Jump to content

iknil

Forumowicze
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

iknil last won the day on January 11

iknil had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About iknil

  • Birthday 06/08/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wrocław

Recent Profile Visitors

2,930 profile views
  1. Tak, to jest normalne, pozycje potrafią zmienić się kilka razy w ciągu danego dnia. Na upartego możesz skorzystać z raportu skuteczności z Search Console (https://support.google.com/webmasters/answer/7576553?hl=pl). Ręczne przeklikiwanie mija się z celem, najlepiej wyciągnąć dane przez API np. za pośrednictwem Clusterica, zakładasz filtr na daną frazę i voilà przykład: Porównaj sobie dane z tym co prezentują monitoringi i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Tak teoretycznie.. załóżmy, że mamy narzędzie co sprawdza pozycje co godzinę.. Co nam to da przy 100, 500, 1000 frazach?
  2. W oficjalnych wytycznych Google o tym nie wspomina - Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) – przewodnik dla początkujących (https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=pl), więc: ten ktoś miał rację. Chyba, że: Moim zdaniem lepiej skupić się na title (dość istotny czynnik rankingowy) i dopracować metatag description, który ma wpływ np. na CTR.
  3. Sprawdź top 10 na interesujące Cię frazy, wykorzystaj II opcję Keyword Plannera i porównaj wyniki ze swoim asortymentem - na pewno coś znajdziesz
  4. @antaba nie obraź się, ale moim zdaniem powinieneś pokazać ten wątek przełożonemu, a idealnym podsumowaniem jest fragment wypowiedzi @Beerbant : Z Twoich wcześniejszych postów wynika, że jesteś "głodny" wiedzy. Może namów przełożonego na jakiś porządny kurs/y SEO. Uczestniczyłem w wielu szkoleniach stacjonarnych (np. Xann, Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Cezary Lech, Bartek Berliński, Maciej Lewiński) + online (np. Gdaq, Lexy) i nie zdarzyło mi się, że byłem zawiedziony. Z każdego spotkania wyniosłem coś nowego - nawet jeśli nudziłem się kilka h, a crème de la crème trwało 10 minut
  5. Wiem, wiem Paweł Informacja od Muellera (10.12.2019) zbiegła się z komunikatem Google SearchLiaison (09.12.2019) dot. wdrożenia BERTa w ponad 70 językach. To oczywiście nie musi mieć związku. Po prostu zachowałbym czujność i "dopieścił" podstrony danych miast
  6. Podpisuję się pod tym co napisali: @jimmi ,@zgred To zdecydowanie trzeba zrobić z głową, możliwe, że Google zacznie coś mieszać https://www.seroundtable.com/google-city-landing-pages-doorway-pages-28670.html
  7. Na rynku jest wiele narzędzi do analizy linków, np.: Ahrefs MOZ SeoProfiler cognitiveseo Semrush Majestic Clusteric seokicks.de SEO SpyGlass Surfer SEO Serpstat Ubersuggest Większość ma swoje wersje demo/trial za free lub za kilka $, więc możesz sobie potestować. PS Od kilku miesięcy dość intensywnie rozwija swoje aplikacja ekipa SEO PowerSuite - w przypadku linków SEO SpyGlass.
  8. Zainstaluj sobie wtyczkę SEOquake. Na przykładzie strony z Twojej stopki: Masz ilość linków wychodzących, rodzaje i parametry.
  9. Mamy dwa wyjścia: - zostawienie aktualnego url owoce.pl/sok-pomaranczowy-200ml - wprowadzenie nowego i zrobienie przekierowania 301 z owoce.pl/sok-pomaranczowy-200ml na owoce.pl/sok-pomaranczowy Jeżeli podstrona owoce.pl/sok-pomaranczowy-200ml rankuje w tej chwili na xx fraz i ma zadowalający ruch organiczny to prawdopodobnie zostawiłbym tak jak jest. Przekierowanie 301 może chwilowo wprowadzić pewne zawirowania - raz może wyświetlać się stary url, a raz nowy. Tutaj niestety nie ma reguły, Google czasem "zauważa" zmianę od razu, a czasem trzeba poczekać, ew. troszkę pomóc np. linkując nową podstronę lub wprowadzając linkowanie wewnętrzne
  10. Dokładnie Google w swoich oficjalnych wytycznych (https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=pl) radzi: Matt Cutts stwierdził, że użycie kilku nagłówków H1 w niektórych przypadkach może okazać się dobrym rozwiązaniem - https://www.youtube.com/watch?v=GIn5qJKU8VM. Wiem, wiem - postać budząca w naszym środowisku spore emocje, film sprzed dekady, ale moim zdaniem jest jak najbardziej aktualny.
  11. Ile masz tych butelek do wyboru? Zakładając, że 5 rodzajów sprawdziłbym w Keyword Plannerze ilość wyszukiwań na frazy: sok pomarańczowy rodzaj 1, soki pomarańczowe rodzaj 1 sok pomarańczowy rodzaj 2, soki pomarańczowe rodzaj 2 sok pomarańczowy rodzaj 3, soki pomarańczowe rodzaj 3 sok pomarańczowy rodzaj 4, soki pomarańczowe rodzaj 4 sok pomarańczowy rodzaj 5, soki pomarańczowe rodzaj 5 Na podstawie wyników i aktualnych pozycji dałbym w title: Sok pomarańczowy/lub liczba mnoga + wariacje pojemności butelek (po przecinku).
  12. Nie spotkałem się z sytuacją, żeby umiejętnie wprowadzone linkowanie wewnętrzne miało negatywny wpływ na widoczność. Zakładając, że Twoje pytanie jest częścią artykułu podlinkowałbym następujące podstrony (czysto teoretycznie): Pisząc dany artykuł kieruje się zasadą podawaną na blogu seo(1) yoast, w której o ile dobrze zrozumiałem, autor linkuje z jednego artykułu do drugiego (wewnątrz bloga), używając tylko słów kluczowych(2), nie wstawia pełnego linku do strony, nie robi dywersyfikacji np. 1 słowo kluczowe, jeden link. Pytanie brzmi, czy linkowanie wewnętrzne(2) tylko przy użyciu słów kluczowych nie ma negatywnego wpływu na pozycję strony? 1. anchorem blogu seo podlinkowałbym blog 2. anchorem słów kluczowych podlinkowałbym artykuł o doborze słów kluczowych 3. anchorem linkowanie wewnętrzne podlinkowałbym artykuł o zaletach linkowania wewnętrznego Nie korzystam, ale dywersyfikacja profilu linków nie powinna zaszkodzić.
  13. Podziel sobie pracę wg priorytetów: X - błędy ! - ostrzeżenia i - info Ze screeny wynika, że masz: X - błędy - Strony z kodem odpowiedzi 5xx możliwe, że działania Website Auditora przeciążyło serwer - Niedziałające/zerwane obrazy po prostu sprawdź na jakich podstronach nie wczytują się grafiki, może usunąłeś jakieś z serwera? - Zduplikowane tytuły zweryfikuj podstrony, ponieważ może się okazać, że masz np. kanibalizację słów kluczowych/duplikację treści ! - ostrzeżenia Za długi adres URL czy zbyt długie tytuły prawdopodobnie możesz sobie odpuścić, ew. zweryfikować czy np. w title masz na początku interesujące Cię frazy kluczowe. Description nie jest jakimś mega istotnym czynnikiem rankigowym (o ile w ogóle), ale może wpłynąć na CTR, więc posiedziałbym nad tym i - info Analogicznie, przejrzyj sobie wskazane podstrony, sprawdź czy canonicale/przekierowania zostały prawidłowo ustawione, czy ograniczenia w indeksowaniu dot. właściwych podstrona (np. regulamin, logowanie), sprawdź linki wychodzące i stopniowo uzupełniaj alty. Narzędzia do audytów nie zastąpią człowieka, ale na pewno znacznie ułatwiają pracę. Nie panikowałbym w przypadku ew. błędów/ostrzeżeń - po prostu sprawdź o co chodzi i podejmij decyzje czy błąd jest faktycznie błędem
  14. Chciałbym z Waszą pomocą zrobić test analiz widoczności z 14 narzędzi: Ahrefs Alli AI Clusteric MOZ Rank Tracker SE Ranking Searchmetrics Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Surfer SEO Ubersuggest Metodologia: eksportuję frazy usuwam ew. duplikaty biorę pod uwagę top 10, top 50 i szacowany ruch organiczny Na podstawie zebranych danych chciałbym przygotować dwa zestawienia: porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 na wzór: Potrzebuję od Was adresów 10 stron z informacją o ruchu organicznym: strony polskojęzyczne dowolna tematyka widoczność najlepiej od kilku do kilkunastu tysięcy fraz ew. zgoda na publikację adresu w zestawieniu, w przypadku braku nazwa domeny zostanie zanimizowana Proszę o wiadomości na PW. W przypadku większego zainteresowania decyduje kolejność. Z góry dziękuję
  15. Ilość wszystkich domen: 56935 Data wygasania: 2018-01-18 00:00:00 - 2018-02-12 23:59:36 Na rynku funkcjonuje kilka narzędzi pomocnych w wyszukiwaniu wygasających/wygasłych domen. W każdym czegoś mi brakowało, więc przygotowałem swoje zestawienie uwzględniające m.in. widoczność i szacowany ruch domen wg. Ahrefs widoczność i szacowany ruch domen wg. Clusteric Auditor szacowany ruch z ostatnich 6 miesięcy wg. SimilarWeb (+ Time On Site, Page Per Visit, Bouncerate, Traffic Search, Traffic Social, Traffic Mail, Traffic Paidreferrals, Traffic Direct, Traffic Referrals) dodatkowe dane z Web Archive - oprócz ilości wpisów i dat mamy szczegóły dot. ilości zapisanych plików (przydatne dla użytkowników aplikacji typu: waybackmachinedownloader.com) Przykłady wykorzystania listy: Domeny z ruchem (dane z Semstorm, Clusteric Auditor, Ahrefs, SimilarWeb) Domeny tematyczne (dane z Majestic, Semstorm, Clusteric Auditor) - filtrujemy słowa z Semstorm po przykładowej frazie "okna" - filtrujemy słowa z Semstorm po przykładowej frazie "stomatolog" Domeny z wartościowym profilem linków np. pod zaplecze (dane z Majestic, Ahrefs, MOZ) Lista zawiera: Nazwa domeny Data wygasania Open Page Rank (raczej jako ciekawostka - dane dostarczane przez domcop.com/openpagerank/) Majestic Trust Flow Citation Flow External Backlinks External Backlinks EDU External Backlinks GOV Referring Domains Referring Domains EDU Referring Domains GOV IP Addresses Class C Subnets Indexed URLs Topical Trust Flow Topic 0 Ahrefs Domain Ahrefs Rating Domain Ahrefs Backlinks Domain Ahrefs Ref Domains URL Ahrefs Rating URL Ahrefs Backlinks URL Ahrefs Ref Domains Ahrefs Keywords (dane sprawdzane dla domen mających jakikolwiek ruch wg. Semstorm i Clusteric Auditor) Ahrefs Traffic (dane sprawdzane dla domen mających jakikolwiek ruch wg. Semstorm i Clusteric Auditor) MOZ DA PA MozRank Total Links Semstorm Ruch (dane z przedostatniego miesiąca - dla domen wygasających w styczniu z listopada, dla wygasających w lutym z grudnia) Top 50 (dane z przedostatniego miesiąca - dla domen wygasających w styczniu z listopada, dla wygasających w lutym z grudnia) TOP 10 (dane z przedostatniego miesiąca - dla domen wygasających w styczniu z listopada, dla wygasających w lutym z grudnia) Słowa kluczowe (maksymalnie 100 fraz z Top 50 z największą ilością wyszukiwań) Clusteric Auditor CLUST_Ruch - szacowana liczba organicznych wizyt z Google CLUST_KEYWORDS - widoczność domeny wg. fraz SimilarWeb 6 M - ruch sprzed 6 mies. 5 M - ruch sprzed 5 mies. 4 M - ruch sprzed 4 mies. 3 M - ruch sprzed 3 mies. 2 M - ruch sprzed 2 mies. 1 M - ruch sprzed 1 mies. Time On Site (sekundy) Page Per Visit Bouncerate Traffic Search Traffic Social Traffic Mail Traffic Paidreferrals Traffic Direct Traffic Referrals (dane sprawdzane dla domen mających jakikolwiek ruch wg. Semstorm i Clusteric Auditor) Web Archive Entries - ilość "save'ów" From - pierwsza data indeksacji To - ostatnia data indeksacji HTML - ilość zapisanych plików HTML (sprawdzane dla domen z min. 20 wpisami) Image - ilość zapisanych plików graficznych (sprawdzane dla domen z min. 20 wpisami) Other - ilość zapisanych pozostałych plików (sprawdzane dla domen z min. 20 wpisami) Semrush SR US Rank - rank of domain. SR US KWords - number of keywords bringing users to the website via Google's top 100 organic search results. SR US Traffic - number of users expected to visit the website in the following month. SR US Costs - estimated price of organic keywords in Google AdWords. SR US DLinks - number of links to SemRush Domain Alexa Alexa Rank - global Alexa rank of domain A Links - number of links to domain A CNT - ISO2 code of country where domain is the most popular A CNT RANK - Alexa rank related to country. Część narzędzi aktualizuje swoje dane na bieżąco, więc mogą pojawić się drobne różnice. ------------------------------------------------- Koszt - 123 PLN (brutto) Przebieg zakupu: wystawienie FV płatność przesłanie listy w pliku Microsoft Excel kontakt@manufakturaseo.pl Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości ul. Piękna 68 00-672 Warszawa KRS 0000199402 NIP 524-24-95-143 -------------------------------------------------
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy