Skocz do zawartości

Pozycjonowanie przez ramki oraz location.href.


JacekI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przeglądając techniki pozycjonowania wykorzystywane przez czołówkę znalazłem coś takiego:

<frameset rows="*""0">

<frame src="strona.php">

<frame src="">

</frameset>

<noframes>

</noframes>

Dobry title i strona jest wysoko w wynikach. Czy to popularna technika? Czy opłaca się ją wykorzystywać. Jakie macie doświadczenie w tej kwestii? Czy można byłoby jeszcze podbić pozycję dodając parę słów kluczowych w sekcji noframes?

Przejrzałem 2 tematy:

https://www.forum.optymalizacja.com/ftopic305.h...hlight=frameset

https://www.forum.optymalizacja.com/ftopic4193....hlight=frameset

i się zastanawiam czy nie opłacałoby się przerobić strony na ramki w celu poprawienia pozycji.

Teraz druga część odnośnie location.href. Tu też zauważyłem, że w czołówce są strony stosujące tę technikę. Wstawiają skrypt testujący przeglądarki i przekierowują do odpowiedniej strony.

Jeśli wstawię skrypt testujący przeglądarkę, podam różne strony w zależności od wykrytej przeglądarki (np dla ie strona na div, dla pozostałych tabela), to czy nie potraktowane będzie to jako spam? Czy opłąca się bawić w takie techniki, czy też lepiej spokojnie poczekać i wypozycjonować stronę bez takich sztuczek.

Pozdrawiam

Jacek

P.S. Zapytanie, na które staram się wypozycjonować stronę to projekty . Jak zauważycie w czołówce są strony stosujące w/w techniki. A skoro już zacząłem pisać to może mi ktoś wyjaśnić jak strona projekty.oknonet.pl jest tak wysoko? PR tej strony to 3. Linków do niej google zliczył tylko 24. Na dalszych pozycjach są strony posiadające dużo lepsze "statystyki" (np www. studioatrium .pl).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosowanie technik o których mówisz nie jest ani koniecznym ani idealnym rozwiązaniem - ten sam efekt można uzyskać stosując "konwencjonalną" budowę strony.

Ramki i noframes - rozbudowane noframes może być potraktowane jako spam, istnieje cienka granica między odzwierciedleniem treści strony w kilku zdaniach, a naładowaniem do tych zdań samych keywords /co notabene w wypadku tej techniki jest częstym błędem/.

Druga sprawa to to, że w wypadku działania na ramkach, indeksowane są strony które normalnie mają być w ramkach, dlatego można wypozycjonować stronę główną z deklaracją ramek, jak i stronę wewnątrz ramki - pojawienie się tej drugiej w wynikach może spowodować trudności w nawigacji, już nie wspominając o tym, że każdy wcześniej czy później "wychodzi" z ramek, czyli niepotrzebnie na etapie nauki traci LinkPowera.

Przekierowania/JS - Google jeszcze nie czyta JS. Jak długo? Na początku nie znało nawet meta refresh - teraz za pomocą odświeżania z powodzeniem przenosi się LinkPowera prawie jak przez 301.

Kolejna sprawa, to wybór (IMO zupełnie nietrafny) słowa kluczowego. Dostałem ostatnio propozycję pozycjonowania krakowskiego biura projektowego i podano mi słowo: "biuro". Słowo średnio konkurencyjne, wypadałoby na to poświęcić bezpieczne 2 miesiące, a wskazane biuro zapłaciłoby sporą kwotę. I co z tego? Kto chcąc wykonać projekt domu jednorodzinnego wpisze "biuro" do Googli? To tylko zeżre transfer przy źle stargetowanej publice, zwyczajne wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Dlatego, powtarzałem 1000 razy i powtórze raz jeszcze regułę sprawdzającą się w 99%: Czym dłuższe zapytanie, tym łatwiej jest je wypozycjonować i większa jest szansa na sprzedaż produktu. :)

Pozrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link linkowi nierówny, a Google podaje tylko próbkę wyników w zapytaniu "link:adres". Można mieć 1000 (niemal) bezwartościowych linków z kopii DMOZów czy z wymiany, można też mieć kilkadziesiąt o wiele silniejszych linków, które dadzą pozycji o wiele więcej. Można też uzyskać filtr, źle zoptymalizować kod strony, (...), możliwości są setki.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności