starling Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Witam. Jak wiadomo są różne metody śledzenia konwersji.Jakie możliwości według Was powinien powinien zawierać dobry system śledzenia statystyk.Jak wiadomo ogólnodostępne,piszę tu przedewzystkim o Analytics i AdWords mają swoje plusy i minusy.Google AdWords pokazuję dojść dokładnie ilość konwersji w AdWords,lecz tylko dla ich systemu dodatkowo cookies są dostępne 4 tygodnie,i musisz na stronie konwersji dać button.Analytics dość mocne zaburzone wyniki,dodatkowo ostatnie kliknięcie powoduje konwersje tzn. że jak weszłeś z AdWords,a za tydzień z bookmark'a to bookmark zostanie policzony jako konwersja.Czy znacie jakieś alternatywne dobre systemy śledzenia konwersji lub ewentualnie co widzielibyście w dobrym systemie badającym konwersje? UX+SEM=ROI! mail:dszpak(malpa-at)gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Trochę nie na temat, ale button AdWords można już usunąć ze strony konwersji. Więcej informacji tutaj. IF.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Analytics dość mocne zaburzone wyniki.... z tym mocno się godzę. Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starling Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Myślę że przede wszystkim system śledzenia konwersji powinien dawać pełną możliwość edycji ustawień takich jak np. długość przechowywania pliku cookie.Inna kwestia że przy hasłach typu sklep rtv np. powinniśmy mieć możliwość produktu który dokonał konwersji.Polski rynek jest dość ubogi jeśli chodzi o tego typu systemy.Xann czy mógłbyś coś więcej napisać o swoim systemie śledzenia UX+SEM=ROI! mail:dszpak(malpa-at)gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Mój w tym momencie nie jest takim jakiego potrzebujesz , myśmy postanowili mierzyć konwersje wejść z google i konwersje wejść z adsa żeby przeliczać opłacalność kampanii i pozycjonowania. obecnie stawiamy tu pierwsze kroki tym temacie ale jest już powołany TEAM do jego rozbudowy tego narzędzia, dlatego chętnie posłucham co ciekawego wg Ciebie powinien zawieac taki monitoring konwersji Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmoo3 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 konwersje z Analitycsa, w porównaniu do np Gemiusa są super za********e dokładne przykład real: 200 zakupów real, GA wskazał ok 180 konwersji, Gemius ok 130 Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.