Jump to content

effa54

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. najlepiej poprzez proxe lub zmianę ustawień w Google (kraj, język) wyszukać w poszczególnych krajach wpisując hasło typu "artykuły sponsorowane". Jak mają podobną platformę, to albo w reklamach albo w organicu coś się pokaże
  2. Też uważam, że nie ma znaczenia czy to strona główna czy podstrona. Nawet bym wolała pozycjonować podstronę. Strona główna od zawsze ma raczej pełnić funkcje reprezentacyjną i skłaniającą do przejścia na podstronę. Poza tym, co w sytuacji, gdybys za jakiś czas chciał rozwinąć i serwis i pozycjonować się również na nowy temat? Jesteś trochę zblokowany co do modyfikacji strony głównej.
  3. Odnośnie narzędzi, które mogą pomóc w sprawdzaniu duplikatów to np. Copyscape lub Siteliner. Rozumiem, że chcesz autoamtyzować, ale nie wszystko się da...:)
  4. w Google Search Console możesz w raporcie 'Skuteczność" wybrać zamiast SIEĆ - Grafikę. W dodatku możesz porównać np. kliki z sieci wyszukiwania i z grafiki. Warto wiedzieć, że to tam jest, a nie wszyscy wiedzą Poniżej screeny, jak to wygląda
  5. całkiem wartościowe kursy odnośnie analyticsa można znaleźć na udemy - spójrz po opiniach użytwkoników, którzy już odbyli taki kurs
  6. w semstorm 14 dni jest darmowych, więc trochę stron można sobie zweryfikować
  7. Hej mam pytanie, posiadam stronę w języku polskim, która jest pozycjonowana na polskie frazy. Chciałabym pozycjonować ją też na jedną frazę angielskojęzyczną, która jest wyszukiwana również przez Polaków. Moje pytanie jest takie czy dla Użytkowników z PL moja strona będzie miała przewagę nad stronami anglojęzycznymi, które również są pozycjonowane na tą frazę (między innymi)?
  8. powyższy link już nie działa, ale znalazłam aktualny: https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje
  9. Może i można zaobserwować pewne tendencje odnośnie żródeł ruchu, ale prawda jest taka, że Google to wciąż najbardziej zautomatyzowane źródło. Dobrze przemyślana strategia SEO i pozycjonująca może zapewnić nam później ruch, na który w social mediach musimy jednak systematycznie pracować. Poza tym, wg mnie należy dzisiaj dążyć do wielokanałowego marketingu - czyli trochę z Googla, trochę z social, trochę z e-mail marketingu, trochę z monitoringu internetu i pożyjemy
  10. Hej, wygląda na to, że wartościowe forum, zobaczymy
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy