Jump to content

boras86

Forumowicze
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

805 profile views
  1. Braliśmy ich jako wypadkowe tego jak sami są wypozycjonowani, powszechnej opinii na rynku, kontaktu z handlowcem i osobą techniczną, referencji itp. O widoczności linków mamy świadomość, choć ciekaw jestem czy w GSC informacje są miarodajne? Nurtuje mnie nadal kwestia ilość linków które mogą wpłynąć na jakąkolwiek zmianę pozycji? Czy zdarzyło się komuś z "praktykujących" żeby po np 5 linkach skoczyła pozycja? albo w drugą stronę żeby po 100 linkach nic nie drgnęło ? Ja rozumiem, że w świecie empirycznym nie istnieją przedstawiciele świata statystycznego jednak wydaje mi się że rząd wielkości mówi wiele. będę wdzięczny : )
  2. jednak pewnie statystycznie można wypracować pewne prawidłowości? W mojej ocenie konkurencja jest dość spora i świadoma w naszej branży, jednak sama optymalizacja i tak powyciągała nas w większości fraz na okolice 5-15 miejsca w wynikach, a chcielibyśmy zaatakować z czasem np TOP5. No i co z pozostałymi naszymi wątpliwościami? Czy mógłbyś się do nich odnieść? dziękuję
  3. Witajcie, po tym jak chyba już 5 firma SEO pogorszyła stan naszych witryn stwierdziliśmy, że spróbujemy sami "małą łyżeczką" poprawić swoją sytuację. Strona rzekomo jest całkiem przyzwoicie zoptymalizowana, więc chcielibyśmy wystartować z budowaniem bazy backlinków. Wynaleźliśmy coś takiego jak https://app.linkhouse.co/ (tu prośba o opinie czy to dobry wybór by zacząć z takim narzędziem? znacie lepsze? ) Drugie pytanie dotyczące już samego linkowania z wnętrza artykułu: z tego co widać z reguły można umieszczać około 3 linki w treści pod odpowiednimi słowami, a w zasadzie mamy dwie firmy/strony o bardzo zbliżonej tematyce, które docelowo chcemy wypozycjonować. Czy lepiej linkować z jednego artykułu jedną domenę czy starać się żeby obejmować dwie domeny jednym artykułem? Ostatnia kwestia to jaka ilość linków może w ogóle na cokolwiek wpłynąć jeśli chodzi o pozycję ? 5? 50? 500? 5000? Pytam o rząd wielkości, bo nie wiem kiedy doszukiwać się jakichś potencjalnych efektów oraz jaki budżet założyć? dziękuje
  4. Panowie, dziękuję za tak dużą aktywność. W ramach sprostowania nie napisałem że jest niska konkurencja tylko że nie jest jakiś kosmiczny ścisk w wynikach. W mojej ocenie firm o podobnym profilu i rozmiarze w całym trójmieście jest 10-12 a z większością istotnych fraz jesteśmy na 2-3 stronie i dalej. Co do umowy jest ona na widoczność dotyczącą ilości fraz bo tylko w takim systemie pracuje ta firma, a została ona polecona przez dwie znajome nam firmy. Zakładaliśmy, że naturalnym trybem widoczność jakkolwiek przełoży się na ruch, konwersje i zapytania. Widoczność poszła i na tym się skończyło. Ostatnia kwestia co do contentu. Nie napisałem że jest on idealny. Chodziło mi tylko o objętość. Większosć konkurencyjnych stron ma 4 podstrony a na niech jeden mały akapit tekstu z którego nic nie wynika. My mamy kilkadziesiąt stron (wliczając aktualności) i większość z nich ma po kilka soczystych akapitów tekstu. Treść została zweryfikowana przez obecną firmę i na jednej podstronie zmieniono dwie frazy + na głównej title przemodelowano.
  5. @Mion ja niestety jako właściciel firmy tak samo to widzę. To że widoczność wzrosła, więcej słów kluczowych się pojawia w jakichś wynikach to dla mnie żaden profit. NIe walczę o rozpoznawalność w internecie a o zlecenia i klientów.
  6. Branża IT w Gdańsku. Wydaje mi się, że trochę jest konkurencji jednak to raczej nie jest jakaś gęstwina. Tak czy inaczej patrząc na ilość sensownych kliknięć czy odwiedzin strony kontaktu to jest sytuacja taka jak za czasów gdy tej firmy nie było. Organic Search w załączeniu. Alternatywa wykluczająca pokazuje pozostałe kanały czyli głownie płatne. Dodatkowo informacyjnie budżet dla google się zmieniał w czasie ale był w granicach 800-1000zł. Jednocześnie zwracam uwagę że wykres pokazuje ujęcie tygodniowe. Umowa dotyczy widoczności słów kluczowych więc to niezależna kwestia...
  7. Witam Serdecznie, od grudnia tego roku powierzyliśmy pełen zakres wsparcia SEO i SEM jednej z większych (tak mi się wydaje) firm pozycjonerskich w PL. Mija 8 miesiąc współpracy i z mojego punktu widzenia nie zmieniło się zupełnie nic. Screen w załączeniu przedstawia wyniki za czasów, gdy strona żyła sobie własnym życiem oraz (czerwone podkreślenie) podczas opieki firmy pozycjonerskiej. Zaznaczam, że te piękne garby to uruchomione Display'e ze wsp. odrzuceń na poziomie prawie 99% (od czerwca po zwróceniu im uwagi wyłączyli ten kanał). Od strony biznesowej zupełnie nie poczuliśmy wzrostu zapytań ze strony WWW czy multiplikacji zleceń. Technicznie to strona firmowa o w miarę szerokim spektrum usług. Zaindeksowane 75 podstron raczej bogatych w treść patrząc na konkurencję, a domena ma już kilka dobrych lat. Ciągle słyszę, że trzeba czasu i wszystko przeciwko nam, a to algorytm google robi pod górkę, a to nieuczciwa konkurencja się psoci, a to testują już 5 raz jakąś strategię,... która akurat u nas nie zadziała. Miesięcznie wydajemy zgodnie z zaproponowanym optymalnym dla nas pakietem około 1800 zł netto na SEO i SEM (w tym zawarty budżet dla google). Pytanie jest takie : czy tak to powinno wyglądać ? Chętnie posłucham opinii doświadczonych forumowiczów. dziękuję PS: jeśli potrzebne są jeszcze jakieś parametry usługi/witryny to chętnie przybliżę.
  8. Co do adwordsów to finalnie byłby rozdział co do zakresu i ani frazy ani treści reklam by się nie pokrywały.
  9. Otrzymałem taka informację od dość sporej firmy pozycjonerskiej działającej od wielu lat na rynku, której nazwy nie chce przytaczać z oczywistych względów. Działamy z nimi od kilku miesięcy i wydają się być obeznani w temacie - to pierwsza rzecz która mnie zastanowiła. Czy mogę w takim razie zapytać jak zrealizować taki zabieg? Tj. dzisiaj mamy np usługi wykończenia wnętrz, a jedną z zakładek była "stolarka", która nie była naszym głównym biznesem i strona bardzo skromnie ją opisuje (teraz jest inaczej, bo sporo działamy w tym obszarze). Dzisiaj udało się "upolować" fajną domenę, projekt strony WWW i bardzo by nam zależało na postawieniu osobnego portaliku dotyczącego jedynie zakresu usług stolarskich wraz z realizacjami itd. Intuicja podpowiadała mi by stworzyć nową stronę WWW na niezależnej domenie i przekierować linki dotyczące stolarki ze starej strony na nowy portal. Jednocześnie na nowej stronie nie chciałbym się kryć z przynależnością gospodarczą i firmować ją również "swoją firmę", gdyż w mojej ocenie jesteśmy rozpoznawalni na lokalnym rynku. Bardzo bym prosił o sugestie - za i przeciw takiemu rozwiązaniu. dziękuje
  10. Witajcie, moja firma prowadzi działalność w dwóch branżach, które obecnie były ujmowane w ramach jednej strony WWW. Chciałem wydzielić jeden z nich jako osobną stronę i skierować link z menu, który kierował wcześniej na podstrone o tej tematyce. Dowiedziałem się jednak że google bardzo nieprzychylnie patrzy na takie zabiegi gdzie jeden podmiot gospodarczy posiada więcej niż jedną stronę (tj te same adresy pocztowe, zbliżony zakres działaności itp). Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ? Jeśli tak faktycznie jest to jak radzić sobie z małymi kiełkującymi brandami, które nie mają kompletnie różnej działalności , innego adresu i nie działają pod niezależną spółką ? dziękuję
  11. Firma X jest na google maps widoczny na starym adresie gdzie nie ma już żadnej pozostałości po tej firmie. Chciałbym go uaktualnić i po zmianie adresu pocztowego zostaje jedynie weryfikacja przez PIN per tel ... Niestety jedyny podany numer w firmie X jest powiązany z centralą tel gdzie "odbiera połączenie" komunikat głosowy oraz menu do wybrania działu - w związku z tym automat nie łączy się i nie ma jak odsłuchać PINu.... Reasumując z powodów terytorialno/politycznych odebranie listu na starej lokalizacji jest niemożliwe a przez centralke tel google nie może podać pinu przez tel - jak usunąć stary wpis i wstawić aktualne dane na google maps? Można zgłosić do google że ktoś podszywa się i podaje błędny wpis którego nie mamy jak technicznie zmienić? dziekuję
  12. Witam, ciesze się że jest zainteresowanie jednak chodzi o fakt że wcześniej z tego co wiem ustawa mówiła bardzo ogólnikowo a teraz 5 lipca weszła ustawa która mówi wprost że nie można się pozycjonować wykorzystując linkowanie z zewnętrznych serwisów... Ktoś coś wię więcej? może potwierdzić lub zaprzeczyć? ktoś może pozycjonuje i się tym nie przejął ? dzieki z góry
  13. Witam, pozycjonuję jedną kancelarię i dziś dostałem informację że w lipcu weszła poprawka do uchwały 6/14/2008 precyzująca rzekomo niemożność pozycjonowania notariuszy (nazywa się to chyba 8/95/2013)... coś ktoś wie? dzieki
  14. Witam, Jestem w trakcie pisania swojego CMSa. Doszedłem do etapu zaprojektowania wielojęzyczności. Od strony programistycznej wiem jak to zrobić w przypadku języków w podkatalogach, subdomenach i domenach oraz na zmiennych w url.... Zawsze sądziłem że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie oddzielnych domen dla odzielnych języków lub chociaż subdomen.. (jak kogoś nie stać lub są zajęte). Troszkę poczytałem i ostatnio coraz więcej zwolenników ma teoria umieszczania języków w podkatalogach ponieważ tak robi wielu "wielkich" ... chociażby tu "http://www.apple.com/pl/" No i dwa pytania ... jak takie poszczególne strony/języki widzi google jako wyszukiwarka i jak to potem spiąć z GA ? dziekuję z góry za sugestie, podpowiedzi i wyjaśnienia KB
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy