Jump to content

janpos

Forumowicze
  • Content Count

    759
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

65 Excellent

Recent Profile Visitors

2,061 profile views
  1. Przeszło mi to przez myśl i chciałem to wdrożyć. Byłem ciekawy czy nie da się tego jakoś "zaproponować" Google. Dzięki.
  2. Czy da się jakoś wpłynąć na kolejność produktów wyświetlanych w Google Shopping? Po wpisaniu frazy w Google wyświetla się co prawda produkt z mojego sklepu, ale chciałbym na przód przesunąć taki, na którym mam większa marżę. Czy da się to jakoś zrobić czy pozostaje taka edycja pliku w Merchant Center, żeby zostawić wyłącznie produkty o wyższej marży?
  3. Z tej wypowiedzi moim zdaniem wcale nie wynika, że wpływa to na pozycję konkretnej strony. Równie dobrze może to modelować intencje usera. W jakie strony na jakie zapytania klika i na jakich zostaje. Zwłaszcza użycie uczenia maszynowego by na to wskazywało gdzie większa ilość danych ma istotne znaczenie.
  4. user:pass@ip:port Tak działa na pewno. Nie wiem, czy jest gdzieś opcja zmiany.
  5. No i właśnie tego gotowca szukam, tylko jest tam co najmniej kilka takich samych wątków z różnymi rozwiązaniami i nie wiem, który wybrać. Miałem nadzieję, że ktoś to już sprawdził i może poratować.
  6. Spróbuj tak project.Variables["token"].Value = token;
  7. PageSpeed to tylko jeden z elementów optymalizacji, zdecydowanie źle postawiłeś priorytety jeżeli poświęcasz na to tyle czasu. Po drugie zmień myślenie na "chciałbym, aby Google" na "muszę zrobić to tak, żeby było ok dla Google". Nie Ty tu ustalasz warunki im szybciej to zrozumiesz tym lepiej dla Ciebie.
  8. @Sebastian1984No to chyba powinno Ci dać do myślenia dlaczego akurat frazy, w których używałeś anchorów EM nie weszły w TOP, a inne tak.
  9. Jeżeli nie jest są to linki na jednej podstronie prowadzące do jednej podstrony w Twoim serwisie to tak. Przy czym każdy kolejny link z tej samej domeny ma w teorii mniejszą moc.
  10. Z tym sposobem to się jakieś 4 lata spóźniłeś. Pomysł dobry, ale już nieaktualny.
  11. @AnmatoNo dobrze, ale linki http:// czyli jak je nazywasz osłonowe jakąś moc przenoszą. Widać to po dużych brandach, która mają dużą ilość takich linków i później wystarczy im dobrze zoptymalizowana podstrona, żeby się wbić do TOP. Rozumiem, że bardziej Ci chodzi o stosunek anchorów, żeby nie otrzymać filtra algorytmicznego? Czyli linki z http:// są w mniejszym stopniu brane pod uwagę przy maskowaniu anchorów EM. Przykładowo jeżeli wcześniej stosowało się 95% anchorów z http:// i miało się 5% EM to te 95% zapewniało odpowiedni stosunek jakiego oczekuje algorytm. Przy ich zignorowaniu podczas rozkładu anchorów jak na tacy wychodzą nam anchory sprzedażowe, których używamy. Jeżeli po zignorowanieu linków http:// zostaje nam 1 anchor to jak na dłoni widać, że są to linki zamieszczone celowo. Natomiast jeżeli w pozostałych 5% mamy 50 różnych anchorów wychwycenie tego nie jest już takie proste.
  12. Rozumiem, upewniam się tylko czy dobrze zrozumiałem co piszesz.
  13. @Anmato Czyli piszesz, że jeżeli mam 90% linków w stylu http://domena.pl i 10% EM. To te 90% jest przez Google ignorowane i de facto dla algorytmu zostają same linki EM. Czy źle zrozumiałem?
  14. janpos

    Co to za skrypt?

    Jak w temacie. Co to za skrypt? http://www.sfkpgdansk.pl/kategoria-uslugi-i-materialy-budowlane-nieruchomos,9,3.html http://www.congresspmi.org.pl/domy-i-mieszkania,4.html Czy może to autorskie rozwiązanie? Na PW mogę pokazać więcej, nie chcę czyjegoś zaplecza wykładać.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy