Jump to content

Certyfikacja domeny

Recommended Posts

Cześć

Mam pytanie - co to jest certyfikacja domeny? Przeglądam ofertę demenomanii http://domenomania.pl/

Jest tam możliwość wykupienia domeny oraz domeny wraz z certyfikacją. Próbuję zrozumieć ich opis certyfikacji, ale strasznie dużo w nim marketingowego bełkotu. Czy to jest tak, że jeśli w normalnej firmie wykupuję domenę to ona jest z jakimś certyfikatem, potwierdzeniem, że rzeczywiście jestem właścicielem, a domenomania rozdziela to i jeśli kupię domenę bez certyfikacji może się okazać, że będzie mnie dosyć łatwo z niej wysiudać - nie będzie jej whois i tak dalej?

"Pic na wodę"

Od kiedy to klienci lub odwiedzający stronę sprawdzają dane w bazie WHOIS?

Edited by Irek

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Kolejna firma która nie podaje na stronie uczciwie cen. Tzn. to pierwsze światło ostrzegawcze, żeby z takim podmiotem nie robić interesów... bo istnieje prawdopodobieństwo, że jeśli coś tak absurdalnie banalnego jak przejrzyste przygotowanie oferty firmę przerasta - to wszystko inne - też.

Niby jest 10 groszy netto ale potem musisz kupować jakieś certyfikaty i inne bzdety. Śmieszy mnie podejście kiedy najpierw podaje się cenę A, żeby potem napisać że to tylko cena za część usługi i odpowiednia jest cena B (czasem jeszcze po B mamy C i D, żeby było śmieszniej). Może po prostu się zraziłem do takiego marketingu który robi z klientów idiotów.

Certyfikat... można się czymś takim pochwalić na stronie, bo osoby nie zaznajomione z tematem pewnie zareagują na słowo "certyfikat domeny", cena też nie wygórowana... więc zależy od targetu. Na "sklep z bielizną" taki certyfikat się nada... równie dobrze jak każdy :soczek: np. "certyfikat uczciwych praktyk biznesowych" który możesz "wystawić se" sam :)