Skocz do zawartości

Pozycjonowanie na kilka fraz

raker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanie odnośnie pozycjonowania serwisu na kilka fraz a konkretnie na 4 frazy.

W 3 frazach jest mała konkurencja, w jednej natomiast jest większa aczkolwiek nie jakaś wysoko.

Ze względu na to że powiedzmy jeśli chodzi o katalogi stron można dodawać około 4 linków dziennie to dodawać po jednym linku na każda frazę czy proponujecie jakoś inaczej.

Mam również kilka serwisów na których mogę umieścić linki. Biorąc pod uwagę stronę główną tych serwisów zrobić jakiś rotator tych linków aby za każdym wejściem na główną stronę się inny link wyświetlał? Czy może zawsze na głównej jeden z tych 4 linków a na innych podstronach pozostałe linki, aczkolwiek zawsze na stałe bez zmiany 'nazwy' linku.

Jestem początkujący dlatego przepraszam jeśli w moich powyższych teoriach popełniłem jakieś błędy.

Pozdrawiam

Raker

<?php echo "sygnatura"; ?>

dobre i silne katalogi maja to do siebie ze nie przyjmuja tak latwo stron z tytulem np 'okna warszawa'

ale np 'oknobud: tanie okna w warszawie'

(nazwa firmy wymyslona, mozliwe ze istnieje)

poniewaz tytul zazwyczaj jest do 70znakow mozesz wpisac 2 frazy jesli zrobisz to z glowa

w sumie to rzecz wzgledna i powinni przyjac, ale nie raz mi juz wpisy nie przechodzily akceptacji z nieznanych powodow

jezeli frazy sa proste to tym bardziej mozna isc tym tropem

no i jest roznica czy walczysz o top10 czy top3...

jesli natomiast dalej bedziesz linkowal tylko na 1 anchor to gdy przylozysz np 100 linkow, bedziesz mial juz np 100 zupelnie roznych anchorow z katalogow, a wiec stosunek pozycjonowanego anchora do reszty bedzie 50%, wiec w miare normalnie by to wygladalo

a na tych twoich innych stronach zamiesc anchory ktore wymagaja najwiecej pracy, imho bez rotacji.

JA: Miał Pan już nie pisać - tak trudno to zrozumieć, nie życzę sobie już od Pana maili

KLIENT: to po co Pan odpisuje? lubi Pan miec pewnie ostatnie zdanie ..ja również

Zarchiwizowany