Skocz do zawartości

Przyporzadkowanie Reklam do Slow Kluczowych


poohatz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przykładowo:

1. Bardziej przebudować grupy i frazy tworząc pojedyncze grupy z reklamami i odpowiadającymi im słowami kluczowymi. (żmudna robota niestety i pracochłonna)

2. Spróbować metody KIT czyli umieścić słowo {KEYWORD: } w takim miejscu w jakim ma pojawiać się dane słowo kluczowe np. w nagłówku, a resztę boksa stworzyć unikalną dla każdego zagadnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ci się przydać ten artykuł: https://www.ittechnology.us/tworzenie-listy...wych-w-adwords/

Szczególnie część: grupowanie słów kluczowych

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności