Jump to content

mascot

Forumowicze
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About mascot

  • Birthday 08/16/1987

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Wrocław
  • Interests
    SEO, SEM, Guitar Hero, Konsole, Masterton, Japan Style.

Recent Profile Visitors

1,505 profile views
  1. Hej, Paweł! @zgred Dobrze wiedzieć, że wciąż siedzisz w branży. Po Twojej witrynie widzę, że robicie audyty, więc może niebawem się odezwę w temacie Jeśli chodzi o CRO to wysiłek biorę na siebie. Od agencji oczekuję zrozumienia naszych celów biznesowych i podejścia partnera a nie chałupnika. W umowie nie ma żadnych KPI, niewiele w ogóle jest xD, dlatego będę jutro rozmawiać o podpisaniu nowej, bądź wprowadzeniu aneksu. Agencja tłumaczy się, że firma wybrała pozycjonowanie na sztywno bez zmiennej listy fraz co dany okres, stąd wyniki takie a nie inne. Już nie chodzi o to, aby sobie wzajemnie teraz wytykać, kto był większym ignorantem ale znaleźć rozwiązania, które wygenerują mierzalne wyniki - bo te muszę Zarządowi koniec końców przedstawić, aby mieć podkładkę do inwestycji w SEO. Jeśli to nie wypali, to jak piszesz, pozostaje wypowiedzieć umowę. Gdybyś miał jeszcze jakieś porady, będę wdzięczna!
  2. To strona firmowa. Ma generować wartościowe leady. Agencja o tym wie, więc nie może wymagać, że firma przerobi stronę na typ zaplecza, aby się tylko lepiej pozycjonowała. Z tego co wiem to ok. 3 lata, z czego z tą agencją od maja tego roku. To się zgadza. Jutro będę omawiać te kwestie z agencją, stąd też moja prośba o porady. Przykładowa premia za pozycje? Obecny współczynnik odrzuceń przy ruchu z wyszukiwarki to aż 40%, więc nie chcę się na ten moment z tego wskaźnika rozliczać.... Będziemy to jutro omawiać. Problem mam głównie z wyborem formy mierzenia i opłacania efektywności agencji. Ostatnie 3 lata robiłam SEO in-house, nie wiem, jakie są obecnie korzystne standardy współpracy i rozliczania się. To przydatne informacje, szczególnie o ilości godzin. Obecna umowa nie zawiera żadnych konkretów, a Zarząd nie widzi profitów z tych działań. Branża B2B, sektor IT na PL, rozwiązania erp, wms, crm. Target to średnie i duże firmy. Budżet na SEO między 5-10k msc.
  3. Stara stopka, nie zaglądałam tu od kilku lat. Potrzebuję spisać umowę z agencję i jakiś model musi być w niej zawarty. Pytanie jest o porady, jaki byłby najlepszy. @MaxPan Ta odpowiedź ma coś wnosić do tematu?
  4. Witam, KIlka tygodni temu zaczęłam pracę w nowej firmie, dla której pozycjonowanie prowadzi agencja. Umowa ogólnie zawarta jest na sztywno na około 30 fraz oraz pozycjonowanie strony głównej i 8 podstron. Dodatkowo agencja podsyła rekomendacje, co do zmian na stronie. Za te działania pobiera stałą miesięczną opłatę. Po samodzielnym audycie SEO stwierdziłam, że agencja pominęła całościowy performance serwisu, a skupiła się tylko na tych kilku podstronach, aby tak wrzucić maksymalnie dużo zoptymalizowanego pod wyszukiwarki tekstu z marnym wynikiem dla konwersji użytkownika, który na takie bloki testu wejdzie. Po drugie wybrane przez nich frazy (około 50%) nie przynoszą wartościowego ruchu na stronie, a tylko 16 z tych fraz jest w top10, z tego tylko 4 w top3. Pytanie do Was: 1. Jak rozliczać się z agencją w najbardziej korzystny sposób? Za wyniki? Za leady? W formie Time and Material? 2. Czy warto, aby agencja wprowadzała również zmiany w obszarze optymalizacji serwisu czy lepiej brać jedynie rekomendacje? 3. Czego warto oczekiwać od agencji, co warto zawrzeć w umowie współpracy? Będę wdzięczna za Wasze podpowiedzi i rekomendacje. Dzięki!
  5. Polecam www.blogfirma.pl. Szybka rejestracja i prawie natychmiastowa moderacja artka. Na pewno wrzucę tam jeszcze trochę dobrej treści.
  6. Mam sporo dobrych, oryginalnych artków o tematyce internet, social media, ecommerce, copywriting, blogi, marketing itp. Czekam na smaczne, dobrze wypieczone precelki
  7. Kilkanaście artków o tematyce social media, copywriting, marketing, kampanie on-line itp. Kilka o testach na ojcostwo itp. Kilka na temat blogów firmowych i stronach sprzedażowych. Oczywiście wszystkie o wysokiej jakości merytorycznej, dedykowane 1 artykuł - 1 precel. Czekam na odpowiedzi
  8. Niedługo moje urodziny. Powinnam dostać prezent ^^
  9. Oczywiście, że można w opisie aukcji wstawić odpowiedni komentarz informujący, że proszeni są o licytację jedynie przedsiębiorcy prowadzący DG. Nie można jednak bez przyczyny odmówić realizacji transakcji osobie fizycznej, która mimo wszystko podejmie się handlu z Tobą. ---- Zaraz tam złodzieja - raje podatkowe ^^
  10. Kupiec/inwestor będzie chciał wiedzieć, jak zarobi i ile zarobi na tym serwisie. Warto mieć wyniki, które można pokazać.
  11. Nie musisz prowadzić działalności aby rozliczać się w oparciu o umowę. Też miałam przykład klientki, która zalegała na sumę kilkakrotnie wyższą - treści na www. Po przesłaniu jej kilku negatywnych opinii na temat jej firmy (same rzetelne info , faktura opłaciła się w oka mgnieniu, a nawet telefon z przeprosinami był.
  12. A może by tak w usługach - marketing internetowy ?
  13. Rejestracja użytkowników tymczasowo niedostępna.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy