrze na nich zarobisz. Wynajem powierzchni pod bannery lub linki tekstowe działa jak w Bookingu - reklamodawca w wyklikuje w kalendarzu interesujący go okres i jeśli masz wolne sloty, to zamówienie do Ciebie trafia. Jeśli je zaakceptujesz, to zarabiasz. W razie pytań pisz na bok@linkhouse.co
  9. Cześć Shade90 od początku wychodzimy z założenia, że nie ma sensu robić selekcji dostępnych ofert za użytkowników. Na ten moment baza na rynek polski to ponad 7500 serwisów. Oferty o których wspomniałeś są i zapewniam Cię, że się sprzedają - ludzie potrzebują naprawdę różnych linków do różnych celów. My ze swojej strony dokładamy starań do tego, aby umożliwić użytkownikom jak najlepsze i najwygodniejsze znalezienie takich miejscówek, jakie ich interesują. Dlatego dajemy do każdego serwisu w bazie bezpłatnie dane z Ahrefs, Majestic, Semrush, Senuto i Semstorm, które są aktualizowane co 7 dni. Dlatego też oferujemy ponad 30 filtrów i kilka modułów ułatwiających wyszukiwanie miejscówek. Wreszcie zawsze możesz odezwać się do nas na bok@linkhouse.co podać budżet, wymogi i otrzymać gotową listę najlepszych naszym zdaniem miejscówek spełniających Twoje kryteria :) Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej w temacie to polecam nasze teksty/tutoriale: https://linkhouse.co/9-przydatnych-filtrow-w-panelu-linkhouse/ https://linkhouse.co/linki-tematyczne-linki-ze-stron-widocznych-w-google/ https://linkhouse.co/relinkowanie-pozyskiwanie-linkow-konkurencji-backlink-gap-link-intersect/
  10. @cannot To my jesteśmy Twoim klientem, a nie Ty naszym. My kupujemy od Ciebie reklamę, którą sprzedajemy dalej naszym klientom. Jeżeli nazywasz swojego klienta "januszem biznesu", to musisz się liczyć z tym, że mu się to nie spodoba i może zaniechać korzystania z Twoich usług - i dokładnie tak stało się w tym przypadku. To tyle z naszej strony, dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy spokojnych oraz wesołych świąt
  11. Zapraszamy na organizowany przez Linkhouse.co SEO barcamp w Katowicach 8 lutego 2019 - 17:00 | City Pub – ul. 3 Maja 23, KatowiceCena: 30 PLN [do wykorzystania na barze] Bilety: https://seobarcamp.evenea.pl/ Wydarzenie na FB: https://web.facebook.com/events/948691292186240/ Strona: seobarcamp.pl Agenda:17:00 – Rejestracja18:00 – Prezentacje: Sławek Borowy – Gruba ryba: jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów i czego można się od nich nauczyć. Damian Sałkowski – Popyt, podaż i customer journey w strategii contentowej Szymon Słowik – Audyt on-page – co powinien zawierać i z jakich narzędzi korzystać? Mateusz Muryjas - Jak mówić o SEO z użyciem GDS, tak, żeby wyniki działań były zrozumiałe. 20:30 – Networking
  12. Wyniki badania Link Building w Polsce 2018 - 25 pytań, 412 uczestników i wiele ciekawych wniosków: 96,3% ankietowanych z budżetem na link building ponad 500 PLN korzysta z płatnych artykułów sponsorowanych, 48 groszy z każdej złotówki wydawanej na SEO jest przeznaczane na link building, Co 3 agencja SEO nie prowadzi testów skuteczności link buildingu, 39,7% osób ze stażem 5+ lat używa linków zagranicznych – wśród osób posiadających maksymalnie 2-letnie doświadczenie jest to tylko 25,8%, Średni budżet na link building wzrósł od 2017 roku o 31,3%. Zobacz: Link Building w Polsce 2018 Co Was zaskoczyło? Jakich pytań zabrakło w ankiecie?
  13. Wyniki są już od pewnego czasu dostępne na naszym blogu: https://linkhouse.co/link-building-w-polsce-2018-wyniki-badania/
  14. Dzień dobry W tym roku po razu kolejny przeprowadzamy badanie dotyczące link buildingu w naszym pięknym, nadwiślańskim kraju. W porównaniu do zeszłorocznej edycji dodaliśmy kilka brakujących pytań i zebraliśmy jeszcze więcej partnerów i bonusów , które może otrzymać każdy kto podzieli się z nami swoimi odpowiedziami. W paczce bonusy m.in. od: Senuto, SurferSEO, Brand24, Callpage, Semstorm, sembot.io, Uxfeedback.us i oczywiście Linkhouse. Cieszymy się, że po raz kolejny badanie zostało objęte patronatem medialnym przez Forum PiO i zapraszamy do wypełniania: Ankietę znajdziecie tutaj: https://linkhouse.co/link-building-ankieta-2018/ ...a wyniki edycji 2017 tutaj: https://linkhouse.pl/aktualnosci/link-building-w-polsce-2017-wyniki-badania/
  15. Dzień dobry Panie Mateuszu. Przykro nam czytać taką wypowiedź, zarówno z uwagi na jej ton jak i zawartość nieprawdziwych informacji. Faktycznie w trakcie realizacji zlecenia pojawiły się problemy komunikacyjnie, nie była natomiast naszą intencją zarzucana nam próba oszustwa w kwestii dostępnego budżetu. Teksty do publikacji artykułów sponsorowanych przygotowywane są od podstaw przez naszych pracowników oraz kontrahentów. Nie kopiujemy ich z zewnętrznych źródeł dlatego chętnie zapoznamy się z konkretnymi przykładami wspomnianych nieprawidłowości (sprawdziliśmy wszystkie zrealizowane dla Pana teksty i nie znaleźliśmy żadnych znamion plagiatów). Zarzut o skierowaniu blasta na Pana stronę jest zwykłym kłamstwem. Jedyny blast, który został przez nas wykonany został zrealizowany za Pana zgodą jako podlinkowanie innych zamówionych linków, w dodatku kilka dni po wspomnianym spadku. Jako Linkhouse realizujemy jedynie linki zlecone przez klientów, nie podejmujemy działań na własną rękę, więc informacja o poniesionych z naszej winy stratach również jest nieprawdziwa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy