Lis

Forumowicze
  • Zawartość

    3062
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

71 Excellent

Contact Methods

  • Website URL
    http://zarabianie-na-blogu.pl

Profile Information

  • Gender
    Male

Ostatnio na profilu byli

5845 wyświetleń profilu
  1. AdSense vs ADX

    Trudno mi powiedzieć, co dokładnie robią te firmy, bo to nasi bezpośredni konkurenci.
  2. AdSense vs ADX

    AdX daje dużo większe możliwości optymalizacji niż AdSense, jak choćby pod postacią reguł cenowych dla konkretnych jednostek, reklamodawców, czy geolokalizacji. Co więcej, daje też możliwość nawiązywania bezpośrednich relacji z reklamodawcami, które także przenoszą się na zwiększenie przychodów i CPMów. Ale jeśli ktoś nie jest w stanie samodzielnie tego obsłużyć, pewnie korzyści z istnienia tych funkcji nie zaobserwuje w stosunku do AdSense. Pracując w firmie, która zajmuje się właśnie m.in. optymalizacją przychodów z reklam sprzedawanych w modelu programatycznych (yieldbird.com) widzę, że właśnie często przychodzą do nas wydawcy z AdSense i my osiągamy lepsze wyniki od niego. Zdarzają się też i czasem sytuacje, w których jednostka AdSense ma lepsze wyniki od AdX, co widzimy na przykład dla jednostek o wysokich CTRach. W AdSense masz płacone za kliknięcia, zaś w AdX w CPMie.
  3. Ja bym obstawiał przypadek. Jak zmienił się RPM?
  4. Problem z plikiem ads.txt

    Odpowiem Ci jako pracownik konkurencyjnej firmy, która włożyła mnóstwo wysiłku w to, by przygotowane przez nas pliki ads.txt były możliwie jak najbardziej zrozumiałe dla naszych wydawców. Ogólna zasada jest taka, że SSP i systemy reklamowe, w których konta masz Ty bezpośrednio, mają być oznaczone jako "DIRECT", zaś wszystkie pozostałe (tj. te, które są obsługiwane przez jakiś zewnętrzny podmiot, a nie bezpośrednio przez Ciebie) jako "RESELLER". Powinieneś więc wziąć plik przesłany przez agencję, dodać do niego linię odpowiadającą swojemu kontu AdSense, oznaczając ją jako "DIRECT". Według mojej wiedzy, w tej chwili jeszcze nie ma większego znaczenia, czy wpiszesz "DIRECT" czy "RESELLER", ale trzymaj się specyfikacji wydanej przez IAB.
  5. W jakim banku zrealizować czek?

    Ale czy to jest powód, żeby trzymać jako przyklejony wątek, w którym ktoś się wypowiada raz na 5 lat?
  6. Czy to praktycznie koniec AdSense?

    Istotny parametr, który powinien zaprzątać Twoją głowę, to RPM albo eCPM. Przychód z 1 000 odsłon strony. Co z tego, że masz niski CTR, jeśli Ci RPM rośnie? Może być też odwrotnie, spadać przychód pomimo wzrostu liczby kliknięć. Patrzenie TYLKO na CTR albo CPC (koszt/przychód z kliknięcia) wprowadza Cię w błąd.
  7. Czy to praktycznie koniec AdSense?

    Ale wiecie, że CTR to parametr o drugorzędnym znaczeniu, na który nie ma po co patrzeć?
  8. Nowe rodzaje reklam - In-Article, In-Feed

    Wygląda to na uszczegółowienie dostępnych od jakiegoś czasu jednostek natywnych. Na próbę wrzuciłem tę in-feed na stronę główną bloga. Dopóki nie nauczę się robić tego samego z użyciem DFP, musi mi ta wystarczyć.
  9. Bilans reklam ?

    Coś się im chyba popsuło, bo u mnie jest ten sam komunikat, a już miałem to aktywowane.
  10. Pomoc w adsense i rpm

    Tak, zacznij publikować treści, które są wartościowe dla reklamodawców.
  11. Pomoc w adsense i rpm

    Ja Ci kariery na zarabianiu na YT na piraconych materiałach nie wróżę.
  12. Pomoc w adsense i rpm

    Podaj adres strony. Bez tego nie pomożemy.
  13. Bilans reklam ?

    Nie mam pojęcia. Pewnie będzie to zależało od sposobu osadzenia reklamy.
  14. Bilans reklam ?

    Zachęcony tym wątkiem ustawiłem dziś ten suwak na 50%, co powinno pomniejszyć mi przychody tylko o 2%. Zobaczymy. Trochę pewnie komplikuje sprawę fakt, że używam na niektórych moich stronach adserwera DFP w dynamicznej alokacji z AdSense i pewnie teraz częściej będą wpadać reklamy z DFP, niż z AdSense.
  15. Strona z kawałami

    To, że strona X nie dostała jeszcze bana, nie oznacza, że bardzo podobna do niej strona Y tego bana nie dostanie. Ani, że nie dostanie tego bana strona X.