-
Content Count
62 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
iknil last won the day on January 11 2020
iknil had the most liked content!
Community Reputation
25 ExcellentAbout iknil
- Birthday 06/08/1986
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Wrocław
Recent Profile Visitors
3,484 profile views
-
Strona, która pokazuje, gdzie linkuje konkurencja?
iknil replied to AG85's topic in Dla początkujących
seokicks.de? -
iknil changed their profile photo
-
Wykonam analizę backlinków dla dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Majestic MoZ Clusteric SeoProfiler SEO SpyGlass SE Ranking cognitiveSEO + Search Console (w przypadku nadania dostępu) Wynikowo otrzymujemy plik zawierający: Zestawienie parametrów z: Clusteric (Rating, info czy link jest side-wide, ocena spamowości, widoczność domeny) SEO SpyGlass (InLink domeny i url + ryzyko kary) Moz (DA, PA, MozRank, Spam Score) Majestic (TF, CF) + atrybut (dofollow, nofoll
-
Co robię nie tak - strona ciągle na 50 pozycji
iknil replied to sfotografowani's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Dodałbym do tego możliwą kanibalizację słów kluczowych pomiędzy: quangarden.pl quangarden.pl/paleniska/kolekcja-quan-line quangarden.pl/paleniska/kolekcja-quan-premium mniejsze prawdopodobieństwo: quangarden.pl/paleniska quangarden.pl/paleniska/palenisko-small quangarden.pl/paleniska/palenisko-medium quangarden.pl/paleniska/palenisko-medium-island quangarden.pl/paleniska/palenisko-premium-medium quangarden.pl/paleniska/palenisko-premium-large quangarden.pl/paleniska/palenisko-rolling-kitchen Wskazówki znajdziesz m.in. w Search -
Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu) W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ: Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100: kolumna A: fraza kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
-
Wykonam analizę backlinków dla dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Majestic MoZ Clusteric SeoProfiler SEO SpyGlass SE Ranking cognitiveSEO + Search Console (w przypadku nadania dostępu) Wynikowo otrzymujemy plik zawierający: Zestawienie parametrów z: Clusteric (Rating, info czy link jest side-wide, ocena spamowości, widoczność domeny) SEO SpyGlass (InLink domeny i url + ryzyko kary) Moz (DA, PA, MozRank, Spam Score) Majestic (TF, CF) + atrybut (dofollow, nofollo
-
Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu) W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ: Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100: kolumna A: fraza kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań kolumna C rankująca podstrona (desktop) kolumna D pozycja (
-
Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z: Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Keyword Revealer Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu) Narzędzia zostały dobrane na podstawie wyników testu: W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ: Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100: kolumna A: fraza kolumna B: średnia miesięczn
-
WYNIKI: Głównym założeniem testu było zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 + porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym. Od dawna miałem wyniki dla I części (głównie analizy dla potencjalnych Klientów), z II częścią było trudniej. Właściwie tylko jedna osoba przesłała domeny do analizy. Możliwe, że w niedługim czasie poznamy, który wynik był najbliższy realnym wartościom (kwestia warunków umów dotyczących poufności). Dane zbiorcze: Podsumowanie szczegółowe: Zebrałem dane z 14 narzędzi, dla każdego przyzna
- 1 reply
-
- 4
-
-
- analiza widoczności
- ahrefs
- (and 13 more)
-
bez pomocy 301 przeniesienie serwisu na nową domenę
iknil replied to BitterMoon's topic in Dla początkujących
Porady są konstruktywne, ale sytuacja jest dość skomplikowana. Sam pozyskiwałeś te linki? Z jakich źródeł? Pytam, ponieważ np. część publicznych "miejscówek" pozwala na modyfikację treści/odnośników, ale Google i tak nie zauważy zmian z dnia na dzień. Rozumiem, że za tydzień domena wygasa i w tej chwili nie jest w Twoich rękach? Jakaś inna firma nią "zarządza", tak? Załóż sobie opcję, ew. zgłoś do przechwycenia. -
Jak sprawdzić pozycje strony w Google
iknil replied to Mariuszek88xd's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Zgadza się - Google nam nie ułatwia, ale jeżeli ktoś bazuje tylko na Search Console i zrobi sobie np. porównanie skuteczności ostatnich 28 dni czy ostatnich 3 miesięcy z poprzednim okresem otrzyma jakiś obraz. Wiadomo, że nie jest to wyrocznia i trzeba wziąć poprawkę np. na sezonowość branży. PS Absolutnie nie "bronię" Search Console -
Jak sprawdzić pozycje strony w Google
iknil replied to Mariuszek88xd's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Pytanie brzmiało: Search Console jest narzędziem Google i w jakimś stopniu pozwala to sprawdzić, prawda? Paweł, nie będę uczył ojca dzieci robić, ale od jakiegoś czasu dane z SC coraz bardziej trzymają się kupy i nie pomijałbym ich przy analizie, np.: porównanie ilości kliknięć i ruchu organicznego z tego samego okresu: -
Jak sprawdzić pozycje strony w Google
iknil replied to Mariuszek88xd's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Tak, to jest normalne, pozycje potrafią zmienić się kilka razy w ciągu danego dnia. Na upartego możesz skorzystać z raportu skuteczności z Search Console (https://support.google.com/webmasters/answer/7576553?hl=pl). Ręczne przeklikiwanie mija się z celem, najlepiej wyciągnąć dane przez API np. za pośrednictwem Clusterica, zakładasz filtr na daną frazę i voilà przykład: Porównaj sobie dane z tym co prezentują monitoringi i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Tak teoretycznie.. załóżmy, że mamy narzędzie co sprawdza pozycje -
W oficjalnych wytycznych Google o tym nie wspomina - Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) – przewodnik dla początkujących (https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=pl), więc: ten ktoś miał rację. Chyba, że: Moim zdaniem lepiej skupić się na title (dość istotny czynnik rankingowy) i dopracować metatag description, który ma wpływ np. na CTR.