Jump to content

boras86

Forumowicze
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

986 profile views
  1. Braliśmy ich jako wypadkowe tego jak sami są wypozycjonowani, powszechnej opinii na rynku, kontaktu z handlowcem i osobą techniczną, referencji itp. O widoczności linków mamy świadomość, choć ciekaw jestem czy w GSC informacje są miarodajne? Nurtuje mnie nadal kwestia ilość linków które mogą wpłynąć na jakąkolwiek zmianę pozycji? Czy zdarzyło się komuś z "praktykujących" żeby po np 5 linkach skoczyła pozycja? albo w drugą stronę żeby po 100 linkach nic nie drgnęło ? Ja rozumiem, że w świecie empirycznym nie istnieją przedstawiciele świata statystycznego jednak wydaje mi się że r
  2. jednak pewnie statystycznie można wypracować pewne prawidłowości? W mojej ocenie konkurencja jest dość spora i świadoma w naszej branży, jednak sama optymalizacja i tak powyciągała nas w większości fraz na okolice 5-15 miejsca w wynikach, a chcielibyśmy zaatakować z czasem np TOP5. No i co z pozostałymi naszymi wątpliwościami? Czy mógłbyś się do nich odnieść? dziękuję
  3. Witajcie, po tym jak chyba już 5 firma SEO pogorszyła stan naszych witryn stwierdziliśmy, że spróbujemy sami "małą łyżeczką" poprawić swoją sytuację. Strona rzekomo jest całkiem przyzwoicie zoptymalizowana, więc chcielibyśmy wystartować z budowaniem bazy backlinków. Wynaleźliśmy coś takiego jak https://app.linkhouse.co/ (tu prośba o opinie czy to dobry wybór by zacząć z takim narzędziem? znacie lepsze? ) Drugie pytanie dotyczące już samego linkowania z wnętrza artykułu: z tego co widać z reguły można umieszczać około 3 linki w treści pod odpowiednimi słowa
  4. Panowie, dziękuję za tak dużą aktywność. W ramach sprostowania nie napisałem że jest niska konkurencja tylko że nie jest jakiś kosmiczny ścisk w wynikach. W mojej ocenie firm o podobnym profilu i rozmiarze w całym trójmieście jest 10-12 a z większością istotnych fraz jesteśmy na 2-3 stronie i dalej. Co do umowy jest ona na widoczność dotyczącą ilości fraz bo tylko w takim systemie pracuje ta firma, a została ona polecona przez dwie znajome nam firmy. Zakładaliśmy, że naturalnym trybem widoczność jakkolwiek przełoży się na ruch, konwersje i zapytania. Widoczność pos
  5. @Mion ja niestety jako właściciel firmy tak samo to widzę. To że widoczność wzrosła, więcej słów kluczowych się pojawia w jakichś wynikach to dla mnie żaden profit. NIe walczę o rozpoznawalność w internecie a o zlecenia i klientów.
  6. Branża IT w Gdańsku. Wydaje mi się, że trochę jest konkurencji jednak to raczej nie jest jakaś gęstwina. Tak czy inaczej patrząc na ilość sensownych kliknięć czy odwiedzin strony kontaktu to jest sytuacja taka jak za czasów gdy tej firmy nie było. Organic Search w załączeniu. Alternatywa wykluczająca pokazuje pozostałe kanały czyli głownie płatne. Dodatkowo informacyjnie budżet dla google się zmieniał w czasie ale był w granicach 800-1000zł. Jednocześnie zwracam uwagę że wykres pokazuje ujęcie tygodniowe. Umowa dotyczy widocznośc
  7. Witam Serdecznie, od grudnia tego roku powierzyliśmy pełen zakres wsparcia SEO i SEM jednej z większych (tak mi się wydaje) firm pozycjonerskich w PL. Mija 8 miesiąc współpracy i z mojego punktu widzenia nie zmieniło się zupełnie nic. Screen w załączeniu przedstawia wyniki za czasów, gdy strona żyła sobie własnym życiem oraz (czerwone podkreślenie) podczas opieki firmy pozycjonerskiej. Zaznaczam, że te piękne garby to uruchomione Display'e ze wsp. odrzuceń na poziomie prawie 99% (od czerwca po zwróceniu im uwagi wyłączyli ten kanał). Od strony biznesowej zupełnie nie pocz
  8. Co do adwordsów to finalnie byłby rozdział co do zakresu i ani frazy ani treści reklam by się nie pokrywały.
  9. Otrzymałem taka informację od dość sporej firmy pozycjonerskiej działającej od wielu lat na rynku, której nazwy nie chce przytaczać z oczywistych względów. Działamy z nimi od kilku miesięcy i wydają się być obeznani w temacie - to pierwsza rzecz która mnie zastanowiła. Czy mogę w takim razie zapytać jak zrealizować taki zabieg? Tj. dzisiaj mamy np usługi wykończenia wnętrz, a jedną z zakładek była "stolarka", która nie była naszym głównym biznesem i strona bardzo skromnie ją opisuje (teraz jest inaczej, bo sporo działamy w tym obszarze). Dzisiaj
  10. Witajcie, moja firma prowadzi działalność w dwóch branżach, które obecnie były ujmowane w ramach jednej strony WWW. Chciałem wydzielić jeden z nich jako osobną stronę i skierować link z menu, który kierował wcześniej na podstrone o tej tematyce. Dowiedziałem się jednak że google bardzo nieprzychylnie patrzy na takie zabiegi gdzie jeden podmiot gospodarczy posiada więcej niż jedną stronę (tj te same adresy pocztowe, zbliżony zakres działaności itp). Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ? Jeśli tak faktycznie jest to jak radzić sobie z małymi kiełk
  11. Firma X jest na google maps widoczny na starym adresie gdzie nie ma już żadnej pozostałości po tej firmie. Chciałbym go uaktualnić i po zmianie adresu pocztowego zostaje jedynie weryfikacja przez PIN per tel ... Niestety jedyny podany numer w firmie X jest powiązany z centralą tel gdzie "odbiera połączenie" komunikat głosowy oraz menu do wybrania działu - w związku z tym automat nie łączy się i nie ma jak odsłuchać PINu.... Reasumując z powodów terytorialno/politycznych odebranie listu na starej lokalizacji jest niemożliwe a przez centralke tel google nie może podać pinu przez tel - jak usu
  12. Witam, ciesze się że jest zainteresowanie jednak chodzi o fakt że wcześniej z tego co wiem ustawa mówiła bardzo ogólnikowo a teraz 5 lipca weszła ustawa która mówi wprost że nie można się pozycjonować wykorzystując linkowanie z zewnętrznych serwisów... Ktoś coś wię więcej? może potwierdzić lub zaprzeczyć? ktoś może pozycjonuje i się tym nie przejął ? dzieki z góry
  13. Witam, pozycjonuję jedną kancelarię i dziś dostałem informację że w lipcu weszła poprawka do uchwały 6/14/2008 precyzująca rzekomo niemożność pozycjonowania notariuszy (nazywa się to chyba 8/95/2013)... coś ktoś wie? dzieki
  14. Witam, Jestem w trakcie pisania swojego CMSa. Doszedłem do etapu zaprojektowania wielojęzyczności. Od strony programistycznej wiem jak to zrobić w przypadku języków w podkatalogach, subdomenach i domenach oraz na zmiennych w url.... Zawsze sądziłem że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie oddzielnych domen dla odzielnych języków lub chociaż subdomen.. (jak kogoś nie stać lub są zajęte). Troszkę poczytałem i ostatnio coraz więcej zwolenników ma teoria umieszczania języków w podkatalogach ponieważ tak robi wielu "wielkich" ... chociażby tu "http://www.apple.com/pl/" No i dwa pytania ... j
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy