Jump to content

iknil

Forumowicze
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

iknil last won the day on January 11

iknil had the most liked content!

Community Reputation

25 Excellent

About iknil

  • Birthday 06/08/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wrocław

Recent Profile Visitors

3,406 profile views
  1. Sprzedam domenę videoaudio.pl Historia: https://web.archive.org/web/20150206234205/http://videoaudio.pl/news.htm Profil linków (próbka): Zapraszam do składania ofert: https://premium.pl/videoaudio.pl Kontakt:
  2. Sprzedam domenę naukaonline*pl (ciekawa historia i profil linków). Historia (portal magazynu PAN Academia): https://web.archive.org/web/20170317000425/http://www.naukaonline.pl/ Profil linków: Zapraszam do zakupu: https://premium.pl/naukaonline.pl Kontakt:
  3. Wykonam analizę backlinków dla dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Majestic MoZ Clusteric SeoProfiler SEO SpyGlass SE Ranking cognitiveSEO + Search Console (w przypadku nadania dostępu) Wynikowo otrzymujemy plik zawierający: Zestawienie parametrów z: Clusteric (Rating, info czy link jest side-wide, ocena spamowości, widoczność domeny) SEO SpyGlass (InLink domeny i url + ryzyko kary) Moz (DA, PA, MozRank, Spam Score) Majestic (TF, CF) + atrybut (dofollow, nofoll
  4. Dodałbym do tego możliwą kanibalizację słów kluczowych pomiędzy: quangarden.pl quangarden.pl/paleniska/kolekcja-quan-line quangarden.pl/paleniska/kolekcja-quan-premium mniejsze prawdopodobieństwo: quangarden.pl/paleniska quangarden.pl/paleniska/palenisko-small quangarden.pl/paleniska/palenisko-medium quangarden.pl/paleniska/palenisko-medium-island quangarden.pl/paleniska/palenisko-premium-medium quangarden.pl/paleniska/palenisko-premium-large quangarden.pl/paleniska/palenisko-rolling-kitchen Wskazówki znajdziesz m.in. w Search
  5. Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu) W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ: Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100: kolumna A: fraza kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
  6. Wykonam analizę backlinków dla dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Majestic MoZ Clusteric SeoProfiler SEO SpyGlass SE Ranking cognitiveSEO + Search Console (w przypadku nadania dostępu) Wynikowo otrzymujemy plik zawierający: Zestawienie parametrów z: Clusteric (Rating, info czy link jest side-wide, ocena spamowości, widoczność domeny) SEO SpyGlass (InLink domeny i url + ryzyko kary) Moz (DA, PA, MozRank, Spam Score) Majestic (TF, CF) + atrybut (dofollow, nofollo
  7. Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu) W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ: Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100: kolumna A: fraza kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań kolumna C rankująca podstrona (desktop) kolumna D pozycja (
  8. Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Keyword Revealer Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu) Narzędzia zostały dobrane na podstawie wyników testu: W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ: Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100: kolumna A: fraza kolumna B: średnia miesięczn
  9. WYNIKI: Głównym założeniem testu było zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 + porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym. Od dawna miałem wyniki dla I części (głównie analizy dla potencjalnych Klientów), z II częścią było trudniej. Właściwie tylko jedna osoba przesłała domeny do analizy. Możliwe, że w niedługim czasie poznamy, który wynik był najbliższy realnym wartościom (kwestia warunków umów dotyczących poufności). Dane zbiorcze: Podsumowanie szczegółowe: Zebrałem dane z 14 narzędzi, dla każdego przyzna
  10. Porady są konstruktywne, ale sytuacja jest dość skomplikowana. Sam pozyskiwałeś te linki? Z jakich źródeł? Pytam, ponieważ np. część publicznych "miejscówek" pozwala na modyfikację treści/odnośników, ale Google i tak nie zauważy zmian z dnia na dzień. Rozumiem, że za tydzień domena wygasa i w tej chwili nie jest w Twoich rękach? Jakaś inna firma nią "zarządza", tak? Załóż sobie opcję, ew. zgłoś do przechwycenia.
  11. Zgadza się - Google nam nie ułatwia, ale jeżeli ktoś bazuje tylko na Search Console i zrobi sobie np. porównanie skuteczności ostatnich 28 dni czy ostatnich 3 miesięcy z poprzednim okresem otrzyma jakiś obraz. Wiadomo, że nie jest to wyrocznia i trzeba wziąć poprawkę np. na sezonowość branży. PS Absolutnie nie "bronię" Search Console
  12. Pytanie brzmiało: Search Console jest narzędziem Google i w jakimś stopniu pozwala to sprawdzić, prawda? Paweł, nie będę uczył ojca dzieci robić, ale od jakiegoś czasu dane z SC coraz bardziej trzymają się kupy i nie pomijałbym ich przy analizie, np.: porównanie ilości kliknięć i ruchu organicznego z tego samego okresu:
  13. Tak, to jest normalne, pozycje potrafią zmienić się kilka razy w ciągu danego dnia. Na upartego możesz skorzystać z raportu skuteczności z Search Console (https://support.google.com/webmasters/answer/7576553?hl=pl). Ręczne przeklikiwanie mija się z celem, najlepiej wyciągnąć dane przez API np. za pośrednictwem Clusterica, zakładasz filtr na daną frazę i voilà przykład: Porównaj sobie dane z tym co prezentują monitoringi i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Tak teoretycznie.. załóżmy, że mamy narzędzie co sprawdza pozycje
  14. W oficjalnych wytycznych Google o tym nie wspomina - Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) – przewodnik dla początkujących (https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=pl), więc: ten ktoś miał rację. Chyba, że: Moim zdaniem lepiej skupić się na title (dość istotny czynnik rankingowy) i dopracować metatag description, który ma wpływ np. na CTR.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy