Jump to content

colca

Forumowicze
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,965 profile views
  1. Witam Dzis wybor Reklamowania sie w Guglu nalezy bardzo szczegolowo zweryfikowac, co do oplacalnosci, Rentownosci - zwrotu z inwestycji-ROI. Bez audytu/ow odpowiednich mozna wyjsc czesto na minusie. Mocno pomaga w oszacowaniu oplacalnosci reklamowania sie w Ads fakt jaka sie posiada marze za produkt/usluge tzn. im wyzsza tym zielone swiatlo. Warto tez zaznaczyc, ze dzis odpowiednia wiedza SEMity ma takze niemale znaczenie (tym bardziej przy reklmach na mobile) tzn. moze sporo zatrzymac odplywu gotowki dla Googla, ktory wrecz z precyzja matematyczna z kazdej strony/funkcji z Panela cisnie z budzetu klienta ile sie da. Porownalbym dzis porzadnego SEMite do Bobra hehe :P, ktory solidnie buduje tame na Gugla wodach, lecz bywa ze przez nieczyste zagrywki Gugla (ktorych jest coraz wiecej z dnia na dzien) brakuje odpowiedniego drzewa lub jest wyciete z korzeniem!/gliny/materialu na naj budowle... dobrym przykladem jest wylaczenie opcji Sredniej pozycji reklam to juz wg mnie spore przegiecie!. Choc exeprci - czesto mocno pracujacy w szeregach Gugla potrafia wrecz wypowiadac sie szumnie iz 'srednia pozycja nic nam nie mowi' az mnie trafia 😕, brak slow. pozdrawiam!
  2. Witam, a Ja bym poszedl w G. Ads taka droga - solidnie zaprojektowac reklamy graficzne (grafik z tym czyms/dobrze jak ogarnia psychologie kolorow/wizualizacji zna zagadnienia grafiki pod reklamy +wyroznia go nieszablonowosc unikalnosc form graficznych) i puscic kampanie reklam w sieci reklamowej partnerow Google i tu Priorytet! na wybranych stronach... trafiajac jak najlepiej w target np. o budowie domow/doboru materialow-gadzetow, wykonczeniowka itd. oraz strony/blogi/fora - zaczynac na poczatku od mniejszych, ktore np. nie sa molochami, ala wp, co przelozy sie na odpowiedni nizszy koszt kampanii i wkomponuje w budzet +w czasie (im szybciej tym lepiej) uruchomic Remarketing. Pozdrawiam.
  3. Witam Powodow moze byc kilka np. nieznajomosc tematu z regulaminu dla tworzenia Reklam lub doszla jakas zmiana o czym nie mielismy pojecia i ciezko znalezc info o tym nawet w samej pomocy googleAd. lub Czesto w takich przypadkach bywa tak, ze innych jeszcze nie dorwal Bot-filtry, a wiec im sie upieklo, ale to raczej na krotka mete i kwestia czasu... lub inni maja Prawnie udokumentowaną zgodę na uzywanie danego slowa kluczowego, albo wyjasnili problem z supportem AD. i zostalo zgloszone dalej do akceptacji. Takze bywa tak jak napisales ze "bo problem tkwi w frazie na stronie docelowej "CBD"" i to od jakiegos czasu dosc czesto tak sie dzieje... glownie z powodu bardziej restrykcyjnego algorytmu w sprawdzaniu zmiennych miedzy Adwards, a www Klienta... i np. wystarczy, ze nie bedzie zgadzac sie pisowania miedzy jedna, a druga strona i Algorytm odrzuci reklame itp. pozdrawiam.
  4. Sporo takze zalezy od branzy-konkurencji, ale jesli jest jak piszesz to jak najbardziej - pamietaj pozniej o pilnowaniu ze statow generowanych slow kluczowych i ich umiejetnym wykluczaniu w kazdej kampanii bo google z wielka checia (oczywiscie dla zyskow) wyswietli Ci z innej kampanii slowo, ktore nie mialo prawa wyswietlic sie jak nie przypilnujesz dobrze wszedzie wykluczenia... oraz skup sie i przetestuj tez typ dopasowania w "Wykluczające słowo kluczowe" bo tu zaszly tez dosc istotne zmiany o czym wielu nie wie i pozniej spore zdziwko, gdy pokazuje Reklame, ktora nie miala prawa wyswietlac sie (a tym bardziej ma to znaczenie, gdy chodzi o drozsze slowa kluczowe itp.). pozdrawiam i powodzenia zycze!
  5. Witam. Jesli uwazasz, ze automat w AD bedzie robil porzadnie optymalizacje to musze Cie mocno zmartwic, lecz jestes w sporym bledzie jak i autorzy owej aplikacji! i raczej nie polecam isc ta droga (chyba ze nie robi Ci roznica kilku tysiecy wiecej w locie wydawac)... wg mojej praktyki i innych niezlych SEM-ITOW, ktorych mialem mozliwosc poznac najlepsze efekty uzyskuje sie, gdy dziala stabilna harmonia "czlowiek + opcje automatyczne" i co wazne ciezko tu okreslic stala wartosc/regule ile nalezy przypisac na dany czas/dzien/okres zarzadzania parometrami automatomatyzacji, a ile dla SEMity, gdyz zachodzi tu szereg roznej masci okolicznosci i waznych zmian w czasie, z ktorymi nawet jesli automat sobie poradzi na jakis okres to i tak nie zrobi tego lepiej niz z czlowiekiem... oczywiscie juz nie wspominam ze calosc musi wspolgrac solidnie z analityka www + np. psychologia dla reklam, wywieranie odczuc na odbiorcach, czego zaden Bot do dzis nie potrafi!. Wiec podejmowanie decyzji przez bota w wielu istotnych aspektach kampanii bez wsparcia czlowieka czesto kieruje kampanie do sredniej jakosci efektow. waznym tez elementem sa czynnosci dla badan/ testow bez ktorych ciezko postawic od tak kropke nad i w tej dziedzinie. Przyklad Pracownikow AD namawiajacych na wlaczenie wiekszosci funkcji, gdzie ich wiekszosc kieruja sie ku automatyzacji , ktorej to funkcji nie powinno sie wlaczac /uzywac wg mnie bez wykonania odpowiednich testow, gdyz np. branza branzy jest czesto nierowna! i ktore czesciej sa na korzysc zarobkom dla Gugla hehe niz klienta! Poza tym w uproszczeniu jest to temat rzeka jak wiele zaleznosci ma znaczenie dla jak najwiekszego sukcesu danej kampanii... co nie oznacza, ze nie ma Semity - Experta z receptorami Robota ; ). Dlatego Analitycy marketingowi z zylka/pasja do tej pracy moga spac spokojnie, co do utraty pracy na rzecz np. Robotow o czym tez mowi swietnie Ranking jakie zawody beda HOT w przyszlosci. Pozdrawiam.
  6. Raczej amatorka np. Pani sekretarki albo przyznac sie kto z was zajmowal sie praca dla nich? i co wazne za ile $!
  7. Witam ponownie no to sie zaczelo czy u was tez google robi sobie zmiany na panelu? sporo rzeczy wlaczaja i wylaczaja u mnie ;/ zaczyna mnie to juz irytowac, gdyz musze wchodzic i zmieniac na moje ustawienia panel! czy tak bedzie teraz zawsze? ktos cos wie? czy to tylko chwilowa taka ich wizja?
  8. Temat dosc odlegy, ale nadal aktualny wiec dodam, ze wyniki z tabelek przede wszystkim w kampaniach internetowych (i pewnie nie tylko) nigdy nie przebija tego czegos co posiada dobry Marketingowiec :] wiec raczej celuj w tym kierunku / jakiegos pasjonate, gdy duzy % oczywistosci stala sie mocno nieoczywista . A propos mozna Twoj przypadek zaliczyc do tych rzadkich co dla wytrawnego marketingowca powinno byc pozadana praca :] godna zainteresowania i uwagi. Poza tym moze skrobniesz cos po tym okresie jak sie sprawy maja dzis? pozdrawiam.
  9. Mnie juz malo dziwi w jakim kierunku idzie to Corpo Amerykanski sen ;/ oby nie doszlo do poziomu Monsanto - choc przy inwigilacyjnych praktykach wrecz moze go o duzo przescignac (co juz czyni dzieki Antkowi). Rozdzielenie firmy i stworzenie AlfaBeta juz dla mnie bylo pomaranczowym swiatlem, ze Fundusze kapitalowe rozpanosza sie tu i tam i zaczna robic wszystko ku jak najwiekszym zyskom - czesto i gesto nie majac skrupulow, uzywajac nieczystych zagrywek/gier . Dlugo nie bylo mi dane czekac, a zaczeli grubo bo usuniecie bocznych reklam to spokojnie dzis mozna zaliczyc do GRUBO ;/ tlumaczac czesto ten zabieg absurdalnymi teoriami, a efekty dzis widzimy idealnie w postaci stawek/pozycji i nie tylko, a na Smartfonach itd. to juz masakra ;/ caly ekran to 3-4 pozycje reklam! i jak tu nie promowac mocno narzedzi pod mobile w technologii RWD, idac dalej jak to nie pomoze to pojdziemy dalej i narzucimy, ze Bot bedzie zanizal ranking stron w pozycjach... wszystko w duzym stopniu uszyte jest przede wszystkim pod Zyski Gugla i bliskich Guru tego swiata - a idealnym i mocno zastanawiającym przykladem jest odejscie kluczowych ludzi z Gugla. Polityka zablokowania statystyk dla innych narzedzi i uzaleznienie klientow od ich GAnalityk to jeszcze grubsze posuniecie - totalne nieporozumienie w idei jaka szerza. Nastepna zmiana zasilajaca Corpo konta z ustawianiem stawek ze super opcja podwyzszania jej dla slow kluczowych itp. wg Bota, gdy stwierdzi, ze w tej HOT chwili nalezy sciagnac z budzetu klienta wiecej bo on wraz z sieciami neuronowymi najlepiej w tej branzy oszacuje wyniki hehe pytanie tylko w strone kogo zyskow? w tej materii, branzy gdzie tak wiele jest roznych zaleznosci dlugo nie sprawdzi sie taki model i nie ma co sie oszukiwac Fundusze I. z Alfa-Beta robia coraz wiecej w kierunku otumaniania klientow na rynku globalnym... prosty przyklad obecne nadzorowanie przez czlowieka kampanii z funkcjami automatyzacji potrafi wprowadzic sporo chaosu i namieszac (wiele razy spotkalem sie, gdzie pseudo Experci SEM-ici bazujac na sporej ilosci automatyzacji prowadzili wrecz szkodliwe kampanie ;/ narazajac firme na straty przy wiekszej jeszcze sie udawalo wymigac, ale przy mniejszej ciezko), a co dopiero, gdy wykonywanie takich czynnosci czesto ze slaba moca nadzoru czy niemoznosci (kruczki/opisy funkcji jezykiem jak postulaty prawne/ brak dojsc do dezaktywacji wielu rzeczy przez GA) zostawimy BOTOWI - to nie montaz zderzaka z malowaniem w tle ;/. Dodajac kolejna powyzsza niespodzianke "Testowanie. Klient upoważnia Google oraz jego Podmioty Stowarzyszone do okresowego przeprowadzania Testów..." mozna sie tylko gleboko zaczac zastanawiac kim jest/bedzie i jaka role odgrywal SEM-ita, koncowy klient? Dodam takze iz Wg mojego doswiadczenia/pracy/obserwacji Efektywnosc adwardsow w wyszukiwarce na PL w wielu branzach mocno spadla/spada... glowny powod to cena za 1-Klik + pozycja... lecz idac dalej powodow jest o wiele, wiele wiecej (z czym raczej GA -Fundusze kapitalowe malo sie licza) np. w obecnych czasach siec z dnia na dzien w takim kraju jak PL rosnie w sile stal/staje sie codziennoscia, co powoduje rotacje sporej konkurencji, a w krok za tym pojawia sie wiekszy odsetek nieuczciwych graczy, ktorzy nie przebieraja w srodkach ;/ i stosuja wszelkiej masci kruczki/sztuczki, aby wyrwac pieniadze od klienta bo piszac wyrwac klienta hehe to bym sklamal, gdy calosc polaczymy z rzetelna analityka marketingowa to grubo sie zdziwimy jak mocno spada ROI ;/ wystarczy naprawde nie wiele ze strony nieuczciwego gracza, aby kampania stwarzala ryzyko strat z cala paleta GA sztuczek. Reasumujac jak przystalo na CORPO realizuja plan zwrotu akcji w owym filmie (gdzie chyba pojawil sie nowy rezyser lub wszedl w szeregi Kapitalowcow) pod jeszcze wieksze koryta - Pazernosc Amerykanow nie ma zadnych granic tu nalezy im wreczyc Platynowy Medal/Nobla!, a reszta tego swiata niech placi i placze. Najgorsze jest to, ze w tym przypadku prowadzac jakakolwiek batalie o prawde mamy nikle szanse ;/ w starciu z tak poteznym Tworem, ktory siecia powiazan moze bardzo wiele zbyt wiele... az trudno pojac, ze do tego wszystkiego doszli dzieki jednostka, ktorym wpajaja/li tak wiele uczciwych idei baaa wrecz prosto z garazu! Pozdrawiam i na ile mozecie to na tyle nie dajcie sie oskalpowac z rozumu.
  10. W ostatnich miesiacach, az zbyt bardzo ;/ juz nie wspomne jak poszybowaly stawki za kliki do wartosci ustawionej przez Ciebie (a konkurencji mniej)... i co gorsza czestotliwosci wiekszych stawek ;/ np. na 100klikow juz rzadko kiedy google potrafi zejsc ze stawki powyzej 35-60% ;/ jesli ustawie 2zl przy wypasie jakosci reklamy itd. z tego potrafi minimum dla bardzo wielu slow kluczowych zejsc czesto na od 1,74zl - 19,4zl hehe dla pocieszenia zdarza sie max 10 ponizej 1,5zl ... Adwardsy zaczynaja stawac sie coraz bardziej dobrem Luksusowym na rynku PL... a nalezy dodac tez czesto szkodzenie SEM-itow, ktorzy winduja ceny bez opamietania ;/ czesciej bez wiedzy... jak i pseudo-semitow... i tak konkurencja daje max 1,5zl, a przychodzi taki EXPERT z kasa lub klientem ze sporym budzetem i cel 1,2- miejsce majac w D...ie ile max daje konkurencja ;/ tylko przypalimy na zas 2,5zl, a co tam i sie kreci robota... Ceny w zł zaczynaja szybko scigac walute $, € (a w wielu juz branzach dorownala), co wrozy srednio na przyszlosc dla PL firm no, ale nie dziwie sie Googlowi jak spojrzec na ceny rodzimych marek za swoje uslugi e marketingowe pod innymi postaciami - Patriotyzm pelna geba jak strzelil przy stawkach jak w OIRO ;/. Na dodatek ze inni nas doja/wykanczaja to sami siebie jeszcze wykanczami to jest wlasnie PL mentalnosc, Polska. Pozdrawiam.
  11. 70zl za prace na obecnym "Panelau Adwards" hehe ; ) zart roku!... nie te czasy nie ten poziom tym bardziej, gdy google wprowadzil max 4 w top... pozdrawiam
  12. Witam... zgadzam sie nie jest latwy temat do realizacji, ale jest w nim potencjal jesli uda sie strategia i oplaci realizacja to firma moze sporo zyskac poniewaz google bardzo dobrze kombinuje z wyszukiwaniem wg lokalizacji... a to przybliza w takim dzialaniu do szerszego pozyskiwania klientow od innych Narazie jestem w trakcje realiazacji strategii zaczalem od big city i sporo ciekawych rzeczy zauwazam jedno z nich to fakt ze slowa kluczowe na region, miasto potrafia byc drozsze od slow kluczowych ogolnych i juz na etapie prowadzenia kampanii w czasie, gdzie uzyskuje fajne wyniki, a to rokuje nieciekawie dla reklamodawcow ;/ pod wzgledem finansowym ... sadze ze za kilka lat ceny beda za slowa kluczowe nieduzo tansze od slow na rynku USA, UK, DE jesli sie nie obudza reklamodawcy i SEMici lub pseudoSEMici w windowaniu cen za stawki slow kluczowych, ktore potrafia byc czesto, totalnie nieadekwatne do ceny produktu... ciekawi mnie jak to wplynie na rynek reklamy PL w Adwards, czy i kogo bedzie stac na na reklame... hmmm... Jak skoncze experyment napisze wiecej o efektach...
  13. Witam chcialbym Was zapytac o wasza opinie i ewentualnie podejscie do takiego przykladu w ADwards jak ponizej: Mam produkt np. [grzejnik elektrycznych] dopasowanie scisle - ogolne slowo kluczowe (tak teraz jest ustawiona reklama) koszt i popularnosc jest spora produktu na slowo produktu (wiekszy zwrot z inwestycji przynosi slowo z dopasowaniem [grzejnik elektrycznych] niz, gdy sie je ustawilo z dopasowaniem do wyrazenia lub przyblizone budzet jest pozerany jak mieso przez lwa o wymiarach dinozaura haha poza tym firma rozszerzyla swoje uslugi poza sprzedaza na: serwis i montaz ok wszystko nadal jest w miare jasne i do ogarniecia i ustawiam slowa kluczowe adekwatnie do wymogow jak ponizej grzejnik elektryczny serwis grzejnik elektryczny montaz (lokalizacja nie ma tu wiekszego znaczenia, gdyz firma dziala prawie w calej PL - wiec czy ktos kliknie z Zakopanego lub Gdanska zostanie sprzedany, zamontowany i naprawiony grzejnik elektryczny) do tego dodaje sobie scisle lub z dopasowaniem + (jesli chce wyjsc poza ramy danego slow akluczowego) opcje ---- Jednak po obserwacji i testach zauwazam ze poza slowami ogolnymi typu [grzejnik elektryczny], ktore sa rentowne mozna isc dalej i szukac slow, ktore sa ryzykowne pod wzgledem budzetowym, lecz klient moze byc lub nie byc na slowa o ktorych nawet nie ma/mamy pojecia i chce isc ta droga... po testach zauwazylem ze slowo kluczowe w wiekszym stopniu przynosi zyski, gdy zwiazane jest z glownym slowem produktu "grzejnik elektryczny" niz nawet w liczbie mnogiej - tylko teraz znajdz te poza glownym slowem kluczowym i z dopasowaniem np. scislym np. serwis sprzedaz grzejnik elektrycznych kupie dobry grzejnik elektrycznych itd. Podsumowujac zalezy mi, aby: Reklama w google wyswietlala sie na "grzejnik elektrycznych" z innymi slowami kluczowymi, lecz tak, aby wynik jakosci jak i np. konwersja miala jak najwyzsze osiagi - co nie bedzie latwe z wielu powodow... do tego chce aby objac spora pule slow kluczowych i oczywiscie placic jak najmniej za klik z czasem wykluczyc te, ktore nie przynosza zyskow np. "kupie uzywazny grzejnik elektryczny" nie zasypac klienta klikami ktore przyniosa ujemny zwrot z ROI. Moja strategia na poczatek jest taka: 1. kilka reklam ze slowem "grzejnik elektryczny" 2. dopasowanie +grzejnik +elektryczny i inne z tym slowem kluczowych zwiazne w czasie, lecz na poczatku chce sie trzymac glownego slowa nazwy produktu 3. nastepnie w czasie nowe reklamy pod bardziej slawne-nowe slowa kluczowe, ktore wyjda w praniu i najlepiej, aby oczywiscie przynosily zyski 4. modyfikacja opisow (stosowanie{KeyWord:...}, nowe grupy reklam np. gdy spadna wyniki jakosci na te nowe slowa kluczowe w celu poprawy wynikow kampanii 5. wykluczanie slow kluczowych i czeste czuwanie 6. budowanie dlugiego ogona 7. wprowadzenie automatyzacji do strategii na podstawie obserwacji kampanii, ktore wyjda w praniu 8. z czasem utworzenie slow kluczowych najbrdziej dochodowych o niskim koszcie za klik Zastrzezenia i obawy: - duza ilosc klikow, koszt spory reklamy klient poplynie dunajcem - nie poradze sobie z selekcja ogromnej ilosic slow kluczowych z wyrazeniem do wyrazenia + - sporo slow kluczowych ktore nie bedzie latwo zmierzyc co do przelozenia sie na zyski czyli miezalnosc konwersji - problematyczna - googla kod i analitic za duzo nie pomagaja a) sporo klientow w PL nie lubi i nie potrafi obslugiwac zamowiem w sklepach www cala procedura jest uciazliwa ;/ (w wieku od do) choc sklepy maja w kilku krokach mozliwosc zakupu produktu produkt jesli jest z drozszej polki cenowej to czesto jest zamawiany telefonicznie - (mala ufnosc w internet i dostepne mozliwosci jak i metody kupna) c) inne czynniki - np. opuszczenie koszyka z przyczyn np. padu internetu u klienta i zakup telefoniczny d) utrata klienta po experymencie np. gdy bede na urlopie haha i przypadki inne losowe pozdrawiam
  14. Witam wypowiem sie o jednej sytuacji w adwards... 1. dajmy mam produkt od firmy do reklamowania w adwards o nazwie Kask motocylkowy Bocian jednak google sporadycznie wyswietla mi reklamy, gdyz jest mala liczba wyszukiwan slow kluczowych z marka produktu Bocian (raz dziala box raz nie), a do tego jak by bylo malo to pozycjonowanie przynosi kilka % klientow, ale ogolnie to SEO = KO! brend Bocian jest malo znany na rynku PL, producent zlal temat rynku PL i radz sobie sam ja ci dalem duzy rabat na produkt rezultat malo kto zna te kaski i sprzedawaj tu produkt haha... baaa poza tym jak na zlosc po audycie konkurencji okazalo sie ze najwiecej bo az 75% wszystkich klikow/wyszukiwan ma inna Marka Kuropatwa - Kasku - jest ona bardzo znana na rynku i sporo ludzi z polecenia go szuka i jest sklonna bardziej na zakup lider jest TYGRYSEM Pytanie jak ugrysc temat? padl pomysl zabrania jak najbardziej legalnie kawalek tortu liderowi Kuropatwie: Taktyka: Kask marki Bocian - kilka boxow reklamowych pod produkt Kask - Kuropatwa (bez uzywania nazw marki Kuropatwa w reklamie) i podpiecie je pod slowa konkurencji tzn. Kask Bocian itd. kampania ruszyla google nie widzi problemu z czasem stala sie reklama - marka Bocian rozpoznawalna i jest prawie zawsze wyzej nad liderem Kuropatwa ktora jakby bylo malo na rzecz pozycjonowania zostawiaja czesto adwardsy, ale to juz ich problem - efekt koncowy na znana marke gdzie wydala miliony $ na brand sprzedaje sie inny produkt i cel osiagnety sprzedaz ruszyla i powoli odchodzi sie od reklamowania na slow akluczowe lidera Kuropatwa bo on stracil udzialy a Bocian zaczyna byc rozpoznawalny i zdobywa rynek... Co o tym sadzicie czy wg was taki ruch jest fairplay czy nie? jestem z jednej strony zadowolony ze dzieki googlowi moge konkurowac z taka firma i ich sztabem SEM-itow, dzialu emarketingowcow, a z drugiej mieszane mam uczucia ze przechodzi akceptacje taka reklama Jak inaczej wy byscie ugryzli ten temat???, gdy nie mam znanego Brandu Bocian i brak jakich kolwiek srodkow na reklame Brandu sprzedac w adwardsach produkt metoda reklamy w wyzukiwarce? gdzie lider Kuropatwa ma spory udzial 75% i 20% inny co juz maja znane juz w miare brandy... 2. a. przypadek ktory wg mnie ma juz bardziej fairplay rozwiazanie - mialem klienta, ktory mial 2-czlonowa nazwe produktu (firma nazywala sie inaczej) zalozmy XV TIGER - o calkiem innej branzy niz moja dajmy w tym przykladzie niech to beda komputery TIGER a ja mam lodowki zrobilem reklame od a do z wszystko polaczylem w calosc i ruszylo, ale po kilku h dostaje info od googla ze mam blokade boxow reklamowych wiec pisze i wyjasniam dlaczego np. jesli nie reklamuje sie na slowa kluczowe TIGER itp. i okazalo sie ze nazwa TIGER jest opatentowana i w ogole nie moge wpisac tego slowa ale jest swiatlo w tunelu, ze za wyjatkiem pozwolenia pisemnego z siedziby firmy TIGER moge wtedy uzywac ich nazwy lub b. inna mozliwosc ktora moge - polaczyc nazwe mojego produktu w calosc czyli tak naprawde musze zmienic nazwe Marki produktu z XV TIGER na XVTIGER wynik koncowy wg mnie dla mnie bardzo nie na reke ;/ tym bardziej jesli firma nie potraktuje powaznie twojego emaila z pozwoleniem w tym kierunku - co czesto bywa wsrod duzych firm do tego jest sporo przeciwwskazań ktore sa nie fer w strone nazw marek ktore opatentowaly ja sobie ;/ a co jesli chcialbym sprzedac? TYGRYSA z mojej hodowli? w tym wypadku w adwardsach ? juz na samym wstepie jestem pozamiatany hahaha chociaz zgoda duzo rozwiazuje z firmy ktora ma patent na nazwe... widze ze w tym temacie " "nazwa konkurencji - etyka, prawo" jest sporo niescilosci i duzo za jak i przeciw metod, ktore jest ciezko ustalic na jedna klarowna strone - bo kazdy kraj jest na innym poziomie przestrzegania jak i zapisow co do uzywania nazwa konkurencji a UOKiK u nas kuleje na maxa i jesli masz znajomosci to raz dwa sie dobieraja innemu nawet o pi rdole... pozdrawiam
  15. Testy trwaja dam znac czy sie zmienilo cos po zmianie na kliki - a roznie to ustawialem wczesniej w zaleznosci od opisow reklam, ale teraz jak wszystko zmienilem to jakas maskra, ale najgorzej jest na jednym koncie gdzie mam strone bez mozliwosci modyfikacji meta indywidualnie bo robi to automat w php-ie ;/, a firma nie ma kasy na zmiane silnika na innych w miare ok 8,9/10 wiec mozliwe ze spadek chwilowy mocy
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy