Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. SEO dzieli na tych, co są widoczni i na tych co są niewidoczni.
  3. Ministerstwo Reklamy: Jak poprawiliśmy widoczność i osiągnęliśmy TOP 2 na kluczową frazę „hurtownia włoska”? Nasz Klient to sklep internetowy i hurtownia specjalizująca się w sprzedaży włoskich produktów spożywczych dla branży HoReCa i klientów biznesowych. Oferta obejmuje m.in. makarony, oliwy, przetwory,... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  4. Ministerstwo Reklamy: Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Allegro Ads? Praktyczny przewodnik Allegro to największa platforma e-commerce w Polsce, a konkurencja między sprzedawcami rośnie z roku na rok. Aby wyróżnić się wśród tysięcy ofert, nie wystarczy dobra cena czy atrakcyjne zdjęcia – p... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  5. Przecie to nie blog a precel, ale żeby się pod tym podpisywać? Ikona wpisu ze stocka + czysty tekst wypluty przez AI bez jakiejkolwiek dodatkowej grafiki. Takie coś to już chyba Google nie łyka.
  6. Wczoraj
  7. Oczekiwałem "kompletny przewodnik", a dostałem jedynie ogólny content dla juniora. Autor nawet nie przeczytał co AI wypluło Najlepsza sekcja to "Statystyki i fakty", bo całkowity brak statystyk i faktów Bałbym się wrzucać taki content na stronę firmową PS. nie mam nic do "autora" ale treści są tragiczne. Krytykuję efekt, nie osobę.
  8. Widoczni: Jak działa SEO? Przewodnik i praktyczne strategie zwiększenia ruchu Chcesz, żeby Twoja strona znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania Google, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? W tym przewodniku po SEO znajdziesz konkretne wskazówki i strategie, które pomogą Ci s... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  9. Seo-WWW: Nawigacja fasetowa (filtry) a indeksacja w Google – kompletny przewodnik Wyobraź sobie świat e-commerce, w którym miliony produktów czekają na swoich nabywców. To właśnie w nim zaawansowane filtry stały się po prostu niezastąpione w każdym dużym sklepie internetowym. Nawig... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  10. Delante: Mierzenie skuteczności kampanii reklamowych na Facebooku za pomocą parametrów UTM Table of Contents Toggle Czym są parametry UTM w Meta Ads?Dlaczego warto używać UTM w kampaniach na Facebooku?Jak tworzyć Facebook UTM?Jak śledzić wyniki kampanii Facebook (Meta) w Google Analyt... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  11. Agnieszka Wojtas: Content plan: kompletny przewodnik od strategii do kalendarza treści [2025] W 2025 roku Google serwuje nam co chwilę nowe zmiany – wprowadzenie AI Overview, usunięcie parametru &num=100, a do tego update’y algorytmu. Do tego dochodzą rozwijające się w błyskawicznym tempie nar... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  12. Euzebiusz Krzyżak: Google cholernie upodobnił wyniki sponsorowane do naturalnych! Google znowu zrobił swoje. Reklamy w wynikach wyszukiwania nigdy wcześniej nie były tak podobne do wyników organicznych, jak...... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  13. Witajcie! Dawno nast tutaj nie było ale spokojnie wszystko jest Ok, działamy cały czas od 2012 roku Zachęcamy do skorzystania z promocji a szczególnie na pakiety publikacji z artykułami pisanymi pod AI Overviews Więcej na https://seosklep24.pl/promocje-pozycjonowanie-linki-seo/ Pozdrawiamy Zespół SEOsklep24.pl
  14. FAQ Jak Wyglądają Linki Edu Gov Linki Edu Gov to jedna z najpotężniejszych i najskuteczniejszych form linkowania. Wykonujemy silne, skuteczne i bardzo efektywne linki Edu Gov. Jak Szybko Indeksują Się Linki W zależności od wybranego pakietu, czas indeksacji to 5 do 7 dni. Dlaczego Warto Pozyskać Linki Edu Gov Linki Edu Gov pozwalają zwiększyć siłę i autorytet naszej domeny. Dzięki nim jesteśmy w stanie zbudować duży autorytet naszej domeny. Dane kontaktowe: MAIL : support@seochess.pl NIP: 8681944685 REGON: 38498661
  15. Blog Lexy: Czwarta edycja konferencji semWAW już 14 listopada Lexy's SEO blog ♦Mam ogromną przyjemność ogłosić, że objęłam patronat medialny nad konferencją semWAW#4! Wydarzenie odbędzie się już 14 listopada w Google for Startups Campus w Warszawie. Czy się na ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  16. Verseo: Google namieszało w raportach SEO! Jak usunięcie parametru num 100 wpływa na dane? Spis treści Czytasz teraz: ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  17. VeneoPerformance: Krok po kroku: jak wdrożyć Social SEO w 30 dni Social SEO to nowa praktyka, w której działania SEO i social media łączą się w jedną całość. Dzięki temu treści publikowane na Instagramie, TikToku czy YouTubie nie kończą życia w feedzie po kilku g... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  18. Widoczni: SEO nie umiera w dobie AI, czyli jak sztuczna inteligencja zmienia pozycjonowanie Sztuczna inteligencja zmieniła SEO. Sprawdź, jak połączyć tradycyjne działania SEO z nowymi narzędziami i budować strategię SEO, która daje przewagę w erze AI.... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  19. Ministerstwo Reklamy: Co to jest web scraping i jak go z niego korzystać? Web scraping to proces automatycznego pobierania danych ze stron internetowych za pomocą specjalnych narzędzi lub skryptów. Dzięki niemu można szybko pozyskać duże ilości informacji, które w innym p... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  20. DevaGroup: WCAG 2.2 – najnowsze wytyczne dostępności stron internetowych. Co musisz wiedzieć? Czy Twoja strona internetowa jest otwarta dla każdego? W dobie wszechobecnej cyfryzacji, zapewnienie równego dostępu do treści online to już nie tylko dobra praktyka, ale często również obowiązek praw... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  21. Sempire: Case study SEO Salva – pozycje TOP 3 dla fraz lokalnych Jak wygląda pozycjonowanie lokalne w praktyce? Poznaj Case study Salva! TOP 3 w Google dla kluczowych fraz i znaczący wzrost widoczności strony w wyszukiwarce. ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  22. Ministerstwo Reklamy: Case Study – jak zwiększyliśmy sprzedaż i utrzymaliśmy ROAS na poziomie 11–12% dzięki Google Ads? Nasz Klient to marka oferująca szeroki asortyment produktów prozdrowotnych i naturalnych suplementów diety. Celem klienta było zwiększenie sprzedaży online, dotarcie do nowych grup odbiorców oraz po... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  23. Ministerstwo Reklamy: AIDA model – co to jest i jak działa w reklamie i content marketingu? AIDA model to jeden z najstarszych i najbardziej znanych modeli marketingowych, opisujący proces podejmowania decyzji przez klienta. Sama nazwa to akronim od czterech etapów: A – Attention ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  24. Seo-WWW: Jaką rolę pęłnią zdjęcia i wideo w klastrach tematycznych i SEO? Nie da się ukryć, że coraz częściej to właśnie treści wizualne kradną całą uwagę. Zdjęcia i filmy przestały być tylko miłym dodatkiem do tekstu. Stały się pełnoprawnymi elementami, które wspierają Two... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  25. Ostatni tydzień
  26. Rockseo: Dodawanie/Edycja Wycieczek, Atrakcji, Apartamentów Z punktu widzenia WooCommerce jest to dodawanie produktu. Dodawanie (wycieczki, atrakcji, apartamentu) w WooCommerce Dostęp do dodawania produktów (wycieczki, atrakcji, apartamentu) odbywa się z... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  27. Efectownia: Co to jest Thought Leadership Content? 7 przykładów treści Thought Leadership Content to treści, które mają przekazać wiedzę, a do tego kreować autorytet autora lub marki. Dlatego muszą mieć jeszcze wyższą jakość i być bardzo przydatne dla odbiorców. Ważnym... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  28. Efectownia: Co to jest techniczne SEO? Przydatne narzędzia Nawet najlepiej napisane treści lub wybrane słowa kluczowe nie wystarczy, jeśli strona ładuje się zbyt wolno, nie działa na telefonie czy też Google nie potrafi jej zindeksować. Dlatego musisz zadba... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności