Skocz do zawartości

POMOC


Gerosso

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Chcialbym na poczatku powiedziec ze niemoge sie tutaj odnalezc :(. Jestem nowicjuszem i chcialbym sie troche pozbierac. O co chodzi z tym pozycjonowaniem, optymalizacja, wypozycjowaniem ?? sorka ze takie pytanie ale bede wiedzial o co chodzi :) A tak wogole to przydalby mi sie ktos z ktorym na gg moglbym pogadac o tworzeniu stron zeby mi wytmumaczyl i wogole. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omnia mea mecum porto

In general, it could be argued from the consumer point of view that the better the search engine is, the fewer advertisements will be needed for the consumer to find what they want.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki dobre to cos poczytam wiecej jezcze bo sporo tego. A umisz tworzyc strony internetowe ? Chcem stworzyc taka jakby jedna z "prostszych" do gry "Soldier of Fortune 2" dla mojego klanu chociaz przewiduje ze nie bedzie to latwe. A masz moze jakies linki albo cos zebym sie podowiadywal i nauczyl robic stronki ? bo nie mam zielonego pojecia jak zaczac i wogole nic. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym była złośliwa - ale robienie strony zacznij od napisania tekstów na nią w jakimś edytorze, który oferuje sprawdzanie poprawności ortograficznej i interpunkcyjnej - czyli np. w Wordzie :). Czasami poza znakami zapytania przydają się jeszcze kropki i przecinki, że o innych dziwnych znaczkach nie wspomnę. Wbrew pozorom poprawność językowa na stronie internetowej ma naprawdę duże znaczenie - błędy nie zachęcają do poważnego traktowania witryny.

Resztę porad bez trudu znajdziesz na wielu stronach. Wystarczy, że - jak wspomniał Vega - wykorzystasz umiejętność zwaną "szukanie w google".

Czego jak czego, ale stron o robieniu stron w internecie nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tym pozycjonowaniem, optymalizacja, wypozycjowaniem ??