Skocz do zawartości

zmiana struktury strony - spadek w pozycji


Czubais

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jestem baardzo początkujący i chyba sobie nabriołem w swojej stronie - tzn. zmieniłem stronę startową index.html i nagle zniknołem z przeglądarek - czy da się to jakoś odkręcić - ponieważ walczyłem o to dobre pół roku i byłem nawet nr 1 w google - czy powrót do poprzedniej strony przywróci poprzednie pozycje - czy po prostu zaczynam wsio od nowa?

dzieki z góry podpowiedź ....

pzdr

aha dodam jeszcze że korzystam z addera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że wrócą - z ramek nie za bardzo umiem zrezygnować - bo projektuje w dreamweaverze i tylko tak umiem stronę porządnie zaprojektowac - jeśli możesz wyjaśnij mi w skrócie co to jest FSB, byłbym wdzieczny - a adderem dodaje 15 linków dziennie (z czego może ze 3 są poprawnie dodane) - a domena ma 7 mioechów - więc chyba luzzz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówi Morpheus linkuj, linkuj najlepiej tematycznie i czekaj. Dziwne tylko, że całkiem wyleciałeś z indeksu. Ja po zmianach na stronie spadłem z 6 pozycji na 24 ale po tygodniu wróciłem już na 2gą. Tylko, że ja swoją stronę zmieniłem całkowicie: skrypt, treść itp.

U Ciebie obawiam się, ze może być filtr, ale o ile dobrze wiem to domeny z filtrem nie znikają z indeksu tylko trafiają na koniec. Od jakiego czasu tak Ci się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed wczoraj dodałem jedną frames - kótra jak mówiłem wszkoczyła przed tą starą i następna ideksacja google - wywaliła mnie totalnie - nie mogę się odnaleźć - a byłem na 12-18 pozycji od dobrych kilku miesięcy - także inne hasła które były już na pierwszej pozycji mi znikły - aż mnie zmroziło - dodanie jednej frames - na stronie głównej - i taka strata - najgorsze jest to że nie mam kopii poprzedniej wersji... .makabra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany