kmiciu

Forumowicze
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mkdes.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Łódź

Recent Profile Visitors

2,542 profile views
  1. kmiciu

    Top 10 prawie bez linków

    Ciekawe czy na tym rejsie będą garnki do kupienia? Bo byłbym zainteresowany.
  2. kmiciu

    Wyniki skuteczności w GSC

    @zgred To znam. Tylko moim zdaniem, to nie chodzi o to, czy filtrujesz raport po query. Tylko o to, że wartości Total w nagłówku raportu zawierają także zapytania zanonimizowane, a reszta ich nie zawiera. Swoją drogą anonimizacja, to pewnie taka sama ściema jak z keywords dawno temu w analytics. Z GA usunęli raport słów kluczowych, ale w Adwords jak najbardziej te dane prezentują. Selektywna ochrona prywatności.
  3. kmiciu

    Wtyczka społecznościowa do Wordpressa

    Co chcesz osiągnąć? Jakie funkcjonalności i jak konkretnie mają działać?
  4. Z redisem śmiga ładnie. Ale musi być ruch żeby trzymało cache.
  5. Chętnie bym tak zrobił. Tylko niech napiszą, że w tym planie będzie ci mulić.
  6. Weź pod uwagę, że na współdzielonym masz limity na IOPS. U nas w kraju hostingodawcy to tak limitują, że szybkość SSD niczym się to nie różni od HDD. A słowo SSD służy im tylko do marketingu. Na serwerze jest jedna domena, nowa bez ruchu bo w fazie produkcyjnej z noindex i blokadą botów. Oczywiście wordpress z visual composerem i woocommerce robi swoje. Ale zaraz zaraz, kupowałem "hosting wordpress", to linuxpl.com nie wie jak to obciąża serwer? Skoro tak sie chwalą, że mają hosting wordpress to niech dostosują infrastrukturę do obciążenia. A to okazuje się tylko hasło jest żeby ściągnąć klienta.
  7. @ar4 Z reflinkiem to na pewno twoja opinia jest wiarygodna.
  8. Odradzam tobie linuxpl.com Kupiłem niedawno ich reklamowany hosting WordPress na ssd. Według mnie te wszystkie hasła to chwyt marketingowym, za którym nie idzie szybkość i wydajność. Niczym się nie różni od każdego innego współdzielonego. Dla woocommerce sprzęgniętym z szablonem z themeforesta z visual composerem pierwsze dane wypluwa po 1.6-2 sekundach. Jak weźmiesz do tego resztę requestów jaką musi obrobić, to znowu jest kilka sekund. Co z tego że mają litespeed, skoro musisz mieć non stop ruch żeby utrzymał cache załadowany. Jak nie masz, to wszystko musi się wygenerować od zera. Generalnie bardzo słabo.
  9. kmiciu

    Wtyczka SEO Wordpress

    Czyli chcesz wylistować wyświetliś terms z taxonomy. Poszukaj pod hasłem wordpress display terms custom taxonomy, jak na końcu dopiszesz słowo plugin to coś znajdziesz, co prawda niewiele. Nie znam tych wtyczek, trzeba przetestować. https://wordpress.org/plugins/taxonomy-list/ https://wordpress.org/plugins/list-custom-taxonomy-widget/ Ja tego typu rozwiązania raczej koduję w pliku szablonu. I tutaj w zalezności gdzie chcesz to wyświetlić, albo kodujesz w jednym z plików ze struktury template hierarchy https://developer.wordpress.org/themes/basics/template-hierarchy/, albo robisz add_action template redirect https://codex.wordpress.org/Plugin_API/Action_Reference/template_redirect (niezalecana metoda, ale czasami potrzeba).
  10. kmiciu

    Wtyczka SEO Wordpress

    Chcesz wyświetlać taksonomie i to jeszcze z paginacją?
  11. kmiciu

    Wyniki skuteczności w GSC

    @Grzegorz Cz. Wyniki z wyszukiwarki grafik z GSC mają osobne statystyki. Mnie chodzi o statystyki w zakładce Web. Jestem przekonany, że Impressions nabijają roboty. Google tutaj sobie nie radzi, albo specjalnie tak robi. Mam teraz na jednej ważnej frazie z ostatnich 7 dni 3000 Impressions, pozycja średnia 3,35 oraz zero kliknięć. Czyli pięknie działa mechanizm dostarczania użytkownikowi dopasowanych wyników wyszukiwania. Tzn. robotowi. Z tego wnioskuję, że raporty z dostępnych narzędzi sprawdzania pozycji to można wyrzucić do kosza. Łącznie z tym co pokazuje GSC.
  12. To standardowe działanie. Znam ten scenariusz właśnie od strony takiej firmy, nie raz go przerabiałem. 1) Widzę, reklamę która albo pojawia się na nazwę firmy klienta, albo wręcz zawiera jego nazwę w treści. 2) Robię screeny i wysyłam informację do klienta. 3) Klient kontaktuje się z prawnikiem i wysyłają żądanie do reklamodawcy. To wystarczy. Nie przerabiałem przypadku, żeby reklamodawca był tak uparty, żeby iść z nim do sądu. Napisali do ciebie, bo im się pewnie wyświetliła reklama na zadane pytanie np. w dopasowaniu ścisłym tylko na nazwę firmy (jeśli jest specyficzna). Nie mają wglądu w twoje keywords i założyli, że masz ich nazwę firmy ustawioną jako słowo kluczowe powodujące wyświetlenie reklam. Wyjasnij im sytuację. Albo przyjmą wyjaśnienie, albo pójdą do sądu i tam sąd każe ci pokazać reklamy i keywordsy do nich z danego okresu. Były już procesu w takich sprawach i wyroki dla firm używających cudzych nazw. Google umywa ręce od tego typu spraw, bo szkoda im czasu pracownika, dlatego firma napisała od razu do ciebie. Moższe ustawić ich nazwę jako słowo wykluczające i problem też rozwiążesz tym sposobem. Zaproponuj im to. A jeśli to faktycznie problem algorytów, to odeślij ich do Google.
  13. Jeśli w swoich keywords masz ich nazwę to masz problem. Bo to z paragrafu czyn nieuczciwej konkurencji.
  14. Bez naprawy danych wystawianych dla robota, statusy które widzisz w GSC zostana na czerowono i pomarańczowo tak jak są. Mam podobnie jak ty, problem z tymi errorami i warningami. Nie zauważyłem wpływu na pozycje. Natomiast wkurza mnie to, że dokumentacji google podaje pewne parametry jako opcjonalne, a później wywala w konsoli warning i wskazuje, żeby uzupełnić brakujące parametry. Nie znalazłem nigdzie informacji jak google ocenia taką sytuację. Mało jest w ogóle informacji praktycznych na ten temat.
  15. Tutaj masz wszystko https://support.google.com/webmasters/answer/7440203?hl=en